نوشته شده توسط : barbarimashhad

انواع سقف استخر تلسکوپی و و انواع سقف استخر متحرک و سقف استخر ثابت در شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از اخرین فن اوری های روز دنیا و با طراحی های مدرن و منحصر به فرد به انجام می رسد.
جهت ثبت سفارش انواع سقف استخر متحرک و سقف استخر تلسکوپی و سقف استخر ثابت و اطلاع از قیمتهای استثنایی شرکت سایه گستر آسیا کافیست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.

انواع سقف متحرک و انواع سقف ثابت اگر با طراحی زیبا همراه باشد استخر و ویلای شما را به مکانی لاکچری و خاص تبدیل می کند.


امروزه به دلایل شهرنشینی و پدیده های آپارتمان  سازی استفاده از استخر در خانه های ویلایی به خاطر دیده شدن از اطراف برای خانواده ها غیر ممکن شده نورگیرسازان با بهره گیری از فن آوری های نوین و معرفی کارامدترین و مقاوم ترین پوشش های سقف استخر با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و فرهنگی کوشیده ایم تا آسایش و لذت را برای خانواده ها به ارمغان آوریم. این نوع پوشش های سقف استخر در قالب نورگیر حبابی,بصورت قوسی و... با ورق پلی کربنات, پوشش سقف پاسیو و دیگر انواع پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع نیاز و خواست مشتری و افراد در رنگ ها و نوع های مختلفی قابل استفاده هستند.
سقف استخر: در بسیاری از خانه های ویلایی ، افراد برای زیبایی و استفاده مناسب از حیاط منزل خود اقدام به درست کردن استخر می نمایند ولی به دلیل مشرف بودن دیگر ساختمانها ،استفاده از استخر بسیار محدود می شود.شرکت نورگیر سازان با استفاده از ورق های پلی کربنات 6 میلی متر 2 جداره و سازه هایی مناسب و مستحکم اقدام به پوشش سقف استخر می نماید. که علاوه بر اینکه دید دیگر ساختمانها را بر استخر می گیرد، نور مورد نظر شما را نیز کم نمی کند و به دلیل لایه 9 میکرونی uv بر روی طلق های پلی کربنات این شرکت اشعات مضر خورشید نیز گرفته می گردد.
مزایای استفاده از سقف استخر

یکی از مهمترین مزایای پوشش سقف استخر وپوشش سقف پاسو این است که با داشتن استخرهایی با سقف پوشیده شما می توانید در هر زمان از استخرهای خود استفاده کرده و لذت ببرید. اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد به ارمغان می آورد.
 
انواع پوشش سقف استخر:
مدل تلسکوپی T-CR4
مدل تلسکوپی T-CR2
مدل تلسکوپی  3ضلعی
مدلDM-rl
مدل LوL4
مدل CDتخت شیبدار
مدل قوسی
مزایای استفاده از سقف استخر:

-فریم های سازه با پروفیل های آهنی و محاسبات مهندسی
-ضد زلزله
-مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه
-در انواع رنگ های متفاوت
-قابل استفاده در تمام فصل ها
-مقاوم در برابر شکستگی
-مقاوم در برابر فرسایش های اب وهوایی
-مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر ذر ساعت
-مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی
نوع پوشش سقف مورد استفاده علاوه بر سلایق شخصی بیشتر به شرایط آب و هوایی محل استخر نیز بستگی دارد ، برای مثال  نوع و جنس پوشش سقف استخر مورد استفاده در محیط های سرد سیر و گرم سیر و محیط های بارانی متفاوت بوده و هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

پوشش استخر ثابت یا سقف ثابت استخر به صورت دائم بر روی استخر پوشش ایجاد می کند و هزینه کمتری داشته اما امکان باز شدن را ندارد.


میتوان پوشش استخر را بصورت ثابت انجام داد که با داشتن نور کافی ,آببندی صد درصد و عمر طولانی در اکثر پروژه ها استفاده می گردد. پوشش ثابت را می توان با اتواع ورق های پلی کربنات (فلت ,2 یا چند جداره و ...) انجام داد , همچنین میتوان پوشش ثابت سقف استخر را با نورگیر های حبابی که در پوشش سقف پاسیو و پوشش سقف حیاط خلوط نیز بسیار کاربردی هستند استفاده نمود که به دلیل قابلیت بازشو گزینه بسیار مناسبی می باشند.
-پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر):
میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق های پلی کربنات ایجاد نمود . این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.
استخر های ساخته شده در اپارتمانها معمولا در طبقات منفی ساخته می شوند و قسمتی نورگیر برای عبور نور در حیاط ایجاد می گردد .پوشاندن استخر در این موارد با توجه به طراحی مح می باشد ولی قالبا توسط نورگیر های حبابی بصورتی که در پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو اجرا میشوند طراحی می گردند.









:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد با تخفیفهای منحصر به فردی همراه است. شرکت سایه گستر آسیا تخفیف بیست درصدی واقعی را برای کاهش قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد در نظر گرفته شده است.
شما می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای سقف استخر ثابت و سقف استخر متحرک با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.


برای استفاده بهینه از استخر  در تمام فصول سال و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر باید برای این محیط سقف تعبیه نمود .


برای پوشش سقف استخر چندین حالت وجود دارد که در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم.
برای پوشش سقف استخر دو نوع پوشش وجود دارد:
۱-پوشش استخر متحرک یا ریلی
۲-پوشش استخر ثابت
پوشش استخر متحرک:
برای پوشش سقف استخر متحرک یا ریلی باید در ابتدا به این موضوع توجه کرد در اطراف استخر باید فضایی برای جایگزاری ریل ها وجود داشته باشد تا ریل ها با لبه استخر فیت نباشد و افراد برای تردد از استخر به بیرون با مشکلی روبرو نشوند.یکی دیگر از سقف های استخر متحرک به این نحو می باشد که سقف ثابت و دیواره های کار متحرک می باشند.می توان در این نوع پوشش از سقف نورگیر حبابی  دیواره ها را از متریال پلی کربنات استفاده نمود.
سقف متحرک استخر در کل توسط ورق پلی کربنات پوشش داده می شود که با توجه به موقعیت اقلیمی از ضخامت های مختلف استفاده می شود همچنین با توجه به خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات می توان این سقف را در اشکال مختلف طراحی نمود.
پوشش استخر ثابت:
برای پوشش سقف استخر ثابت می توان از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات استفاده نمود که در این حالت قیمت سقف استخر به مراتب پایین تر از سقف استخر ریلی متره می شود.
برای این امر می توان سقف و دیواره ها را از ورق پلی کربنات یا سقف را توسط نورگیر حبابی و دیواره ها از ورق پلی کربنات پوشش داد.
برای تعیین قیمت سقف استخر تمام سطحی که نیاز به پوشش رادارد در قیمت محاسبه می گردد ولی در کل سقف ثابت استخر در مقایسه قیمتی با سقف استخر متحرک دارای قیمت کمتری می باشد.برای تعیین قیمت سقف استخر و مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا در تماس باشید.

نوعی از پوشش استخر ,سقف استخر تلسکوپی می باشد. سقف استخر تلسکوپی توسط ورق پلی کربنات و سازه فلزی احداث می شود که حالت سقف شبیه تلسکوپ باز و بسته می شود.

 

با توجه به ابعاد استخر به قسمت های مختلف تقسیم می گردد سقف استخر تلسکوپی در ابعاد  برای احداث هیچ محدودیتی را ندارد.
برای جا به جایی سقف استخر تلسکوپی کلیت سقف  توسط ریل هایی که در کنارهای استخر تعبیه گردید است  جا به جا می شوند سقف استخر توسط ورق پلی کربنات به ضخامت های مختلف پوشش داده می شود که ورق پلی کربنات توسط زهوار های مخصوص آلومینیومی به سازه سقف استخر متصل شده و آبند می گردد.
برای احداث سقف استخر بازشو یا سقف استخر تلسکوپی تعداد قوس ها را بنا به میزان طول تقسیم بندی کرده به صورتی که یکی از ثابت بوده و الباقی در داخل آن توسط ریل ها جایگذاری می شوند.که معمولا  سقف استخر تلسکوپی در سه تکه قوس طراحی و احداث می گردد.
جابه جایی سقف استخر ریلی توسط موتور یا به صورت دستی انجام می گیرد. ارتفاع سقف استخر بسته به ابعاد و سلیقه مشتری احداث می گیر ولی اصولا نباید از۱٫۸۰ کمتر باشد تا اصطلاحا سر گیر نباشد و برای تردد مشکل ساز نباشد.
 قیمت سقف استخر تلسکوپی بر اساس متراژ و ارتفاع سقف استخر محاسبه می گردد و همچنین چند میل و چند جداره بودن در قیمت سقف استخر تاثیر بسزایی دارد.
برای مشاوره طراحی و بازدید کاملا رایگان جهت پوشش سقف استخر سقف نورگیر حبابی پاسیو و هر سقف نورگیر آبند می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید.




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


سقف کاذب استخر ثابت نوعی از سقف کاذب استخر است که همواره به صورت ثابت باقی می ماند. سقف کاذب استخر متحرک نیز نوعی سقف کاذب استخر است که می توان بنا به نیاز سقف استخر را جمع یا باز نمود.
شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و اجرای انواع سقف کتذب استخر در مشهد و ارائه تخفیفها فوق العاده توانسته به عنوان معتبرترین تولید کننده سقف استخر در مشهد معرفی گردد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
اجرای سقف کاذب استخر یکی از کارهای ضروری برای حفظ پاکیزگی آب و دمای مناسب است. قطعا با توجه به محیط مرطوب استخر نمی‌توان از سقف‌های کاذب معمولی استفاده کرد به همین خاطر بایستی از مصالح مخصوص و مقاوم در مقابل رطوبت بالا استفاده کرد. حتما تا به حال به سقف استخر سر پوشیده نگاهی انداخته‌اید و می‌دانید تنها از گچ برای پوشش سقف استخر استفاده نمی‌شود زیرا مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارد از این رو اگر به دنبال اجرای سقف کاذب مناسب استخر هستید این مطلب می‌تواند برای شما مناسب باشد.


چرا از سقف کاذب استخر استفاده کنیم؟


حتما می‌دانید که مصالحی مانند گچ کمترین میزان مقاومت در برابر رطوبت دارد و اگر میزان رطوبت زیاد شود امکان پوسیدگی، ایجاد قارچ و باکتری و یا تخریب ممکن است و از این رو در حال حاضر برای محیط‌های مرطوبی مانند استخر، رختکن و … از پوشش سقف کاذب استفاده می‌شود. سقف کاذب مخصوص استخر نیز انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه و میزان بودجه مورد نظر می‌توان از آن انتخاب کرد.


جنس سقف کاذب استخر چیست؟


بهترین جنسی که می‌توان برای سقف کاذب محیط مرطوبی مثل استخر از آن استفاده کرد، پی وی سی(PVC) است. پی وی سی نوعی ماده پلیمری ترموپلاستیک است که با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته شده و علاوه بر اینکه در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند و علاوه بر این زیبایی منحصربه فردی نیز دارد. از سقف کاذب پی وی سی نه تنها در استخر بلکه در طراحی داخلی خانه، بخصوص سرویس بهداشتی و حمام، نیز استفاده می‌شود.


مزایای اجرای سقف کاذب استخر چیست؟


سقف استخر سرپوشیده شبیه به سقف بسیاری دیگر از سوله‌ها آهن‌کشی شده است و چون آهن‌کشی ظاهر چندان زیبایی ندارد معمولا در اکثر استخرها از سقف کاذب برای زیبایی بیشتر و البته حفظ دمای آب و جلوگیری از آلودگی آن استفاده می‌شود. علاوه بر این سقف کاذب امکان دسترسی به تمام تجهیزات مانند هواکش‌های استخر و یا سیم‌کشی و لوله‌کشی  را در بالای سقف ممکن می‌سازد پس دیگر جای هیچ نگرانی مثل سابق نیست که تمام سقف با گچ پوشانده می‌شد و دسترسی به لوله‌کشی به جز خراب کردن سقف ممکن نبود.

انواع سقف کاذب استخر

به طور کلی سقف کاذب انواع مدل‌های متفاوتی دارد که بسته به سبک و طراحی داخلی هر محل می‌توان از آن استفاده کرد. انواع سقف کاذب مناسب استخر نیز شامل موارد زیر می‌شود:
سقف استخر ساده
سقف کاذب ساده یا همان PVC ساده‌ترین نوع سقف است که به صورت تایل‌های ۶۰*۶۰ عرضه می‌شود و معمولا برای استخرهای عمومی و بزرگ از آن استفاده می‌شود و نسبت به سایر انواع سقف کاذب ارزان‌تر است.

سقف استخر کشسان


یکی از جدیدترین و زیباترین انواع سقف کاذب مدل کشسان است که شبیه به آسمان مجازی است و معمولا برای استخرهای سرپوشیده خانگی گزینه مناسبی است و نمای زیبایی  شبیه به اسمان پر ستاره ایجاد می‌کند. اجرای سقف کاذب استخر به صورت ساده آسان است اما مدل قوس‌دار آن ممکن است کمی زمان‌بر باشد.


سقف استخر کناف


با وجود آنکه کناف نوعی صفحه روکش‌دار گچی است اما می‌توان با ضخامت‌های بالا آن را تهیه کرد تا بتوان در محیط‌های مرطوب نیز استفاده کرد. سرعت اجرای سقف کاذب استخر از نوع کناف با سرعت بالایی انجام می‌شود، هزینه کمی دارد و البته سبک است.


سقف استخر پلی کربنات


پلی کربنات نیز یکی از انواع پلیمر ترموکلاسیک است که در سه نوع مختلف توپر، مشبک و موج‌دار عرضه می‌شود. این مدل سقف را می‌توان به صورت لایه لایه و یا موج‌دار اجرا کرد. خاصیت آنتی استاتیک این مدل سقف کاذب موجب می‌شود ذرات گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب کند پس هوای محیط تمیز باقی می‌ماند و علاوه بر این روکش ضد اشعه ماورا بنفش خورشید دارد که موجب عدم رنگ پریدگی در مقابل آفتاب می‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر قصد تهیه سقف استخر ثابت و یا سقف استخر متحرک را برای منزل یا ویلای خود دارید باید از خدمات شرکتی استفاده کنید که بهترین کیفیت سقف ثابت استخر و سقف متحرک استخر را با کمترین هزینه به اجرا بگذارد.
شرکت سایه گستر آسیا با ارائه جدیدترین طرحهای سقف ثابت استخر و سقف متحرگ اسنخر بهترین گزینه برای به انجام رساندن این وظیفه به شمار می اید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان و رضایت خاطر صدها مشتریان در این سالها پشتوانه خوبی برای اعتماد به شرکت سایه گستر آسیا می باشد.

استخر ها به صورت کلی از نظر پوشش سقف به دو نوع روباز و همراه با پوشش استخر تقسیم می شوند که عموما استخر دارای پوشش مزایای بسیاری دارد.


استخرهای روباز معمولاً در محوطه ویلا، حیاط و باغ احداث می‌شوند و استخرهای مسقف نیز در یک فضای سرپوشیده نزدیک به عمارت یا خانه‌ای که در باغ یا حیاط بنا شده، ساخته می‌شود. البته گاهی نیز از استخرهای خانگی را با سقفی محدود می‌سازند تا هم نور خورشید و هوای تازه آمد و رفت داشته باشد و هم از مزایای سرپوشیده بودن فضا (دید کمتر از طرفین و بالای استخر) استفاده شود.
استخرهای روباز موجود در محوطه‌های ساختمان‌ها علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به فضا می‌دهد و اوقات خوشی را که می‌توان در کنار آن سپری کرد، دردسرهایی مانند نگهداری از استخر در زمان استفاده و در زمان عدم استفاده، حفظ حریم شخصی در هنگام استفاده از استخر را نیز به وجود می‌آورد. لذا گاهی ساکنان تمایل به سرپوشیده کردن استخر دارند.

سقف روف تایل


ساخت استخر روباز در ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌های زیادی دیده می‌شود. مزایای استخر روباز استفاده از نور خورشید در هوای تابستان در کنار آبتنی در استخر است ولی گاهی ساکنان تقاضای سرپوشیده کردن فضا را دارند. دلایل آن‌ها نیز کم شدن دید همسایه‌ها به فضای باز و محوطه استخر است. در این موارد می‌توان از انواع سازه‌ها برای روی استخر استفاده کرد. با ایجاد ستون‌هایی در دو طرف استخر می‌توان فضای آن را مسقف کرد. برای این کار می‌توان از انواع سقف‌های سبک پی وی سی یا سقف‌هایی شبیه به عمارت کلاه فرنگی با توجه به سبک دکوراسیون فضای باز محوطه با استفاده از روف تایل اقدام کرد.

سقف شفاف


گاهی افراد به منظور کاهش در هزینه نگهداری استخر (باد، گرد و خاک را به درون استخر می‌ریزد و برای تمیز نگه داشتن آن باید به طور مرتب از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد که هزینه برق مصرفی را بالا می‌برد) تمایل دارند از یک پوشش برای استخر استفاده کنند. در بین گزینه‌های موجود استفاده از سقف‌های پی وی سی و پلی کربنات گنبدی و طاق‌های شیشه‌ای گزینه مناسبی است. این طاق‌ها با ارتفاع‌های مختلف در دسترس هستند و از مزایای آن‌ها قابلیت برداشتن آن‌ها است و در زمان نیاز می‌توان با دمونتاژ کردن سقف شیشه‌ای آن را برداشت.

طراحی سقف استخرهای سرپوشیده خانگی


ساخت استخر سرپوشیده از جمله ایده‌های بسیاری از مالکان برای داشتن یک فضای خصوصی برای گذران وقت در فصل تابستان و حتی زمستان است. در این بخش به چند ایده در رابطه با طراحی استخر خانگی اشاره شده است.

استفاده از کناف


نه تنها برای طراحی سقف استخر خانگی بلکه برای طراحی و فضاسازی قسمت‌های زیادی از خانه از کناف استفاده می‌شود. استفاده از کناف با توجه به انعطافی که این سازه برای طراحی دارد، آن را گزینه مناسبی برای طراحی سقف استخرهای خانگی کرده است. اگر استخر سرپوشیده شما، شکل هندسی مستطیل، مربع یا ... دارد بهتر است برای همخوانی بیشتر از کناف کاری مستطیل شکل با نورپردازی مخفی و هالوژنی رنگی یا آفتابی-مهتابی استفاده شود. اگر استخر خانگی به شکل مستطیل است و در کنار آن یک جکوزی دایره‌ای ساخته شده است. دست طراح برای کناف کاری سقف آن بازتر است. استفاده طرح‌های هندسی زاویه دار و منحنی شکل در سقف با ایجاد یک فاصله بین آن‌ها، نورپردازی خاص و رنگ آمیزی حرفه‌ای می‌توان یک حس سه بعدی بودن خاص به سقف استخر بخشید.

استفاده از رابیتس


رابیتس کاری سقف از جمله روش‌های طراحی و اجرای سقف استخر خانگی به حساب می‌آید که نسبت به کناف کاری هزینه کمتری می‌طلبد ولی با توجه به شیوه‌ای که در اجرای آن به کار بسته می‌شود، این نوع تزیین کثیف کاری زیادی دارد و مسلماً مدت زمان بیشتری نیز طول خواهد کشید و در انتها نتیجه آن تفاوتی با کناف کاری ندارد و شاید از برخی وجه‌ها کناف کاری از آن بهتر باشد.

استفاده از سقف کشسان


یکی از گزینه‌های پرطرفدار و کم هزینه نسبت به دیگر روش‌های طراحی سقف استخر خانگی، استفاده از سقف کشسان است. سقف کشسان را می‌توان منظره‌ای از آسمان آبی همراه با ابر، شکوفه و پرندگانی که در دوردست در حال پرواز هستند انتخاب کرد تا حس فضای بیرون را در یک فضای بسته ایجاد کرد و هم از منظره لذت برد و هم فضا را خصوصی سازی کرد. ایجاد یک بستر با استفاده از رابیتس کاری یا کناف کاری مختصر در حاشیه سقف و استفاده از سقف کشسان برای وسط، با نورپردازی مخفی، به نظر گزینه شیک و کم هزینه نسبت به سایر روش‌های مانند رابیتس کاری و کناف کاری است.

استفاده از سقف شیشه‌ای


طراحی سقف شیشه‌ای برای استخرهای خانگی یک ایده بسیار زیبا ولی با هزینه بالا است. شیشه از جمله راه‌های مسقف کردن استخر خانگی است که هم مزایای ایجاد فضای خصوصی را دارد و هم از ورود گرد و خاک همراه باد پیشگیری می‌شود. علاوه بر این استفاده از نور خورشید برای کسانی که به دنبال استراحت در فضای کنار استخر هستند نیز محیا می‌شود. از آنجایی که با ایجاد سقف شیشه‌ای و در پی آن تابش نور خورشید به داخل فضا و وجود مقادیر فراوان آب، حالت شرجی ایجاد می‌شود که در صورت دلپذیر نبودن برای افراد باید از سیستم‌های رطوبت‌گیر برای آن استفاده کرد.

استفاده از گنبد


یکی از ایده‌های طراحی سقف استخر خانگی استفاده از گنبد است. این نوع طراحی ذهن را به سوی حیاط‌هایی با سبک دکوراسیون مراکشی می‌برد به ویژه اگر از کاشی کاری آبی برای سقف، دیوارها و کف استفاده شود. با ایجاد پنجره یا دریچه‌هایی در سقف می‌توان از هوای بیرون نیز استفاده کرد.

از دیگر انواع سقف استخر می توان به استخرهای نیمه سرپوشیده اشاره کرد که در برخی مواقع بهترین انتخاب هستند.


در زمانی که استخر در نزدیکی سازه بنا شده باشد، می‌توان با استفاده از سازه‌هایی مانند پی وی سی، پلی کربنات، شیشه، فلز، بتن و ... سقفی مناسب با وجود ستون‌هایی مانند دیوار حیاط و دیوار خارجی سازه اصلی نصب سقف بدون دردسر و زیبا خواهد بود، به ویژه اگر سقف از شیشه باشد.
استخرهای خانگی از مکان‌هایی هستند که در طراحی و اجرای بخش‌های مختلف آن باید دقت لازم را داشت که دلیل عمده آن نیز شرایط خاص حاکم بر فضای داخلی آن است. در استخرهای سرپوشیده مقدار رطوبت بسیار بالا است و نیم توان از هر مصالحی استفاده کرد و انتخاب یک نوع سقف مناسب نیاز به بررسی‌های کارشناسی خواهد داشت. در استخرهای روباز خانگی هم باید عوامل مختلفی همچون آب و هوا در نظر گرفته شود.




:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

شرکت سایه گستر آسیا در مشهد و دیگر شهرهای کشور انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک را با استفاده از برترین طرحها و ایده های نو و مدرن دنیا به انجام می رساند.
هر طرح سایبان استخر ثابت و یا سایبان استخر متحرک می بایست متناسب با فضای استخر شما طراحی و اجرا شود. جهت مشاوره رایگان در زمینه طرح مناسب با استخر خود کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
شرکت سایه گستر آسیا ده ها سال سابقه درخشان در زمینه تولید و اجرای انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک بهترین و زیباترین طرحها را با هزینه معقول و تخفیف استثنایی به شما پیشنهاد می دهد.

سایبان های استخری بطور کلی به دو نوع سایبان استخری ثابت و سایبان استخری متحرک تقسیم می شود که هرکدام از این انواع نیز خود دارای مدل های متنوعی می باشند که در زیر بصورت مختصر در مورد هریک توضیحات می دهیم.


لحظات شاد و آرامش بخش در فضای باز کنار استخرها، مرهمی بر زندگی پراسترس امروز می باشد. نور پر برکت خورشید در کنار گرمای فرحبخش خود در ساعاتی از روز زیان آور بوده و امکان استفاده از فضای آرامش بخش استخر را می گیرد. استفاده از سایبان استخری امکان استفاده مطلوب در زمان اوج تابش خورشید را فراهم آورده و فضایی لذت بخش در کنار استخر ایجاد می نماید.
اینکه چرا از سایبان استخری باید استفاده کرد، دلایل زیادی دارد که مهمترین آن ها در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید، ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر می‌باشد که همگی در نهایت وظیفه ایجاد فضایی امن، آرام، زیبا و فرحبش را برای شما دارند.

انواع سایبان ثابت استخر در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی اجرا می شود که از ان جمله می توان به سایبان استخر گلخانه ای و سایبان استخر پارکینگی اشاره کرد.


این سایبان ها با پایه های ثابتی که دارند در انواع مختلفی با جنس پایه آلومینیومی یا سایر فلزات و جنس سایبان پارچه و پانل های شیشه یا پلاستیکی ساخته می شوند. ویژگی این سایبان ها استحکام آن می باشد.


سایبان استخر گلخانه ای


از بازوهای به هم پیوسته تشکیل شده که پانل های پلاستیکی به عنوان پوشش آن قرار می گیرند و بیشتر جنبه حفاظت در مقابل باران و برف دارد تا نور خورشید.


سایبان استخر پارکینگی


سایبان هایی هستند که از مجموعه ی پایه های بازویی کنارهم تشکیل می شوند که از پنل های پلاستیکی یا پارچه روی بازوهای سایبان برای ایجاد سایه استفاده می شود.


سایبان استخر بادبانی


این نوع سایبان ها جهت ایجاد سایه ای خنک در فضای باز استفاده می شوند. هر بادبان را یک نوار پارچه ای خاص ایجاد می نماید که مقاومت مناسبی در برابر فشار دارد. هر بادبان به پست های فولادی متصل و محکم می شود، به طوری که بتواند در مقابل بادهای شدید نیز حداکثر استحکام را داشته باشد.


سایبان استخر پاویلیون


مشابه سایبان های پارکینگی با این تفاوت که بازوها تشکیل یک دایره را داده و سازه در نهایت شبیه به یک خیمه می گردد.

سایبان استخر متحرک به دو نوع کلی سایبان استخر کشویی و سایبان استخر چتری تقسیم می شود که هر کدام بنا به فای استخر مورد استفاده قرار می گیرد.


سایبان متحرک این امکان را به شما می دهد تا هر زمان به پوشش محیط نیاز داشتید از آن استفاده نموده در سایر مواقع سایبان را جمع نمایید که این قابلیت علاوه بر ایجاد امکان مدیریت فضا طول عمر مفید سایبان را نیز افزایش می دهد. سایبان های متحرک بطور کلی دو نوع دستی و برقی دارند که در مدل های مختلف قابل پیاده سازی می باشند.


سایبان استخر کشویی


این نوع از سایبان ها بصورت کشویی (کرکره ای) باز و بسته می شود و ضمن محافظت در مقابل نور شدید آفتاب، امکان استفاده از آسمان پر ستاره را نیز ایجاد می نماید.


سایبان استخر چتری


این سایبان ها فضای کمی را اشغال نموده و مانند چتر باز و بسته می شوند، طرح های متنوع و زیبا و ایجاد حس کنار ساحل دریا بودن از ویژگی های این نوع از سایبان هاست.






:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر قیمت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مناسب در کنار کیفیت بالای پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک هستید سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای شما می باشد.
استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا و بهرمندی از روشهای خلاقانه سبب شده بهترین پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک در مجموعه آسیا در طراحی و اجرا شود.
جهت اطلاع از قیمت پوشش استخر ثابت در مشهد و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
کارشناسان مجموعه سایه گستر آسیا به صورت کاملا رایگان مشاوره فنی در خصوص قیمت پوشش استخر ثابت و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد را در اختیار شما خواهند گذاشت.

پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مزایای بسیاری برای استخر شما به همراه دارد و موجب لوکس و منحصر به فرد بودن منزل یا ویلای شما خواهد شد.


با گسترش ساختمان‌های بزرگ در سطح شهر و مناطق اطراف آن، طراحی پوشش استخر ثابت و متحرک به عنوان سقف استخر‌های ساختمان‌های مسکونی، توسط مهندسان و معماران آغاز گردید. پوشش برای بسیاری از محیط‌ها مناسب است و باعث خواهد شد نگهداری از استخر آسان‌تر شود.  انواع سقف و دیوار برای استخر (ثابت و متحرک) در کشورهای مختلف رواج زیادی پیدا کرده است.
این استخرها گاهی در حیاط پشتی و یا در فضاهای مخصوص در ساختمان ساخته می‌شوند، به سقف‌هایی نیاز دارند که در ارتفاع مناسبی ساخته شوند و این به عنوان چالش قابل توجهی در طراحی قلمداد شده و محل نصب آن با توجه به ساختار ساختمان محاسبه و پیش بینی می‌شود.
انواع مختلفی از پوشش استخر وجود دارند و برخی از آنها فقط قسمتی از استخر را پوشش می‌دهند، البته انواع مختلفی وجود دارند که فضای استخر را از محیط اطراف آن جدا می‌کنند و می‌توان برای آنها درب‌هایی در نظر گرفت که امکان قفل شدن دارند و یک حریم خصوصی ایجاد می‌کنند.
پوشش از پروفیل‌های آلومینیومی مقاوم و ورق‌های پلی کربنات ساخته می‌شوند که دوام بالایی به سازه می‌دهند. ورق‌های پلی کربنات به راحتی نمی‌شکنند و مقاومت بالایی دارند. تعیین محدوده استخر مرحله‌ای دیگر از كار است كه شامل قسمتی از ساخت پوشش استخر می‌شود و این مورد باید در طراحی ساختار پوشش متحرک استخر در نظر گرفته شود.

طراحی پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک به روشهای مختلفی صورت می گیرد که از ان جمله ساخت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک از جنس پلی کربنات است.


پوشش‌های استخری که از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می‌شود و در ساختار آن از ورق‌های پلی کربنات استفاده شده باعث كاهش وزن ساختار پوشش خواهد شد و سطحی مناسب برای استفاده کاربردی ایجاد می‌کند. این نوع از پوشش به خاطر ساختار ظریف و زیبای آن در بسیاری از محیط‌های تجاری مانند هتل‌ها، پنت هاوس‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود.
استیل‌های ضد زنگی که در ساختار سقف برخی از استخر‌ها استفاده می‌شود، به خاطر مشکل وزن، معمولا ثابت هستند و اگر به صورت متحرک ساخته شوند، به سختی می‌توان آنها را حرکت داد. اما پوشش‌های استخر ساخته شده از آلومینیوم و ورق‌های پلی کربنات در عین حالی که سبک وزن هستند از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی دارند. ورق پلی کربنات طیف رنگی بالایی دارد و در صورت استفاده از ورق شفاف، بیشترین میزان نور به استخر تابیده خواهد شد.
می‌توان انواع مختلفی از طرح‌ها را با استفاده از این پوشش‌های استخر ایجاد کرد. هر طرحی که در ذهن دارید با این پوشش‌ها قابل اجرا بوده و توسط شرکت افزار برای شما ساخته خواهد شد. اکثر مراحل کار در کارخانه انجام می‌شود و در محل استخر فقط این سقف‌ها مونتاژ می‌شوند و زمان زیادی برای اجرا و مونتاژ این پوشش‌های استخر در محل نیاز نیست.
می‌توان در زیر پوشش استخر پلی کربنات از گیاهان تزئینی استفاده کرد. در زمان طراحی سقف استخر، می‌توان محل قرار گیری گیاهان را هم در نظر گرفت و محوطه‌ای را هم برای قرار دادن گیاهان مشخص کرد. این ورق‌های پلی کربنات نور خورشید را از خود عبور می‌دهند و گیاهان می‌توانند به راحتی در زیر این پوشش رشد کنند و فضای مطلوبی را در کنار استخر ایجاد کنند.
در روزهای آفتابی نیازی نیست بر روی استخر پوششی وجود داشته باشد و با کنار زدن پوشش می‌توانید از استخر به صورت روباز استفاده کنید. این پوشش‌های استخر از ورود گرد و غبار و برگ به استخر جلوگیری می‌کنند و نیازی نیست، هر بار که تصمیم به استفاده از استخر را دارید، آن را تمیز کنید. با استفاده از این پوشش‌ها تعداد روزهای بیشتری در سال می‌توانید از استخر استفاده کنید و حتی در روزهایی که گرمای هوا زیاد نیست هم استخر قابل استفاده است.
در مجموعه سایه گستر آسیا از روشها و مواد مختلفی برای ساخت انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در مشهد سود برده می شود که پوشش استخر پلی کربات تنها یکی از این موارد است.
جهت اطلاع از سایر طرحهای این شرکت کافی ست با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


قیمت پوشش استخر در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی همراه است و انواع پوشش استخر در این شرکت با ضمانت کیفیت اجرا می شوند.
همچنین شما می توانید برای نصب پوشش استخر در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
شرکت سایه گستر آسیا با توجه به ربع قرن تجربه در زمینه طراحی انواع پوشش استخر روباز توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

قیمت پوشش استخر در کنار کیفیت پوشش استخر دو فاکتور اساسی برای انتخاب پوشش استخر مناسب برای مشتریان می باشد که در نظر گرفتن این دو سایه گستر آسیا را به محبوبترین شرکت در مشهد در این زمینه تبدیل کرده است.


در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای برخی از افراد وجود ندارد و مردم به سمت احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند.لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد که انواع پوشش استخر این مشکلات را حل کرده است.
برای سقف استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر برای احداث ریل که جنس آن گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش میتوان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به تنهایی پوشش را جابجا کرد.
هزینه سقف متحرک استخر و در کل قیمت سقف متحرک بستگی به متراژ استخر، نوع متحرک بودن، جنس پوشش، طرح درخواستی از جمله ارتفاع پوشش و… بستگی دارد. پس از بررسی اولیه و با توجه به درخواست مشتری و کاربرد سقف مورد نظر طراحی اولیه توسط واحد طراحی سایه روشن به همراه برآورد اولیه تنظیم و جهت تایید به کاربر اعلام می گردد.
استخر محیطی است که گاهی به صورت سرپوشیده و گاهی به صورت سر باز می‌توان از آن استفاده کرد و لذت یک ورزش آبی را تجربه کرد. بدون تردید فصل زمستان انتخاب مناسبی برای استفاده از استخرهای رو باز نیست و شما بی برگشت دچار بیماری خواهید شد. به همین خاطر نیاز است برای بهره گرفتن از استخرهای سر باز فکری اندیشیده شود. چه فکری بهتر از این که با استفاده از پوشش‌های متحرک کار فضاسازی استخر تکمیل گردد. با استفاده از سقف‌های متحرک می‌توانید با یک تیر چند نشان را هدف گیری کنید. در ابتدا در دوازده ماه سال شما صاحب یک استخر کاملاً خصوصی و سربسته می‌شوید. مورد دیگر به دلیل متریال مورد استفاده اینگونه سقف‌های متحرک شما را از اشعه‌های خورشید که برای بدن خطرناک هستند در امان نگه می‌دارد. مورد آخر اینکه علاوه بر موارد ارائه شده یک دکوراسیون مدرن را برای استخر خود به شکلی کاملاً متفاوت خواهید داشت.
 

آیا می دانید چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟ این پوشش استخر قیمتی بیشتر اما رفاه بالاتری را برای شما به همراه دارد.


این روزها فرهنگ آپارتمان نشینی سبب شده است که دیگر همانند گذشته در حریم شخصی خانه‌های ویلایی احساس آرامش و امنیت همیشگی از آن شما نباشد. به همین خاطر به سادگی نمی‌توان در خانه‌های ویلایی از استخرهای رو باز بهره گرفت. شکی در این نیست که با استفاده از پوشش متحرک استخر می‌توان یک سقف متناسب با دیوار پوش‌هایی از پلی کربنات مات تهیه کرد و به بهره گیری از استخر جدید پرداخت. اگر می‌خواهید با آسایش خیال از امکانات رفاهی منزل خود بهره بگیرید می‌توانید از این سری از سازهای مدرن استفاده کنید.
می‌توانید این پوشش‌ها را به صورت ثابت و یا متحرک مورد استفاده قرار دهید. پوشش‌های ثابت به صورت یک سازه بر روی استخر تعبیه می‌شود که در فصل تابستان لطف  استفاده از استخر روباز از شما گرفته می‌شود. اما پوشش‌های متحرک به دو صورت ریلی و موتوری در هر شرایطی  که تمایل داشته باشید باز و بسته می‌شود. به عنوان مثال شما با استفاده از سازه‌های متحرکی که به موتور مخصوص مجهز شده است، تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید کار خصوصی سازی استخر خود را انجام دهید. این امر علاوه بر مزیت‌های بسیاری که برای شما دارد سبک بسیار لاکچری در دیزاین و فضاسازی محیط‌های داخلی به شمار می‌آید.




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

درب بالکن شیشه ای تاشو امروزه یکی از شیک ترین تجهیزاتی است که منازل لاکچری نصب می شود. درب بالکن شیشه ای تاشو مزایای بسیاری را برای بالکن شما به همراه خواهد داشت.
جهت اطلاع از مزایای فراوان درب شیشه ای بالکن تاشو می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نمایید.
در شرکت سایه گستر آسیا بهترین طراحی و اجرا درب بالکن شیشه ای تاشو با قیمتهای فوق العاده ارزان و ضمانت کیفیت تقدیم شما عزیزان می گردد.

شیشه بالکن یا شیشه تراس ابزاری است برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی. با استفاده از آن می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد.


با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرد. در گذشته از شیشه برای بالکن استفاده نمی شد. همین امر موجب میشد فضای تراس در زمستان و در هنگام بارش برف و باران یا در روزهای سرد سال کاملا بی استفاده باشد.
با نصب شیشه بالکنی می توان یک فضای امن خصوصی همراه با مبلمان مناسب ایجاد کرد. در واقع این امر موجب اضافه شدن یک بخش به سایر فضاهای ساختمان می شود. این موضوع در منازل کوچک با متراژ پایین یک ایده مناسب برای گسترش فضا است. هرچند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان های اداری و تجاری و انواع ساختمان توصیه می شود. علاوه بر ایجاد دید و ویو بهتر موجب ورود نور طبیعی بدون اشعه مضر می شود. در صورت نیاز می توان برای حفظ حریم خصوصی از انواع ششه مات و رنگی برای بالکن استفاده کرد. در حال حاضر از شیشه بالکن متحرک برای بالکن استفاده می شود.
مزیت های بالکن شیشه ای
از مزیت های استفاده از آن تاشو بودن آن و جمع کردن آن در صورت عدم نیاز است. همچنین به راحتی می توانیم دو سمت شیشه تاشو مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کنیم. شیشه بالکن تاشو به دلیل مزیت های بسیاری که دارد گزینه اول برای اجرای بالکن می باشد. شیشه برای بالکن معمولا از جنس سکوریت شده انتخاب و نصب می شود. به دلیل ایمنی بالای شیشه سکوریت در ایجاد اکثر پارتیشن های مود استفاده در ساختمان از آن استفاده می شود.
شیشه بازشو بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. استفاده از شیشه میرال برای بالکن یک روش مناسب برای ایجاد ایمنی بیشتر در این فضا می باشد. نصب آن موجب می شود گرد و غبار و آلودگی کمتری به محیط زندگی وارد شود.
انواع شیشه های بالکن
شیشه بالکن اغلب به صورت فریم دار و فریم لس نصب و اجرا می شود. از انواع بالکن شیشه ای در تراس منازل و ادارات، گلخانه، پنت هاوس و … استفاده می شود. تراس شیشه ای در نوع تاشو و ریلی نصب می شود. پارتیشن متحرک بالکن شامل پانل های شیشه ای تاشویی می باشد که به آسانی در کنار دیوار تراس جمع می شوند. بالکن شیشه ای در فصول گرم تر مانند تابستان می توان تراس را به طور کامل در کنار دیوار جمع کرد و در مواقع نیاز دوباره به حالت اول برگرداند.
در حالت های مختلف کاملا باز، نیمه باز و کاملا بسته میتوانیم از تراس شیشه ای استفاده کنیم. پوشش بالکن و تراس به وسیله شیشه راه حلی برای ایجاد آسایش و آرامش بیشتر می باشد. چون با نصب آن از انواع صدا های مزاحم رفت و آمد وسایل نقلیه و آلودگی های صوتی خیابان و همچنین آلودگی و گرد و غبار در امان خواهیم بود. شیشه ریلی تاشو را می توان در تراس ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و کلیه ساختمان ها با کاربری های مختلف به کار برد.

برای اطلاع از نحوه تعیین قیمت بالکن شیشه ای تاشو برخی فاکتورهای حایز اهمیت ذکر می گردد اما پیشنهاد می کنیم تنها با یک تماس و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما آخرین قیمت درب بالکن شیشه ای تاشور را دریافت نمایید.


قیمت بالکن شیشه ای تاشو  را با تماس با مشاورین متخصص سایه گستر آسیا جویا شوید. بالکن شیشه ای تاشو در حالت قابل جمع شدن به گونه ای طراحی شده است که همواره یک پانل ثابت بوده و سایر پانل ها قابلیت جابجایی دارد.ترکیب شیشه و نوع نصب شیشه ها و ابزار و یراق آلات به کار رفته ، هزینه و قیمت های متفاوتی داشته باشد. نوع بست پایه مورد استفاده در قیمت نرده شیشه ای تاثیر می گذارد.برای بالکن های کوچک و برای استفاده بهینه از فضا می توان از بالکن شیشه ای تاشو استفاده کرد. گرایش به استفاده از این نوع بالکن شیشه ای روز به روز در حال افزایش بوده و برای بسیاری از فضاها کارایی دارد.یراق آلات مورد استفاده در این بالکن در درجه اول باید مقاوم و با دوام باشد.در این بالکن ها همه پانل ها کنار دیوار یا تا وسط فضا قابل جمع شدن و سهولت شست و شو دارد.
قیمت شیشه بالکنی تاشو  این شیشه های بالکنی با توجه به جنس و اندازه قیمت گذاری می گردد. معمولا از ریل های آلومینیومی برای حرکت شیشه ها استفاده می گردد. با به کارگیری سیستم بالکن شیشه ای علاوه بر افزایش نور محیط داخلی، در محیط های اداری دکوراسیون داخلی شرکت مشخص بوده و به نوعی تبلیغ شرکت به حساب می آید. شیشه بالکنی تاشو به دلیل استفاده به عنوان قسمتی از نما باید از مصالح درجه یک باشد و هرگونه نقص در شیشه یا شکستگی کوچک می تواند در زمان وزیدن باد یا برخورد اجسام با شیشه ها، باعث شکستن شیشه ها و آسیب رسیدن به افراد شود.
 




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

برای اینکه بدانید چگونه در نصب درب زیر سقفی می توانید موفق عمل کنید کافی ست این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اگر قصد نصب درب زیر سقفی توسط کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا را داشته باشید می توانید از تخفیف ویژه این شرکت بهرمند گردید.
جهت دریافت تخفیف نصب درب زیر سقفی با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمتهای فوق العاده ارزان این شرکت سفارش خود را ثبت نمایید.
نصب درب زیر سقفی با ضمانت کامل یکی از ویژگی های شرکت سایه گستر آسیا می باشد که توانسته محبوبیت بسیاری در بین مردم شریف ایران کسب کند.

برای نصب بهتر درب زیر سقفی ابتدا باید فضای موردنظر و محل نصب در زیر سقفی چک شود . با این کار می توان از گزینه های موجود برای نصب سیستم بهترین انتخاب را انجام داد.



انتخاب نوع موتور
انتخاب نوع موتور در اتوماتیک زیر سقفی از لحاظ مکانیزم که دو نوع زنجیری و تسمه ای وجود دارد . البته نوع تسمه ای مناسب تر است به دلیل تولید صدای کمتر.
روانکاری ادوات نصب
قبل از نصب سیستم اتوماتیک روی درب باید ابتدا از روان بودن درب مطمئن بود تا به سیستم فشاری وارد نشود. وزن درب قبل از نصب موتور در اتوماتیک زیر سقفی باید توسط کابل و فنر و پولی ها باید بالانس شده باشد اگر این گونه نبود نباید اقدام به نصب موتور نمود. تمام موانع از جمله قفل و یا کابل ها و هر موردی که در مسیر حرکت در برقی احتمال بروز حادثه برای در و اشخاص را افزایش می دهند را باید حذف کرد.
فراهم نمودن برق سیستم
موتور درب زیر سقفی در نزدیک سقف نصب می شود پس باید برای جریان الکتریکی آن فکری کرد و یک چشمه برق برای آن تعبیه نمود. _برای نصب پریز مورد نیاز و سیم کشی دایمی برای موتور درب ابتدا برق کلی را جهت جلوگیری از حادثه قطع کنید و همچنین برق موتور نیز باید مستقیم از فیوز گرفته شود تا از بروز شوک شوک الکتریکی به موتور جلوگیری گردد.
نصب سیستم درب اتوماتیک زیر سقفی
ابتدا باید از صحت موجودی لوازم داخل پک موتور و قطعات موتور مطابق با لیست ارایه شده با پک اطمینان حاصل کرد.
مونتاژ کردن قطعات
برای نصب سیستم ابتدا باید شروع به مونتاژ کردن قطعات طبق دستور عمل بپردازیم . این کار باید توسط متخصصین نصب انجام شود. ما در شرکت سایه گستر آسیا با افتخار این مهم را انجام می دهیم. _ابتدا باید ریل ها را نصب کنیم . ریل ها با هم مطابقت داشته و به راحتی با هم مونتاژ می شوند. _سپس در انتهای ریل موتور را در جای مشخص شده نصب می کنیم. _پولی مربوط به موتور که در انتهای ریل جلوی محفظه ی موتور است را نصب می کنیم و تسمه و یا زنجیر را با پولی درگیر می کنیم. و در طرف دیگر تسمه یا زنجیر را به حامل ها متصل می کنیم .
نصب مسدود کننده
مسدود کننده یا نبشی ای جزو قطعات موجود در پگ است که وظیفه ی آن جلوگیری از حرکت بیش از اندازه ی پنل ها به سمت موتور و آسیب رساندن به آن است.
نصب براکت رابط موتور و پنل درب
براکت متصل کننده ی موتور و پنل در را با توجه به فاصله ی بالای درب نصب می کنیم .
نصب پایه موتور
پایه یا شاسی که موتور به آن متصل است طرف دیگر آن را به بالای پنل متصل می کنیم. بدین صورت که پایه ی براکت مورد نظر را به دیوار نصب کرده و براکت شاسی موتور و پایه را به هم متصل می کنیم.
نصب موتور
حال موتور را در بالاترین حالت ممکن نصب می کنیم. موتور را در بالاترین قسمت که می توان نصب نمود باید نصب کرد تا از بخورد احتمالی اجسام به موتو و بروز حادثه جلوگیری نمود.
اتصال موتور به درب
حال براکتی که وظیفه ی انتقال نیروی موتور به درب را دارد متصل می کنیم.این نوع براکت دارای انعطافی نسبت به دیگر براکت ها برخوردار است.
نصب طناب خلاص کن
در مواقعی که برق قطع شده باشد با استفاده از این طناب درب را می توان به صورت دستی استفاده کرد.
نصب چراغ هشدار دهنده
چراغ هشدار عملکرد درب اتوماتیک زیر سقفی را در محل خود طبق کاتالوگ نصب می کنیم.
نصب چشمی
برای نصب چشمی باید یک سیم از یک طرف درب به طرف دیگر درب انتقال دهیم . و اینکه محل نصب چشمی ها باید دقیقا روبروی هم باشد تا همدیگر را ببینند.
نصب کنترل دستی
در نصب کنترل دستی در باید به دو نکته توجه کرد اول این که کنترل دستی را در محلی نصب نمود که دور از دسترس کودکان باشد تا نتوانند درب پارکینگ را باز نمایند و دوم محل نصب کنترل دستی باید به گونه ای باشد که به راحتی در دید همه قرار گیرد.
تنظیم چشمی ها
تنظیم و کارکرد چشمی ها از اهمیت خاصی در جلوگیری از بروز حادثه و برخورد در با مانع و خودرو برخوردار است.
اطمینان از صحت کارکرد صحیح درب اتوماتیک زیر سقفی
اگر پنل ها و موتور بدون ایراد و صدا کار میکند و سیستم از یکپارچگی برخوردار باشد پس همه چیز خوب پیش رفته است
نکته ای که در اینجا باید گفت این است که برخی از موتورهای در زیر سقفی اتوماتیک دارای صدای بلند حین کارکرد هستند و این به این معنی نیست که  در نصب سیستم مشکلی وجود داشته باشد.

برای کسب مهارت کافی برای نصب درب زیر سقفی شما به مجموعه مهارتها نیاز دارید که به برخی از انها به صورت فهرست وار اشاره می شود.


مرحله اول : آشنایی و لمس قطعات و تجهیزات درب سکشنال زیر سقفی
1.    معرفی و ارائه لیست کامل ابزار کار برای نصب درب کرکره ای سکشنال بصورت یک لیست
2.    آشنایی و کارکردن با تجهیزات درب کرکره ای زیر سقفی سکشنال مثل موتور ، فنر ، غلطک ، ریل ، تسمه و ...
3.    کار با کلیه متعلقات داخلی موتور ، رسیور و سیستم برقی
4.    بازکردن موتور درب سکشنال و تشریح چرخ دنده و میکروسوئیچ موتور
5.    تشریح و تجزیه مواد اولیه تولید ساندویچ پانل های فولادی گالوانیزه درب سکشنال
6.    معرفی انواع برندهای معتبر ساندویچ پانل و موتور درب سکشنال زیرسقفی
7.    توضیح کامل انواع قطعات جانبی ریل و طریقه ریل گذاری این کار
8.    مونتاژهای مختلف ساندویچ پانل ، ریل و موتور
9.    تفکیک کارهای صنعتی و غیرصنعتی و نحوه انتخاب یراق آلات آن
10.    کارکردن با تمامی تجهیزات و لوازم مربوطه

مرحله دوم : طریقه نقشه کشی ، محاسبات و اندازه گیری درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی
1.    تشریح عرض و ارتفاع های استاندارد بین المللی درب زیرسقفی سکشنال
2.    ترسیم نقشه درست ، منظم و مهندسی شده جهت شروع کار
3.    محاسبات عرض کار با توجه به بادخور ساندویچ پانل ها داخل ریل ها
4.    محاسبات ارتفاع کار در مکان هایی که دارای سقف یا بدون سقف می باشد
5.    اندازه گیری طول لوله و نمره لوله مناسب در کار درب سکشنال
6.    اندازه گیری ارتفاع برش ریل با توجه به ساپورت ریل های هلالی خم خورده
7.    نحوه نصب پایه ها ، غلطک ها و ریل ها در انواع مکان ها
8.    نصب قوطی در پشت پارکینگ ، جلوی مغازه یا ورودی ، جلوی پنجره منزل و ..
9.    طریقه روبروی همدیگر درآوردن قوطی و ریل
10.    نحوه کار با ریسمان و شیلنگ تراز و ...
11.    شناسایی و نحوه انتخاب ساندویچ پانل و موتور مناسب در انواع کارهای سبک و سنگین
12.    نحوه انتخاب سیم بکسل و قرقره مناسب با توجه به وزن کار درب سکشنال
13.    طریقه نصب لولاهای میانی بین دو ساندویچ پانل
14.    طریقه نصب بلبرینگ ساپورت میانی شفت درب سکشنال
15.    طریقه نصب کلن یا شیب بند و همچنین گیره متصل کننده دو طرف شفت
16.    نصب شفت و فنر و طریقه تنظیم فنر درب اتوماتیک سکشنال زیرسقفی
17.    طریقه محکم کردن متعلقات مربوطه و تعیین جاهای جوشکاری در محکم کردن
18.    طریقه نصب قوطی های دوطرف کار
19.    طریقه نصب صفحه پلیت های مورد نیاز در این کار

مرحله سوم : انجام مراحل فوق و نصب درب اتوماتیک سکشنال زیرسقفی بطور کامل
1.    جوشکاری در جاهای خاص و مورد نیاز و تعیین نقاط مورد نظر برای جوشکاری
2.    تعیین نقاط مناسب جهت پیچ کردن و جوشکاری
3.    طریقه جا انداختن انواع موتورها در شرایط کاری مختلف
4.    نحوه نصب اولین ساندویچ پانل داخل ریل ها
5.    نحوه نصب غلطک بالا و پایین پانل و طریقه تنظیم آن
6.    جا زدن پانل ها به دو صورت سبک و صنعتی
7.    تشریح کامل رسیور ( دستگاه مرکزی ) و طریقه سیم کشی آن برای موتور درب سکشنال
8.    عملکرد چشمی های بیم و طریقه نصب آن
9.    مراحل سیم کشی درست و مناسب برای زیباتر شدن کار
10.    طریقه نصب لینک منحنی شکل درب سکشنال (مرتبط کننده ریل ھای افقی به عمودی)
11.    طریقه کد دهی به ریموت کنترل و کار با رسیور
12.    طریقه خلاص کردن موتور کرکره در صورت قطع برق
13.    تنظیم و ریگلاژ کردن میزان بالا و پایین رفتن درب اتوماتیک سکشنال
14.    عیب یابی سنسورها و موتور
15.    تعیین سیستم برق اضطراری ( یو پی اس ) مناسب در زمان قطع برق




:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر تصمیم دارید به نصب درب ریلی برای پارکینگ و یا حیاط و یا فضاهای دیگر مد نظر خود اقدام کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
همچنین شما می توانید برای نصب درب ریلی سریع و مطمئن و البته ارزان با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از آخرین تکنولوژی های کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا توانسته با کیفیت ترین فرآیند نصب درب ریلی را در کشور به مشتریان خود تقدیم نماید.

برای نصب درب ریلی ابتدا باید تجهیزات مناسب برای این مهم را تهیه و سپس با توجه به اصول مهندسی این قطعات را نصب نمود.


پارکینگ‌ها عمدتاً از ورودی‌های پر رفت و آمد ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی هستند. از این رو باز کردن درب پارکینگ به طریق سنتی و پیاده شدن از خودرو این روزها به کل در حال فراموشی است و تقریباً تمامی ساختمان‌ها بسته به نیاز خود اقدام به نصب درب‌های خودکار در پارکینگ می‌گیرند. درب ریلی از جمله انواع جدید این نوع از درب‌ها است که کم کم در حال باز کردن جایی برای خود در این بازار است. در این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با طریقه نصب، مزایا، معایب و تجهیزات درب ریلی پارکینگ آشنا کنیم.
اجزای درب ریلی
درب‌های ریلی برای نصب در پارکینگ از یک سری قطعات تشکیل شده‌اند که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    فلاشر
•    آهن ربایی پایین
•    ریل فلزی
•    جک ریلی
•    آهن ربایی بالا
•    چشمی تشخص مانع
•    موتور مخصوص درب
•    دندان شانه‌ای
•    مدار کنترل یا فرمان
چگونگی نصب درب ریلی پارکینگ
به طور کلی ساختار کلی درب خودکار ریلی به شکلی است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲/۵ متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می‌کند. صرف نظر از انواع مختلف درب ریلی که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت، پروسه نصب و راه اندازی درب‌های ریلی در پارکینگ‌ ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی یکسان بوده که در ادامه مفصل تشریح شده است.
•    اولین مرحله در نصب درب ریلی پارکینگ، فراهم کردن بستری مناسب برای استقرار درب یا بهتر بگوییم ریل‌های آن است. به همین منظور یک ناودانی را مماس با کف زمین نصب می‌کنند. گاهی بسته به شرایط سطح زمین شاید لازم به حفر محل قرار گیری ریل و بتن ریزی باشد زیرا وزن درب‌ها زیاد است و اگر ساختار سطح زیرین ریل مستحکم نباشد می‌تواند ساختار درب را به کل خراب کند.
•    در مرحله بعد و با اطمینان حاصل کردن از محکم شدن ناودانی باید نسبت به نصب ریل یا چرخ دنده‌ها درون ناودانی اقدام کرد. برای نسبت ریل هم از پیچ‌های مخصوص که در فواصلی مشخص از هم محکم می‌شوند یا جوشکاری استفاده می‌کنند.
•    بعد از نصب ریل و دنده‌ها به نصب برد اقدام می‌شود.
•    در گام بعدی باید چرخ‌ها را که در بین ریل و درب قرار می‌گیرند را نصب کرد.
•    در مرحله بعد نیز درب در جای خود محکم شده و با اندازه گیری‌های دقیق از تراز بودن آن اطمینان حاصل می‌شود.
•    در آخر هم سیم کشی‌های چشمی‌ها و فلاشر و متصل نمودن سیم کشی‌ها به برد موتور صورت می‌گیرد.
درب ریلی پارکینگ چه مزایایی دارد؟
نصب درب ریلی پارکینگ با توجه به نحوه عملکرد و سایر ویژگی‌هایی که دارد، یک سری مزیت را در پی خواهد داشت که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است.
•    درب‌های ریلی عملکرد ساده‌ای دارند و همین موضوع طول عمر و ماندگاری آن‌ها را بالا می‌برد.
•    برای پارکینگ‌ها با کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی و صنعتی مناسب است.
•    روش باز کردن آن‌ها بسته به فناوری که به کار برده می‌شود به شیوه‌های مختلفی از جمله کنترل از راه دور، کارت، کد و گوشی هوشمند امکان پذیر است.
•    امکان سفارشی آن‌ها بر اساس درخواست مشتری وجود دارد و می‌توان آن‌ها را از مصالح مختلفی مانند چوب، شیشه و فولاد ساخت.
•    از نظر امنیتی نیز نسبت به درب‌های تاشو عملکرد بهتری دارند.
•    در صورت درخواست مشتری می‌توان در اجرای آن‌ها از نصب باتری هم استفاده کرد تا در مواقع قطعی برق هم بتوان از آن استفاده کرد.
•    سرعت بالا و تولید صدای کم علی‌رغم قدرت بالای آن
•    دارای سنسور‌های حرکتی و مادون قرمز دقیق و قدرتمندی است که استفاده از آن‌ها هر چه بیشتر ساده می‌کند.

روش شناسایی کورس درب برقی کشویی برای نصب درب ریلی بسیار مهم است و می تواند کارایی درب ریلی در صورت انتخب مناسب افزایش دهد.


برای این منظور باید درب اتوماتیک ریلی را در حالت میانی قرار دهید و فرمان Close را اجرا کنید. در این حالت درب اتوماتیک ریلی به سمت بسته شدن بطور آهسته حرکت میکند و بعد درب اتوماتیک با سرعت بالاتر از قبل به سمت باز شدن حرکت میکند که بعد از چند ثانیه با سرعت به سمت بسته شدن درب اتوماتیک حرکت میکند و در آخر می ایستد و Stop میکند
.
روش ریست کردن و پاک کردن ریموت درب اتوماتیک ریلی
برای این منظور باید کلید رسیور را نگه دارید تا چراغ روشن شود و بعد از چند ثانیه چراغ رسیور شروع به ۳بار روشن و خاموش شدن میکند. که برای بار سوم قبل از خاموش شدن چراغ، بایستی کلید رسیور را رها کنید و منتظر شوید تا چرا رسیور دوباره روشن شود و با سرعت کلید رسیور را یک لحظه فشار دهید و مدت ۱۰ ثانیه صبر کنید تا سیو شود. که اگر این کار را درست انجام داده باشید در آخر چراغ رسیو تند تند چشمک میزند و بعد به تعداد ۵ بار به آرامی روشن و خاموش میشود.
روش ست کردن ریموت درب ریلی اتوماتیک
برای این کار باید این مراحل را انجام بدهید . ابتدا باید کلید رسیور را نگه دارید تا چراغ رسیور روشن شود و بعد کلید را رها کنید. سپس باید کلید ریموت را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. و در آخرین مرحله باید ۱۰ ثانیه صبر کنید تا سیو شود.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()