نصب درب شیشه ای گردان
نوشته شده توسط : barbarimashhad


تخصص متخصصین شرکت سایه گستر آسیا در زمینه نصب درب شیشه ای گردان پشتوانه این شرکت در اجرای بهتری درب شیشه ای گردان در فروشگاه ها و سازمانهای معتبر می باشد.
جهت سفارش نصب درب شیشه ای گردان می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمتهای استثنایی شرکت سایه گستر آسیا سفارش خورد ثبت نمایید.
شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال حضور موفق در صنعت سازه های متحرک از جمله نصب درب شیشه ای گردان بهترین گزینه برای خرید درب شیشه ای گردان برای مشکل پسندان به شمار می رود.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان یا درب شیشه ای چرخان در واقع همان درب گردان قدیمی است که حال بصورت اتوماتیک درامده است و نیازی به نیروی دست برای حرکت آن نیست.


ویژگی خاص این نوع درب اتوماتیک شیشه ای این است که درب اتوماتیک شیشه ای گردان همیشه در حالت بسته است و در عین حال همیشه هم باز است یعنی نحوه کار آن و طراحی آن بگونه ای است که همیشه ورودی بسته بوده و اتلاف انرژی با وجود ترافیک بالا هم بسیار اندک بوده و همین امر باعث می شود که این نوع درب شیشه ای در فروشگاههای بزرگ بسیار مورد توجه قرار گیرد. همچنین همین ویژگی درب شیشه ای گردان باعث افزایش بسیار زیاد ضریب ایمنی ساختمان نیز می شود.
درب اتوماتیک شیشه ای چرخان ترکیبی از سه یا چهار لنگه یا لته درب است که از مرکز به هم وصل شده اند و با زاویه 90 یا 120 درجه نسبت هم قرار گرفته اند و با چرخیدن کل درب ها به دور یک محور یک دایره را پوشش می دهند که این محیط دایره ای همان محیط عبور و مرور است.
نکته قابل توجه در مورد درب شیشه ای گردان این است که معمولا در بیشتر جاها برای حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان یا گردان از حسگر های تشخیص وزن استفاده میگردد و در واقع این حسگر ها در کف زمین نصب شده و وقتی وزنی تشخیص داد آن را به مدار فرمان مرکزی اعلام می کند و سپس مدار با صدور دستور به موتور باعث چرخش درب می گردد.
البته روش دیگر نحوه حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان ، استفاده از حسگر مادون قرمز می باشد و در واقع در این نوع ، حسگر با تشخیص حرکت یا مانع در جلوی درب باعث چرخش درب می شود. لازم بذکر است که می توان این حسگر را در بالای ورودی و به روی اپراتور و یا به روی لته های درب نصب نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا منحنی یکی از لوکس ترین انواع درب شیشه ای می باشد. این درب تفاوتهایی با درب شیشه ای گردان دارد.


درب اتوماتیک شیشه ای گرد از نکاتی شبیه به درب شیشه ای گردان است البته این را نباید با درب اتوماتیک شیشه ای گردان اشتباه بگیرید زیرا در نوع گردان مرکز چهار لته درب یک محور است و در واقع لته ها از ته به هم متصل بوده و به دور یک محور می گردند ولی در درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا منحنی در واقع ما یک نوع درب شیشه ای کشویی داریم که حالت هلالی یا منحنی دارد و بسیار لوکس می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا منحنی با نام های دیگر مانند درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد یا نیم دایره یا قوسی نیز شناخته می شود و در ردیف لوکس ترین درب های شیشه ای موجود در بازار می باشد که ظاهر ساختمان را بسیار مدرن و مجلل جلوه می دهد.
بدیهی است که درب اتوماتیک شیشه ای گرد بدلیل نوع ساختار هلالی شکل خود نیاز به 30 تا40 درصد فضای بیشتر نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی عادی یا خطی دارد.
همچنین درب اتوماتیک شیشه ای منحنی را می توان به صورت تمام دایره نیز اجرا نمود یعنی دو هلال در دو طرف که هر هلال شامل چهار لته درب جداگانه می باشد که در مجموع 8 لته در کل این نوع درب دایره ای کار می شود تا درب حالت دایره کامل را پیدا کند.
انواع درب اتوماتیک گردان:
•     سیستم بر حسب وزن
•     سیستم حسگرهايي متداول که در انواع دربهاي اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود
سیستم وزنی:
سیستم وزنی به اینصورت میباشد که حسگرها را در کف زمین و جلوی درب نصب میگردد. به این صورت وقتی که افراد جلوی درب می آیند وزن افراد بر روی حسگری که در کف زمین نصب شده فشار می آورد و باعث باز شدن درب میگردد.
 سیستم حسگرهايي متداول:
حسگر(چشمی) در بالای درب نصب میگردد،که با تشخیص حرکت افراد به کنترل باکس سیگنال فرستاده وجود مانع را اعلام می نماید.
نحوه قرار گرفتن لنگه های درب چرخان:
از یک استوانه شیشه ای که بصورت ثابت و گرد می باشد. که دارای ورودی و خروجی می باشد و سه لنگه متحرک که با زاویه 90درجه به هم متصل شده و در مرکز این استوانه قرار دارد که بصورت پره ای حرکت میکند که شبیه یک منشور می باشد.






:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: