نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر می خواهید سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ زیبا و شکیلی داشته باشید که سالهای سال برایتان کار کند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد سایه گستر آسیا انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا را به شرایط ویژه طراحی و اجرا می کند. جهت اطلاع از شرایط استثنایی طراحی انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
یکی از مهمترین مواردی که برای ساخت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا می بایست مورد توجه قرار گیرد کیفیت قطعاتی است که در فرآیند ساخت به کار گرفته می شود.
اگر در ساخت سقف استخر باغ یا ساخت استخر ویلا از قطعات بی کیفیت استفاده شود هرچند در وهله نخست ممکن است اشکالی مشاهده نشود اما در طولانی مدت مشکلات بسیاری را به همراه دارد و منجر به خسارات جانی و مالی بسیاری خواهد شد.
سایه گستر آسیا با طراحی سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با استفاده از قطعات استاندارد و بهرمندی از بهترین برندها توانسته رضایت کامل مشتریان خود را در بلند مدت جلب نماید.

تهیه سقف برای استخرهای خانگی مانند سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا حساسیتهای بیشتری نسبت به استخرهای تجاری و صنعتی داشته و زیبایی و ایمنی اهمیت بالایی دارند.

استخرهای خانگی از جمله استخرایی است که باید در طراحی آن دقت لازم را داشت چون که یک استخر خصوصی است که خانواده ها از آن استفاده میکنن از جمله کودکان به این منظور باید از طرحی زیبا برای استخر های خانگی استفاده کرد. در استخرهای خانگی رطوبت وجود دارد برای این منظور و برای از بین بردن این رطوبت باید در انتخاب سقف استخر توجه لازم را کرد برای این منظور باید در ساخت استخرهای خانگی به شرایط آب و هوایی توجه داشت.
فوائد استفاده از سقف برای استخر
سقف استخر ها قابلیت نورگیری را دارند و همچنین برخی از استخرها این قابلیت را به شما می دهند که میزان نور وارد شده از این سقف ها به داخل استخر را تنظیم کنید. با وجود این سقف ها در فصل تابستان از تابش نور زیاد خورشید اذیت نمی شوید و این سقف ها مانع از تابش زیاد نور خورشید می شوند یعنی می توان طوری تنظیم کرد که میزانن نور وارد شده به داخل کم باشد و برعکس می توان در فصل زمستان نور خورشید را طوری تنظیم کرد که به داخل استخر زیاد بتابد.
برای اینکه از انرژی برق برای روشن کردن لامپ های اضافی جلوگیری کرد. وجود ورقه های پلی کربنات در این سقف ها باعث می شود که اشعه های مضر نور خورشید به داخل کمتر نفوذ کنند چون این اشعه ها دارای مضرات بسیاری می باشند من جمله اینکه باعث لکه های پوستی در افراد می شوند. وجود این سقف ها به افراد این امکانات را می دهند که در هر فصلی از سال که می خواهند شنا کنند.
این سقف ها باعث می شوند که دما در داخل استخر در فصل سرما حفظ شود و باعث گرمتر و مناسب بودن محیط استخر برای شنا می شود. وجود این سقف ها باعث می شود ما استخری تمیز و کاملا بهداشتی داشته باشیم عاری از هرگونه گرد و خاک، شاخ وبرگ یا وجود حشراتی مثل پشه در فصل تابستان می باشد که این باعث می شود ما هم هزینه کمتر و همچنین زحمت کمتری برای تمیز کردن خود استخر و همچنین محیط استخر بپردازیم.

انواع سقف استخر رو باز باغ و ویلا به صورت ثابت و متحرک در سایه گستر آسیا با استفاده از برترین موتورها و قطعات ساخته می شود.

استخرهای رو باز که در محوطه های ساختمان ها، حیاط ها، هتل ها، وجود دارند زیبایی خاصی را به فضای آن منطقه می دهند که البته لازم بذکر است در کشور ما استخرهای رو باز بسیار معدود هستند ولی در کشورهای اروپایی این نوع استخرها رواج بسیاری دارند و دارای طرفداران بسیاری است که اوقات بسیار خوشی را در کنار این گونه استخرها سپری می کنند. همچنین فرض کنید در یک روز گرم تابستانی دلتان یک تفریح در استخر خانه یتان میخواهد اما تابش مستقیم نورخورشید به داخل استخر کاملا آزار دهنده است و شما را اذیت می کند برای این کار بهتر است که برای استخر خود سقف سرپوشیده بگذارید بخصوص از نوع متحرک که احتمال اینکه در زمستان به گرمای خورشید به هنگام آبتنی احتیاج داشته باشید زیاد است.
مزایای استخر روباز
استخر رو باز این قابلیت را دارد که در فصل تابستان در کنار شنا و آب تنی افراد می توانند از نور خوشید استفاده کامل را ببرند. کسانی که در خانه یا ویلای خود دارای این گونه استخرها می باشند اغلب تمایل دارند که استخرهای خود را سرپوشیده کنند آن هم به علت این که امروزه اکثر خانه ها به شکل آپارتمان های چند طبقه در آمده و امکان دید محوطه خصوصی همسایه ها امکان پذیر می باشد به این علت است که اکثر تمایل به پوشیده کردن استخر های خود دارند.
در موارد دیگر بعضی از افراد که دارای استخرهای رو باز هستند تمایل دارند استخرهای خود را سرپوشیده کنند به علت اینکه از گردو خاک، خارو خاشاک، حشرات موزی، و امکان سخت تمیز کردن محوطه آن تمایل به سرپوشیده کردن آن هستند. برای سرپوشیده کردن استخرها می توان از سقف هایی از جنس پلی کربنات، پی وی سی، طاق های شیشه ای می توان استفاده کرد. این گونه سقف ها در هر اندازه و ارتفاعی موجود هستند و از مزایایی که دارند می توان به این مورد اشاره کرد که می توان با دمونتاژ کردن سقف آن را برداشت.
به دلیل شرایط امروزی از جمله مشغله کاری زیاد و بعضا دوری جاهای دیدنی بسیاری از مردم که دارای امکانات و شرایط لازم هستند به دنبال ساختن استخر می باشند بخصوص استخرهای سرپوشیده و دارای سقف برای اینکه حریم خصوصیشان دارای امنیت باشد.




:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا مشهد و دیگر شهرهای کشور در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین قطعات و توسط تکنسینهای با تجربه در زمینه ساخت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا به انجام می رسد. جهت استفاده از خدمات استثنایی و قیمتهای باور نکردنی سایه گستر آسیا با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
در شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه کارشناسان این شرکت در زمینه طراحی انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا عمدتا طرحهای منحصر به فرد و بسیار زیبا و شکیلی طراحی می شود که به مجموعه باغ یا ویلا شما جلوه ای رویایی خواهد داد.
سه فاکتور اصلی قطعات اصلی و با کیفیت و قیمتهای استثنایی و طراحی حرفه ای از جمله ویژگی های سایه گستر آسیا در طراحی و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا می باشد.

یکی از انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا طراحی سقف استخر ویلا و باغ به شکل شیب دار می باشد.


طراحی سقف استخر ویلا به شکل شیب دار شبیه به سقف های مسطح می باشد با این تفاوت که در قسمت سقف، یک شیب ملایم به سمت پایین امتداد دارد. این طراحی به گونه ای اجرا شده است که سقف در یک انتها، زاویه ای کمتر از ۹۰ درجه را نسبت به زاویه دیواره داشته باشد.
سقف شیب دار برای سرپوش استخر باغ یا ویلا کمک می کند که آب جمع شده روی سقف به تدریج به سمت پایین سرازیر شود. بسیاری از افراد به سقف های شیبدار علاقه چندانی نشان نمی دهند با این حال این سقف ها مزایای بیشتری نسبت به مدل قبلی دارند.

از دیگر انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا طراحی سقف استخر ویلا به شکل گنبدی است که جلوه ای منحصر به فرد با باغ یا ویلا شما خواهد داد.


یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل های سقف استخر ویلا در حقیقت طراحی گنبدی شکل است. این سقف طبیعی به یک نیم دایره مانند یک سرپوش روی استخر نصب می شود. شیوه نگهداری از این سقف بسیار ساده است و می توانید آن را به صورت سقف متحرک هم سفارش دهید.
برای استخرهای لاکچری در ویلاهای زیبا، سقف های گنبدی شکل گزینه ایده آلی هستند. طراحی سقف استخر به صورت گنبدی، ارتفاع بیشتری را به عنوان یک سرپوش روی استخر شنا ایجاد می‌کند، بنابراین فضای کافی را برای تزئینات یا وسایل اطراف استخر در اختیار خواهید داشت. برای ساخت این نوع سرپوش یا سقف متحرک، پروفیل های آلومینیومی و ورق های پلی کربنات بهترین انتخاب هستند.
نقش سقف استخر ویلا در محوطه سازی و زیباسازی

جالب است بدانید که طراحی سقف استخر ویلا صرفاً منتهی به مدل‌ های فوق نمی شود. هر یک از انواع سقف هایی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم به صورت پانل های مجزا از یکدیگر طراحی شده و به عنوان یک پوشش روی استخر نصب می شود. این سقف ها قابلیت باز و بسته شدن در جهت های مختلف را دارند.
سقف های ریلی به سمت چپ و راست یا جلو و عقب در جهت طول استخر حرکت می کنند. برخی از سقف ها به گونه ای طراحی می شود که پانل های سقف استخر در زاویه ۹۰ درجه به سمت بالا باز شود. این نوع سقف ها معمولاً چیزی شبیه به نورگیر در پاسیو دیده می‌شوند.
سقف استخر ویلا نقش زیادی در زیباسازی و محوطه سازی فضای سبز یا داخل ویلا دارد. بسیاری از ویلاهای لاکچری دارای یک استخر روی بام یا در محوطه ویلا هستند. برای اینکه در تمام فصل های سال بتوان از استخر استفاده کرد، سقف های متحرک بهترین گزینه هستند. علاوه بر اینکه قابلیت استفاده در هر زمان را فراهم می کنند، نمای زیباتری را در داخل ویلا به وجود می آورند.
سقف استخر ویلا از ورق های مقاوم پلی کربنات ساخته می شوند که بسیار مقاوم هستند و حتی شرایط سخت آب و هوایی نظیر بارش برف و باران، تابش شدید نور خورشید یا وزش بادهای سنگین نمی تواند این سقف ها را جابجا کند. سقف های متحرک برای استخر داخل باغ ویلا و استخرهای خصوصی مناسب هستند.
مجتمع های مسکونی چند واحدی که یک استخر مشترک دارند می توانند از طراحی سقف متحرک استفاده کنند تا فضای زیباتری را در محوطه مشترک داشته باشند
همانطور که مشاهده می کنید طراحی سقف استخر ویلا و باغ به سبک ها و مدل های مختلف امکان پذیر است. اگر ویلای اختصاصی دارید و داخل ویلای شما استخر کوچکی وجود دارد باز هم می‌توانید سرپوش یا سقف متحرک را بر روی آن قرار دهید. سقف های گنبدی شکل یا سقف های شیب دار برای این منظور پیشنهاد می شوند.
طراحی و ساخت سقف برای استخرهایی که شکل های خاص دارند و از قانون خاصی تبعیت نمی کنند به صورت سفارشی سازی امکان پذیر است. برای استخرهایی که در فضای باز خارج از ویلا قرار دارند باز هم می توان سرپوش قرار داد.
مزیت مهم سقف های متحرک برای استخر داخل ویلا امکان استفاده از آن در هر فصل سال است. حتی در فصل تابستان که می‌خواهید تابش نور خورشید مستقیماً به سطح استخر نتابد، می‌توانید سقف استخر را ببندید.
طراحی و نصب سقف استخر ویلا یک فاکتور اساسی برای زیباتر کردن این قسمت است و می‌توان به آن به عنوان یک عامل محوطه ‌سازی هم نگاه کرد. اگر می‌خواهید ویلای خود را زیباتر کنید یا ایده هایی برای طراحی استخر داخل ویلا می‌خواهید، کارشناسان سایه گستر آسیا  راهنمایی های لازم را به شما می دهند.






:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


ساخت و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا در سایه گستر آسیا با تخفیفهای ویژه همراه است. جهت سفارش سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا در خصوص ساخت و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا مشاوره رایگان فنی را به عنوان خدمتی برجسته برای مشتریان عزیز این شرکت در نظر گرفته اند.
جهت سفارش انواع سقف استخر باغ و انواع سقف استخر ویلا به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم گیری از مشاوره فنی رایگان ایشان بهرمند شوید.

طراحی سقف استخر ویلا از نظر شکل ظاهری و نحوه استفاده یا نصب آن روی استخر به عنوان سرپوش متفاوت است.


سقف استخر ویلا نوعی سازه است که از مصالح مختلف ساخته می شود. مصالح فلزی نظیر آلومینیوم و ورق های مقاوم پلی کربنات، دو گزینه پرکاربرد و ایده آل برای طراحی سقف استخر در ویلاها، باغ یا فضای سبز اختصاصی می باشند.
اهمیت طراحی سقف برای استخر داخل ویلاها در چند سال اخیر بسیار شناخته شده است. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند استخر داخل ویلای خود را به یک استخر چهار فصل تبدیل کنند و از آنجایی که استخر در محوطه بیرون از ویلا ساخته می‌شود، در فصل سرد پاییز یا زمستان می توان از آن استفاده کرد. سازه هایی نظیر سقف کاذب بر روی استخر بهترین راهکار خواهند بود.
 کارشناسان طراحی فضای سبز و شرکت هایی که در طراحی و تولید سقف های کاذب یا سرپوش ها برای استخر فعالیت می کنند، به خوبی با اصطلاحات این حوزه آشنا هستند. اگر نامی از سقف استخر پلی کربنات یا سقف متحرک برای استخر شنیده اید در حقیقت به همین نحوه طراحی گفته می شود.
طراحی سقف استخر ویلا می ‌تواند به صورت ریلی باشد یا می تواند به صورت پانل های متحرک در نظر گرفته شود. این سقف ها از نظر باز و بسته شدن به دو روش فیزیکی یا کنترل از طریق ریموت تقسیم بندی می شوند.
طراحی این سقف ها یا بهتر بگوییم سرپوش استخر ویلا می‌تواند سفارشی‌سازی مطابق با فضای استخر باشد. برای استخرهایی که ابعاد و اندازه های استانداردی دارند، از پانل های پیش ساخته در کارخانه استفاده می شود.

طراحی سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ به شکل‌های مختلف


پروفیل های آلومینیوم برای ساخت سقف استخر ویلا مصالحی با دوام و مقاوم هستند و در طولانی مدت در شرایط محیطی دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. ورق های پلی کربنات جامد که برای سقف استخر پلی کربنات به کار می رود، مصالحی هستند که خواص فیزیکی و شیمیایی فوق العاده ای دارند.
این سقف های متحرک یا سرپوش ها در حقیقت، مصالحی هستند که به منظور حداکثر عملکرد حتی در شرایط نامساعد جوّی طراحی شده اند. پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در کنار علم مهندسی برای طراحی سقف استخر ویلا به کار رفته است.
همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، از نظر شکل ظاهری می توان سقف استخر ویلا را متفاوت طراحی کرد. هر کدام از این سقف ها برای یک استخر بخصوص قابل اجرا هستند.
استخرهایی که به شکل مستطیل ساخته شده اند سقف معمولی از نوع سقف مسطح می توان برای آن اجرا کرد. همچنین سقف های ریلی با نمای گنبدی شکل، دومین مدل از سقف استخر ویلا هستند که بسیار پرطرفدار می باشند.
طراحی سقف استخر ویلا به شکل تخت یا مسطح
انتخاب اینکه کدام یک از انواع مدل ها برای سقف استخر ویلا استفاده شود به سلیقه مشتری بستگی دارد اما گزینه هایی هم وجود دارد که شرکت های تولید کننده، این سقف های متحرک را برای مشتری توضیح می‌دهند.
به طور مثال اگر قرار باشد سقف با دیواره‌های سرپوش استخر زاویه ۹۰ درجه داشته باشد، سقف به صورت مسطح بهترین مدل خواهد بود. سقف های مسطح، جذابیت ‌های ظاهری چندانی ندارند. اگر بارندگی اتفاق بیفتد، آب روی سقف جمع می شود و امکان تخلیه یا سرریز شدن آب نیست.
برای استخرهایی که در فضای باز قرار دارند اگر سقف استخر ویلا به صورت مسطح نصب شود پس از بارش برف سنگین یا بارندگی های شدید امکان ریزش سقف یا خراب شدن آن وجود دارد. طراحی سقف شیب دار این مشکل را حل کرده است.




:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر می خواهد برای سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ خود از شرکتی معتبر با قیمتی مناسب استفاده کنید سایه گستر آسیا بهترین کیفیت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا را با تخفیفهای استثنایی تقدیم شما می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
طراحان با تجربه شرکت سایه گستر آسیا سالهای سال است که انواع سقف استخر باغ ثابت و سقف استخر باغ متحرک و همچنین انواع سقف استخر باغ ثابت و سقف استخر باغ متحرک را با زیباترین طرحها و بالاترین کیفیت اجرا می کنند.
انتخاب یک شرکت معتبر برای اجرای سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا می تواند خیال شما را از بابت استخر خود آسوده نماید.

برای ساخت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا لازم است که ابتدا استخر ویژگی های استاندارد لازمه را داشته باشد و طراحی مناسب استخر و سقف استخر زیبایی بی نظیری به ویلا یا باغ شما خواهد داد.


طراحی استخر ویلا یا استخر باغ معمولاً با محدودیت‌های خاصی همراه است. اغلب طرح کلی استخر ویلا یا استخر باغ همزمان با نقشه معماری و طراحی داخلی ساختمان ارائه میشود. اما در مواردی که مالک برای تغییر طرح استخر و یا ساخت استخر روباز یا ساخت پوشش موقت استخر روباز اقدام میکند میتوان با یک طرح خلاقانه و کاهش هزینه های طراحی و ساخت، بهینه ترین طرح ممکن را اجرا کرد.
مهمترین مسئله ای که در ساخت استخر ویلا یا استخر باغ باید در نظر گرفت این است که حداقل طول استخر باید ۳ برابر قد یک انسان بالغ باشد. با توجه به این معیار، حداقل ابعاد توصیه شده برای طول استخر ۶ متر و برای عرض استخر ۴ متر و برای عمق استخر ۱ متر در نظر گرفته شده است.
همچنین با توجه به اصول طراحی معماری و به منظور ایجاد آسایش  فیزیکی شناگران در داخل استخر به ازای هر نفر ۵ متر مربع مساحت نیاز است تا شناگران با یکدیگر برخورد نکنند.
پس از خاکبرداری محل استخر میتوان سازه استخر را میتوان با استفاده از دو روش ساخت دیوار با بلوک سیمانی یا بتن مسلح  اجرا کرد. با توجه به اینکه ساخت دیواره استخر با بتن مسلح نیاز به قالب بندی و آرماتورگذاری دارد هزینه اجرای آن مسلماً بیشتر از استخر های با بلوک سیمانی است.
در صورتیکه استخر باغ دارای طول ، عرض و عمق زیاد باشد و انحنا در طرح استخر وجود داشته باشد ملزم به ساخت استخر به شیوه بتن مسلح هستیم.

موقعیت و جانمایی در طراحی استخر ویلا یا استخر باغ باید طوری انتخاب شود که استخر در طول روز و به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر بیشترین نورگیری از خورشید را داشته باشد.


برای استفاده از بهترین نورگیری از خورشید با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ایران بهتر است که کاسه استخر به سمت جنوب یا غرب جانمایی شود و حداقل موانع را در مسیر نور خورشید داشته باشد. این موانع در مسیر نور خورشید میتواند شامل درختهای بلند و حتی عمارت ویلا و یا حتی سایه بان پارکینگ نیز بشود. از این رو تمام این موارد باید در زمان طراحی ویلا در نظر گرفته شود.
پیش از جانمایی استخر ویلا یا استخر باغ باید آزمایشات علمی در زمینه مشخصات مکانیکی خاک ( ژئوتکنیک ) منطقه انجام داد. زیرا مشخصات مکانیکی خاک اطراف استخر ویلا یا استخر باغ تأثیر چشمگیری بر افزایش یا کاهش هزینه ساخت و طراحی دارد.
همچنین در صورت امکان باید از ساخت و طراحی استخر ویلا در مجاورت درختان بلند دوری کرد. زیرا با گذشت زمان و رشد ریشه های درختان فشار وارده از طرف خاک به فونداسیون استخر باعث ایجاد ترک های عمیق و نفوذ آب به خاک اطراف فونداسیون میشود. کاهش مقاومت خاک اطراف استخر خود را به صورت نشست زمین و یا نشتی آب استخر نشان میدهد. در بسیاری از موارد دیده شده است که عامل اصلی نشت آب استخر همین مورد است و عایقکاری و آب بندی استخر نیز تنها تاثیر موقت برای رفع این مشکل دارد.
یکی از مسائلی که در مورد استخر روباز باغ یا ویلا وجود دارد بحث دید داشتن استخر از ساختمان های با ارتفاع بالاتر در همسایگی ویلا است. در صورتیکه نتوان با استفاده از طراحی فضای سبز و پوشش درختان این محدودیت دید را ایجاد کرد میتوان با استفاده از ساخت یک پوشش موقت یک سقف موقت برای استخر روباز ایجاد کرد. جنس سقف استخر روباز معمولاً از ورق های پلی کربنات ( در انواع رنگ های مختلف ) و سیستم بازشو آن میتواند به دو صورت دستی و یا موتور برقی باشد. همچنین هزینه ساخت پوشش موقت استخر روباز به نسبت سایر روش ها کمتر است. و با جلوگیری از اشعه های مضر آفتاب آسیب رسیدن به پوست افراد را تا حد زیادی کاهش میدهد.
اصول طراحی استخر ویلا
۱- در نظر گرفتن موانعی مانند حصار بزرگ، دیوار باغ یا بخشی از ساختمان اصلی که همانند یک بادشکن طبیعی عمل می‌کند یک مزیت برای استخرویلا یا استخر باغ به حساب می آید. به‌ نحوی که با کاهش جریان هوا بر روی کاسه استخر باغ نرخ تبخیر آب و اتلاف حرارت آن به میزان زیادی کاهش می‌یابد.
بهتر است جانمایی کاسه استخر باغ به گونه‌ای انجام شود که مسیر جریان باد به سمت استخر ویلا توسط یک سازه محدود شود. همچنین در شرایطی که این امر امکانپذیر نباشد میتوان از سقف استخر روباز استفاده کرد.
۲- تعیین مسیر لوله کشی آب ، برقکشی باید با حداکثر دقت ممکن انجام پذیرد.
۳- باید در نظر داشت که طراحی استخر ویلا یا استخر باغ باید به گونه‌ای باشد که فضای کافی برای انتقال مواد و تجهیزات مورد نیاز به داخل ویلا یا باغ وجود داشته باشد.
۴- در حین طراحی استخر ویلا یا استخر باغ باید محلی برای نگهداری تجهیزات، ذخیره مواد تمیز کننده و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تصفیه آب در نظر گرفته شود.






:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا بهترین سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ در مشهد و دیگر شهرهای کشور را اجرا می کند. انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ با تخفیف های استثنایی در شرکت سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
طراحی های منحصر به فرد انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا زیبایی بی نظیر به منزل و باغ و ویلا شما خواهد بخشید.

انواع سقف استخر روباز از جمله سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با استفاده از بهترین قطعات و با بالاترین کیفیت در سایه گستر آسیا طراحی و تولید می گردد.


با توجه به برج سازی و آپارتمان سازی دید مزاحم برای خانه های ویلایی که دارای استخر روباز هستند ایجاد شده است برای جلوگیری از این دید مزاحم و این که بتوان از استخر روباز در تمام فصول سال استفاده نمود شرکت سایه گستر آسیا راه حلی برای پوشش سقف نورگیر استخر تقدیم شما هموطنان گرامی کرده است.
برای پوشش سقف استخر از دو نوع سقف استخر متحرک و سقف استخر ثابت می توان استفاده نمود برای پوشش سقف استخر از وزق پلی کربنات استفاده می شود که با توجه به متراژ و آب و هوای منطقه ضخامت ورق در پوشش سقف استخر روباز تغییر می کند.
----  برای پوشش سقف استخر رو باز به صورت تلسکوپی یا روباز جنس ریل های موجود در بستر زمین بسیارمهم  می باشد چون وزن سازه بسیار سنگین است.
سقف استخرمتحرک احداث شده توسط ورق پلی کربنات به چند تکه تبدیل  و در داخل یکدیگر به صورت تلسکوپی جایگزین می گردد.
برای پوشش سقف استخر روباز در ابتدا از استخر شما بازدید می شود سپس مشاوره دقیق به شما پرداخت خواهد شد و سپس طرح سه بعدی کار به شما تقدیم
می شود تا کار خود را بعد از احداث ملاحظه بفرمایید.
برای پوشش سقف استخر متحرک الزامی است تا شما در دور استخر خود فضایی حدودا یک متر را داشته باشید تا برای جان پناه استخر  و قرار دادن ریل ها فضایی موجود
باشد. سقف استخر روباز متحرک می تواند به صورت دستی یا پمپی اجرا گردد.
در استخر های روباز برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات و همچنین برای گرم کردن استخر و استفاده کردن در فصلهای سرد سال باید پوشش مقاوم و متحرک یا ثابت تعبیه شود به نحوی که نور طبیعی به داخل راه پیدا کند و همچنین راه نفوذ آب باران وگرد خاک نیز به داخل مسدود گردد و برای استخر سقفی عایق که عایق سرمایشی و گرمایشی را در تمام فصول سال داشته باشد تعبیه شود.
استفاده از ورق پلی کربنات پوششی مناسب برای سقف استخر های روباز می باشد و آببندی ورق های پلی کربنات بر خلاف دیگر پوشش های استخر توسط زهوارهای مخصوص آلومینیومی لاستیک دار  صورت می گیرد.
پوشش سقف استخر رو باز می تواند به صورت ثابت .ریلی یا بازشو نیز تعبیه شود .جنس استفاده شده بر روی سقف استخر ورق پلی کربنات می باشد که بر روی پوشش فلزی قرار می گیرد.






:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر قصد تهیه سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ خود را دارید و می خواهید سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ زیبا و منحصر به فرد با قیمتهای استثنایی را تهیه کنید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.


سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در صنعت سازه های متحرک و ثابت در کشور است که انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ متحرک و ثابت را با طرحهای بی نظیر و فوق العاده زیبا طراحی و تولید می نماید.

طراحی سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ امری تخصصی است و باید توسط طراحان با تحربه و خوش ذوق به انجام برسد تا فضایی شکیل برای استخر شما فراهم اورد.


برای ایجاد یک استخر منحصر به فرد در فضای بیرونی ویلا و یا منازل خود و ایجاد یک حریم خصوصی در این محوطه کافی است از پوشش متحرک سقف استخر استفاده نمایید، این سقف برقی علاوه بر زیبایی و جلوگیری از آلوده شده آب و فضای اطراف آن می توانید یک استخر چهار فصل با سقف متحرک پارچه ای را در محوطه خارجی خود ایجاد کنید.
معماری سقف متحرک برقی استخر ویلا
کارفرما برای مسقف کردن استخر خود نیازمند متریال مناسب برای فضای خود بود با مشاوره رایگانی که شرکت سایه گستر آسیا داشتند تصمیم به یک پوشش متحرک سقف استخر را نصب نمایند. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا، با ارجاع اطلاعات به معماران شرکت، طراحان با توجه به فضا و اطلاعات بدست آورده سقف برقی را برای استخر طراحی کردند.  
با توجه به تاکید کارفرما برای کمترین ستون در فضای استخر،طراحان علاوه بر کاهش هزینه و برای رسیدن به هدف کارفرما از دیوار کناری برای ایجاد پوشش متحرک سقف استخر استفاده کردند از طرفی برای استحکام و نگهداری سقف جمع شونده بدون ستون، کابل هایی بر روی این سقف متحرک پارچه ای بر روی استخر تعبیه شد تا یک پوشش بدون ستون و متفاوت را برای محوطه موجود ایجاد کنند.
مشخصات سازه و پارچه سقف جمع شونده استخر برا ساخت سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ
برای هر چه سریعتر نصب شدن سقف جمع شونده، همراه با کمترین آسیب به فضای استخر، تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره ایجاد شده است تا کمترین فعالیت عمرانی در محل انجام گیرد. برای باز و بسته شدن سقف جمع شونده برقی استخر از دو موتور استفاده شد که کارفرما به راحتی بتواند دو سقف را به صورت جداگانه باز و بسته نماید و هم زمان یک استخر روباز و سرپوشیده را داشته باشد.
در محاسبات سرعت باد برای این سقف برقی ۶۰ کیلومتر بر ساعت و میزان بار برف قابل تحمل ۳۰ کیلوگرم بر متر مربع در نظر گرفته شده است.
سقف متحرک برقی ۱۰۰ درصد قابلیت تنظیم شدن را دارند، از این رو به راحتی برای هر نوع فضای باز با آب و هوایی متفاوت قابل استفاده است. بسته به سبک زندگی می توانید زیر سایبان متحرک را با چراغ، بخاری و … دکور و فضایی رویایی را برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید. شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از متریال های باکیفیت سعی دارد سایبان های برقی را به کارفرمایان خود ارائه دهد که در برابر هر شرایط نامناسب آب و هوایی مقاوم باشد. سقف های متحرک پارچه ای سایه گستر آسیا قطعا سرمایه گذاری مناسبی برای بالابردن ارزش ملک شماست، از این رو می توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.






:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه در زمینه تولید انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک ارزانترین قیمت سقف استخر روباز را با بالاترین کیفیت و زیباترین طرحها تقدیم مشتریان خود می کند. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید یا سفارش سقف استخر روباز با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
آنچه محصولات سایه گستر آسیا شامل انواع سازه های متحرک و انواع دربهای اتوماتیک در مشهد و همچنین انواع سقف استخر روباز را از سایر شرکتها متمایز می کند استفاده از تجهیزات با کیفیت و موتورهای برند است که تا سالهای سال با کارایی بالا در ساختمان و مجموعه شما مثمر ثمر خواهند بود.

استخرهای روباز باید دارای فضای تمیز و پاک و در عین حال ایمن باشند تا بتوان آن ها را مکانی مناسب برای لذت بردن و تفریح دانست و جمع خانواده و دوستان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.


استخر های شنا همیشه یکی از گزینه های تفریحی جذاب به شمار می روند و از محبوبیت زیادی برخوردارند. استخر های روباز با جذابیت دوچندان در مقابل استخر های سرپوشیده قرار می گیرند. استخر های روباز در خانه ، باشگاه های ورزشی و یا هتل ها محل های آرامش بخشی برای رفع فشارها و خستگی های روزمره هستند.
استخر های روباز نیاز به سایبان دارند ، اگر استخر های روباز سایبان نداشته باشند ، ممکن است با وزش باد سطح آب کثیف شده و یا در روزهای آفتابی در معرض تابش شدید آفتاب قرار گیرد و در فصل های سرد سال عملا بدون استفاده باقی خواهد ماند. اما با این حال استخر های روباز نباید پوشش دائمی داشته باشد ، همانطور که از اسمش مشخص است باید سقف آن آسمان باشد.
ما برای حل این مشکلات سیستم سقف متحرک استخر روباز و سازه های تلسکوپی را پیشنهاد می کنیم.
با استفاده از سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی به عنوان پوشش استخر های روباز میتوان محیط اطراف آن را به مکانی برای استراحت و نشستن در زیر سایه آن تبدیل نمود.
سقف متحرک استخر روباز و سقف تاشو و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر آسیا با استفاده از متریال با کیفیت و طراحی منحصر به فرد ، باعث جلوگیری از کثیف شدن آب در اثر ریزش برگ و وزش باد و حفظ دمای مناسب آب و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آب در تابستان و یخ زدگی در زمستان میشود .
سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی سایه گستر آسیا از پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده که با رنگ الکترواستاتیک پخته شده اند و کاملاٌ ضد زنگ و خوردگی هستند. پوشش این سازه متحرک بر اساس انتخاب مشتری می تواند پارچه ، شیشه ، پلی کربنات و یا ورق های آلومینیومی باشد. سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی به دو صورت اتوماتیک (برقی) و مکانیکی (دستی) ارائه می شوند.
پوشش های استفاده شده در این سازه های سقف متحرک استخر روباز باید مقاوم در برابر اشعه ی ماورای بنفش (UV) نور خورشید باشند. همانطور که می‌دانید وجود قطرات آب بر روی پوست بدن خاصیت ذره‌ بینی پیدا می‌کند و در زیر تابش مستقیم آفتاب باعث آفتاب سوختگی شدید می‌شود. استفاده از سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی باعث محافظت پوست در هنگام شنا در استخرهای روباز می‌شود.
اگر از سقف متحرک پارچه‌ای برای پوشش استخر خود استفاده می کنید ، پارچه باید دارای دوام بسیار بالا باشد و با گذشت زمان در برابر نور خورشید هیچ‌گونه تغییری در رنگ و بافت آن ایجاد نشود و از کیفیت آن کاسته نشود. این پارچه‌ها همچنین باید مقاوم در برابر آب و رطوبت باشند واز پارچه در برابر رشد کپک و قارچ محافظت کنند.
پارچه های مصرفی به علت داشتن مقاومت گرمایی و عدم انتقال حرارت و نیز عایق بودن در برابر رطوبت و آب، مانع از تبخیر بسیار سریع آب استخر در اثر تابش نور خورشید و کاهش سطح آب در طول فصل تابستان می‌شود.
و اگر از صفحات شیشه ای برای پوشش سقف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک استفاده می کنید ، حتماٌ دقت کنید که شیشه ها باید سیکوریت شده و لمینیت شده باشند تا بتوانند ایمنی کاربر را به خوبی تامین کنند. اگر از پوششی می خواهید که مانع از دید از بیرون شود و عین حال شفاف باشد می توانید از ورق های پلی کربینات به جای شیشه استفاده کنید.
قف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر آسیا بسیار کاربردی است و کار با آن ها بسیار ساده است. همه ی محصولات ما با طراحی منحصر به فرد و به صورت سفارشی برای محل مورد نظر شما ، با بالاترین کیفیت و ظاهری لوکس ، باعث جلوه‌ی زیباتری برای استخر روباز و فضای اطراف آن می‌شوند.
سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی سایه گستر آسیا در اشکال و طرح‌های متفاوتی قابلیت اجرا می باشد و با رنگ ها و طرح های متنوع در دسترس شما قرار می گیرند به گونه‌ای که هر سلیقه‌ای را جذب می‌کنند.
از سقف متحرک استخر و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر اسیا برای پوشش روی استخر، فضای اطراف آن و آلاچیق‌های اطراف آن استفاده کرد به گونه‌ای که طراحان و معماران می‌توانند با استفاده از آن ها دکوراسیون و محوطه اطراف خود را به نحوی طراحی کنند که یکپارچگی بسیار زیبا و خاصی در محوطه ایجاد شود.


مزایای سقف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک برای استخر های روباز باغ و ویلا


• استفاده از مواد با کیفیت و استحکام بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و عناصر
• حداقل نیاز به نگهداری و تمیز کردن آسان
• وزن سبک سازه
• قابلیت نصب سریع و آسان
• کاهش میزان آلودگی آب استخر و مصرف کمتر مواد شیمیایی تمیز‌کننده آب
• استفاده از مواد مقاوم در برابر آتش‌سوزی
• قابلیت ضد آب
• جلوگیری از انتقال اشعه ی ماورای بنفش خورشید
• قابلیت نصب به صورت دستی و اتوماتیک (برقی) برای راحتی بیشتر کاربر
• با دوام و عمر طولانی

استفاده از سایبان جمعشو و سقف متحرک استخر روباز ، سازه متحرک تلسکوپی ، سایبان چتری شرکت سایه گستر آسیا بهترین پوشش برای استخر شما خواهد بود و این اطمینان را به شما می‌دهد تا فضای استخر خود را با بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت بپوشانید و از نمای زیبا و لوکس آن لذت ببرید . استفاده از سازه های متحرک راحتی و آسودگی بیشتری نیز برای شما فراهم می‌کنند.
کارشناسان ما در سایه گستر آسیا با نام تجاری آسیا در آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه انتخاب بهترین نوع پوشش برای فضای مورد نظر شما هستند . اگر نیاز به یک سازه ی متحرک دارید ، همین امروز با ما تماس بگیرید.




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


قیمت سقف استخر روباز باغ و قیمت سقف استخر روباز ویلا در شرکت سایه گستر آسیا با در نظر گرفتن تخفیفهای متعدد و استثنایی ارزانترین قیمت پوشش استخر در ایران است. جهت مقایسه قیمت انواع پوشش استخر ثابت و انواع پوشش استخر متحرک کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
متخصصین شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه و خلاقیت انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک را با بهترین تجهیزات و نقش و طرح های فوق العاده زیبا در استخر ویلا و استخر باغ شما اجرا می کنند.

با وجود اینکه هر دو نوع از پوشش های سقف استخر روباز ثابت و پوشش سقف استخر متحرک دارای زیبایی می باشند اما هر کدام دارای مزایایی می باشند.


با آمدن فصل پاییز و ریزش برگ های، یکی از مشکلات استخرهای روباز ریختن برگ ها درون آب است که می تواند آلودگی و مشکلات بیشتری را ایجاد کند. امروزه با پیشرفت صنعت طراحی و ساخت انواع گوناگونی از پوشش های سقفی برای پاسیو، حیاط خلوت و استخر ها به راحتی می توان این مشکل را حل کرد. ما هم قصد داریم در این مقاله به مزایای استفاده از سقف استخر، معرفی انواع پوشش های سقفی استخر، مزایای آنها، مقایسه انواع پوشش های سقفی استخر با یکدیگر بپردازیم.

مزایای استفاده از پوشش های سقف استخر
استفاده از پوشش سقف استخر مزایای متعددی دارد که یکی از این مزایا این است که شما با داشتن استخری که دارای پوشش سقفی می باشد به راحتی می توانید در هر زمانی که بخواهید از استخر خود استفاده کنید و از شنا کردن لذت ببرید. سایر مزایا:

ضد زلزله بودن پوشش های سقف استخر
مقاومت بالای آنها در برابر درجه ی حرارتی بالای ۱۲۰ و کمتر از ۴۰ درجه
طراحی شده در انواع رنگ های مختلف
قابلیت استفاده از آنها در تمامی فصول سال
مقاومت بالای آنها در برابر شکستگی و آسیب دیدگی
مقاومت بالا در برابر افزایش و کاهش دما
مقاوم در برابر طوفان ها و باد های شدید تا سرعتی بالاتر از ۱۲۰ کیلومتر
مناسب برای سقف های استخرهای خصوصی و خانگی اکثر پوشش های سقف استخر دارای ویژگی نورگیر بالایی می باشند که محیطی بسیار زیبا را برای افراد ایجاد می کنند، نوع پوشش های سقف استخر با توجه به شرایط آب و هوایی محل استخر و البته سلایق شخصی مشتریان و سفارش دهندگان انتخاب می گردد برای مثال نوع و جنس پوشش های سقف استخر در محیط های سرد با محیط های گرم و بارانی متفاوت می باشد، البته امروزه از دو جنس شیشه و یا پلی کربنات برای طراحی و ساخت پوشش های سقف استخر استفاده می شود.
سقف های شیشه ای دارای فریم های آلومینیومی و شیشه ای از جنس سکوریت می باشند و دلیل استفاده از شیشه های سکوریت در سقف های شیشه ای مقاومت بالای آنها در برابر تغییرات آب و هوایی مانند افزایش یا کاهش دما ، باراش باران و … می باشد. البته امروزه سقف های پلی کربنات جایگزینی برای سقف های شیشه ای برای ساخت پوشش های سقف استخر شده اند چرا که از شفافیت بالایی بر خوردارند.



مزایای پوشش سقف ثابت :



دور نگه داشتن حشرات
هزینه اجرای پایین تر
هزینه نگهداری کمتر در مقایسه با سقف های متحرک


مزایای پوشش سقف متحرک :


قابلیت حذف کردن سقف در هر زمان
دید وسیع از آسمان
مجریان و طراحان سایه گستر آسیا انواع پوشش های سقف استخر را با ارائه جدید ترین و کارآمدترین پوشش های سقف استخر و امکان استفاده موثر از استخر را برای تک تک افراد خانواده فراهم می کنند




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا تولید کننده انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک در مشهد است که محصولات خود را در اقصی نقاط ایران نصب و اجرا می کند. برای اطلاع از خدمات استثنایی و قیمتهای فوق العاده ارزان انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
شرکت سایه گستر آسیا با سه دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع سازه های متحرک و ثابت مانند انواع سقف استخر روباز محصولات خود را با طرح های خلاقانه و منحصر به فرد و به زیباترین شکل ممکن در محل مورد نظر شما اجرا می کند.

جهت تهیه سقف استخر روباز خود باید ابتدا تصمیم بگیرید که از چه نوع سقف استخر روباز می خواهید استفاده کنید و هدفتان از تهیه سقف استخر روباز چیست؟


آنچه موجب می‌شود استخر‌ها پوشانده یا بعبارتی پوشش سقف استخر انجام پذیرد عبارتند از:
• نیاز به استفاده چهارفصل از استخر
• وجود مشرف در اطراف استخر
• لزوم حفظ آب استخر در برابرگرد و خاک و…
پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر):
میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق‌های پلی کربنات ایجاد نمود. این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.
در راستای نیازهای فوق پوشش‌های پلی کربنات برای استخر‌ها بعنوان بهترین گزینه پوششی مطرح می‌شود. مزیت این پوشش‌ها، حفظ نور و روشنایی طبیعی استخر و در عین حال سبکی وزن سازه و ورق‌های پلیمری، در مورد سازه مورد نیازجهت اجرای پوشش استخر آنچه مسلم است بدلیل ابعاد نسبتا زیاد استخر معمولا آلومینیوم جوابگو نبوده و آهن بهترین گزینه است لیکن بدلیل رطوبت محیط بهتر است آهن با پوشش مناسب پوشانده شود که بهترین گزینه پوشش گالوانیزه گرم می‌باشد. بدین ترتیب مشکل زنگ زدن آهن کاملا منتفی می شود. در صورت نیاز به مشاوره در مورد کیفیت و انواع گالوانیزه با شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل نمائید.
اغلب این نوع پوشش‌ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد فراهم می‌آورد. طراحی‌های منحصر به فرد ما اجازه می دهد که پوشش روی استخر شما به سرعت حرکت کرده و شما را از فواید تابستان در طول سال بهره مند کند. با استفاده از ورق‌های دو جداره مخصوص شما فضاs استخر خود را مانند شیشه‌های منزل عایق نموده و علاوه بر آن سبب می‌شود که همواره آب استخر تمیز و قابل استفاده باشد.
• فریم‌های سازه به صورت تمام آلومینیومی
• ضد زلزله
• طیف‌های رنگی مختلف
• قابل استفاده در تمام فصل‌ها
• مقاوم در برابر شکستگی
• مقاوم در برابر فرسایش‌های آب وهوایی
• مقاوم در برابر باد‌های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت
•مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی
یکی از مباحث جالب برای اکثر مشتریان پوشش استخر با سیستم بازشو (بازشونده) است در مشاوره مهندسی با کارشناسان شرکت روشهای مختلف استفاده از سیستم بازشونده بیان می‌گردد. بهترین راهکار با بررسی و بحث انتخاب می‌گردد. نکته مهم این است که اگر یک مجری پوشش استخر یک روش مشخص را آموخته و تحربه کرده است لزوماٌ آن روش تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ بهترین روش اجرا نیز نیست.
محصولات شرکت سایه گستر آسیا دارای گارانتی و خدمات ویژه می‌باشند. با تماس با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا به صورت کاملاٌ رایگان از استخر شما بازدید، طراحی و برآورد قیمت خواهد شد.






:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر قصد تهیه سقف استخر روباز باغ یا ویلای خود را دارید به شما توصیه می کنیم قبل از سفارش سقف استخر روباز متحرک یا سقف استخر روباز اتومات با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از مشاوره فنی و کارشناسی رایگان متخصصین ما در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف استخر روباز بهرمند شوید.
شرکت سایه گستر آسیا با بهرمندی از سالها تجربه در زمینه تولید انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز اتومات توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سقف استخر روباز باغ و ویلا و منزل را به مشتریان خود ارائه دهد.
شما می توانید تا پایان سال از تخفیف فوق العاده مدیریتی سایه گستر آسیا در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف استخر روباز استفاده کنید.

یکی از شکیل ترین و کارا ترین انواع سقف استخر روباز را می توان سقف استخر روباز اتومات نامید که مزایای بسیاری نسبت به انواع پوشش استخر روباز دارد.


سقف متحرک استخر یکی از امکاناتی است که بسیاری از علاقمندان داشتن ویلا و استخرهای شخصی به آن علاقمند هستند. البته این سازه‌ها در استخرهای روباز عمومی نیز به کار برده می‌شود؛ و به‌طور کلی با پوشش استخر امکانی عالی برای استفاده از استخرهای روباز در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول گوناگون سال ایجاد می‌کنید. اگر شما هم رویای استفاده از استخر روباز خود را در تمامی فصول سال دارید؛ ما در مجموعه سایه گستر آسیا، رویای شما را به بهترین شکل جامه عمل می‌پوشانیم.
    

چرا برای استخرهای روباز از پوشش متحرک استفاده کنیم؟ سقف استخر روباز اتومات چه مزایایی دارد؟


 
تصور کنید در حالی که بر سقف متحرک و شیشه‌ای استخر روباز شما قطرات باران در حال بازی هستند؛ یا در روزهای سرد سال که برف فضای بیرون را پوشانده، شما می‌توانید در محیطی گرم، آرام و امن، در استخر روباز خود شنا کنید؛ و این ویژگی تنها با استفاده از پوشش استخر قابل دست‌یابی است.
متاسفانه در گذشته بسیاری از استخرهای روباز، به دلیل نبودن چنین امکاناتی، تنها در فصول کوتاهی از سال قابل استفاده بودند. اما امروزه تکنولوژی طراحی سازه‌های متحرک، این اجازه را به مهندسان و طراحان داده است؛ تا طرحی ویژه برای تبدیل استخرهای روباز و فصلی به استخرهای چهار فصل داشته باشند. مزایای این ویژگی تنها برای استخرهای روباز شخصی نیست؛ بلکه استخرهای تجاری و عمومی نیز می‌توانند برای استفاده دائمی از امکانات مجموعه خود، از پوشش متحرک استخر استفاده کرده و به رشد و بهبود کسب‌وکار خود بپردازند.
   به این موضوع دقت داشته باشید که این سازها به دلیل حرکت مکانیکی، به نوعی یک سیستم پیچیده هستند. دستگاهی که از قطعات گوناگونی تشکیل شده و عملکرد آن در هر دو بخش سازه و حرکت، باید با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.
اولین مرحله از کیفیت نیز داشتن طراحی درست است. یکی طراحی درست باید بتواند نیازهای کارفرما را بطرف کرده و در عین حال سازه‌ای زیبا، مستحکم و تا حد امکان سبک را ارائه نماید. پیچیدگی‌های طراحی چنین سازه‌ای بنا بر متراژ، نسبت طول و عرض فضای مدنظر، شرایط محیطی، نوع کف‌سازی محل سازه و... متغیر است. اما در نهایت عملکرد صحیح پوشش متحرک استخر به وجود یک طراحی درست بسیار وابسته است.
پس از طراحی مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت سازه اهمیت پیدا می‌کند. طبیعتا اگر سازه شما با قطعات بی‌کیفیت ساخته شود؛ عملکرد بهینه و عمر مناسبی نخواهد داشت. این مسئله بسیار مهم است که این سازه سیستمی برای استفاده طولانی مدت استغ و باید سال‌ها با همان کیفیت اولیه کار کند. بنابراین کیفیت قطعات مورد استفاده، بخصوص قطعات اصلی آن، موضوع بسیار مهمی است. به‌طور کلی اصلی‌ترین متریال‌های به‌کار رفته در سقف متحرک استخر شامل قطعاتی از جمله ریل، لاستیک، غلطک، ورق پلی کربنات، موتور و قطعات آلومینیوم است.
هریک از قطعات گفته شده، وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. در این میان قطعات آلومینیوم و ورق‌های پلی کربنات اهمیت بیشتری دارند. قطعات آلومینیوم در واقع اسکلت پوشش متحرک استخر را تشکیل می‌دهند. بنابراین در اهمیت کیفیت آنها شکی نیست. در کنار این قطعات، ورق‌های پلی کربنات به عنوان پوشش‌دهنده دیواره‌ها و فضای بین اسکلت‌ها، نیز با کیفیت‌های گوناگونی ارائه شده که هر کدام مزایا، معایب و عمر مشخصی دارند.




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر می خواهید در مورد انواع پوشش استخر روباز قیمت مناسب و با کیفیت اطلاعات مناسب و فنی بدست اورید و بهترین انواع پوشش استخر را برای استخر باغ یا ویلای خود انتخاب کنید می توانید از متخصصین سایه گستر آسیا که تجربه طولانی در طراحی انواع پوشش استخر روباز دارند به صورت رایگان و تلفنی بهرمند گردید. بدین منظور کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.

انواع پوشش استخر روباز ثابت و انواع پوشش استخر روباز متحرک در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و ضمانت اجرایی تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

انواع پوشش استخر روباز در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و اجرا با تخفیف فوق العاده تقدیم مشتریان عزیز می گردد.



در دنیا امروز به دلایل شهرنشینی و پدیده های آپارتمان  سازی استفاده از استخر در خانه های ویلایی به خاطر دیده شدن از اطراف برای خانواده ها غیر ممکن شده ما در شرکت سایه گستر آسیا با بهره گیری از فن آوری های نوین و معرفی کارامدترین و مقاوم ترین پوشش های سقف استخر با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و فرهنگی کوشیده ایم تا آسایش و لذت را برای خانواده ها به ارمغان آوریم. این نوع پوشش های سقف استخر در قالب نورگیر حبابی,بصورت قوسی و... با ورق پلی کربنات, پوشش سقف پاسیو و دیگر انواع پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع نیاز و خواست مشتری و افراد در رنگ ها و نوع های مختلفی قابل استفاده هستند.

سقف استخر: در بسیاری از خانه های ویلایی ، افراد برای زیبایی و استفاده مناسب از حیاط منزل خود اقدام به درست کردن استخر می نمایند ولی به دلیل مشرف بودن دیگر ساختمانها ،استفاده از استخر بسیار محدود می شود.شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از ورق های پلی کربنات 6 میلی متر 2 جداره و سازه هایی مناسب و مستحکم اقدام به پوشش سقف استخر می نماید. که علاوه بر اینکه دید دیگر ساختمانها را بر استخر می گیرد، نور مورد نظر شما را نیز کم نمی کند و به دلیل لایه 9 میکرونی uv بر روی طلق های پلی کربنات این شرکت اشعات مضر خورشید نیز گرفته می گردد.
مزایای استفاده از سقف استخر


یکی از مهمترین مزایای پوشش سقف استخر و پوشش سقف پاسو این است که با داشتن استخرهایی با سقف پوشیده شما می توانید در هر زمان از استخرهای خود استفاده کرده و لذت ببرید. اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیربوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد به ارمغان می آورد.

 
انواع پوشش سقف استخر روباز:

مدل تلسکوپی T-CR4

مدل تلسکوپی T-CR2

مدل تلسکوپی  3ضلعی

مدلDM-rl

مدل LوL4

مدل CDتخت شیبدار

مدل قوسی

 

مزایای استفاده از سقف استخر:


-فریم های سازه با پروفیل های آهنی و محاسبات مهندسی
-ضد زلزله
-مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه
-در انواع رنگ های متفاوت
-قابل استفاده در تمام فصل ها
-مقاوم در برابر شکستگی
-مقاوم در برابر فرسایش های اب وهوایی
-مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر ذر ساعت
-مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی



نوع پوشش سقف مورد استفاده علاوه بر سلایق شخصی بیشتر به شرایط آب و هوایی محل استخر نیز بستگی دارد ، برای مثال  نوع و جنس پوشش سقف استخر مورد استفاده در محیط های سرد سیر و گرم سیر و محیط های بارانی متفاوت بوده و هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

 

انواع پوشش سقف استخر روباز :


1- پوشش استخر بصورت ثابت:

میتوان پوشش استخر را بصورت ثابت انجام داد که با داشتن نور کافی ,آببندی صد درصد و عمر طولانی در اکثر پروژه ها استفاده می گردد. پوشش ثابت را می توان با اتواع ورق های پلی کربنات (فلت ,2 یا چند جداره و ...) انجام داد , همچنین میتوان پوشش ثابت سقف استخر را با نورگیر های حبابی که در پوشش سقف پاسیو و پوشش سقف حیاط خلوط نیز بسیار کاربردی هستند استفاده نمود که به دلیل قابلیت بازشو گزینه بسیار مناسبی می باشند.
2- پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر):

میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق های پلی کربنات ایجاد نمود . این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.
پوشش استخر آپارتمان,برج,مراکز مسکونی تجاریو...(استخر در طبقات پایین):

استخر های ساخته شده در اپارتمانها معمولا در طبقات منفی ساخته می شوند و قسمتی نورگیر برای عبور نور در حیاط ایجاد می گردد .پوشاندن استخر در این موارد با توجه به طراحی مح می باشد ولی قالبا توسط نورگیر های حبابی بصورتی که در پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو اجرا میشوند طراحی می گردند.
 

 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


قیمت سقف استخر اتومات و قیمت سقف استخر ثابت به عوامل مختلفی وابسته است که از آن جمله لوازم و مواد مصرفی و نحوه طراحی و اجرا و البته سود شرکت ارائه دهنده است. در شرکت سایه گستر آسیا در مشهد بهترین کیفیت سقف ثابت استخر و سقف اتومات استخر با حداقل سود و مناسبترین قیمت به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.
جهت کسب آگاهی از قیمت سقف استخر اتومات و قیمت سقف استخر ثابت با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.

برترین مزایای سقف و پوشش استخر طراحی و اجرا شده توسط شرکت سایه گستر آسیا در باغ ها و ویلا ها


صرف نظر از اینکه سازه استخر چه جنسی باشد باید جهت محافظت از استخر و بهره گیری مطلوب از آن اقداماتی را انجام نمود. امروزه در بسیاری از مجتمع های مسکونی و علی الخصوص باغها و ویلاهای خانوادگی استخر به عنوان یک رکن اصلی برای ساکنین طراحی می شود. اما باتوجه به اینکه شنا کردن در اینگونه استخرها در هوای گرم تابستان آسان و ممکن بوده اما هوای سرد زمستان بهره‌گیری از چنین فضا و تفریحی را غیرممکن می سازد؛ لذا احداث سقف برای استخرهای شنا این ناممکن را ممکن کرده و موجب خاطری آسوده حین استفاده از استخر می شود. ضمن آنکه با توجه به شرایط اسلامی کشور ما، استفاده از استخر برای خانمها نیازمند یک فضای سرپوشیده است، بنابراین وجود فضای سربسته به دور استخرها ضروری می باشد.
ایجاد تکنولوژی سقف جمع شو برای استخرها موجب استفاده راحت از آن در 4 فصل سال می گردد. حتی می‌ توان با درنظرگرفتن فضایی در لبه های استخر، محوطه ای برای جایگذاری وسایلی مانند صندلی، تخت، میز غذاخوری هم درنظر گرفت و آن را به یک استخر متحرک لاکچری تبدیل کرد.

 
سقف استخر(Removable swimming pool roof) چگونه باید باشد؟
استفاده بهتر از استخر باغ و ویلای شخصی، با ایجاد یک پوشش متحرک باز و جمع شو برای استخر فراهم می گردد. چرا که با این وجود، می توان جهت لذت بردن از هوای بهاری سقف را باز و در فصول سرد جهت سهولت برای شنا و محفوظ ماندن دربرابر سرما سقف را بست. به این ترتیب در تمام طول سال می توان از محفظه استخر استفاده کرد. برای باز و بسته کردن سقف استخرها، باید ازسقف متحرک دستی یا برقی استفاده کرد که نوع برقی آن مستلزم تعبیه موتور و ریل یا شین و ریموت کنترل می باشد. در استخرهای بزرگ، بالتبع سقف نیز بزرگتر و سنگین تر می باشد که نمیتوان آنها را بصورت دستی باز و بسته کرد.
 
سبک های مختلف سقف بازشوی استخر
برای طراحی و ساخت یک سقف متحرک برقی استخر سبک ها و مدلهای گوناگونی وجود دارد که انتخاب آن هم بسته بهسلیقه مشتریو هم بسته به مکان استخر دارد.
طرحهای مختلف در شکل زیر وجود دارد(سقف تخت، سقف شیبدار، سقف شیروانی، سقف هلالی و سقف های منحصربفرد) که تیم فنی مهندسی موسوی با بازدید رایگان از محل(مطابق با شرایط استخر) و طبق سلایق مشتریان عزیز آن را طراحی و اجرا می نماید.
مکانیسم حرکت سقف برقی استخر

مکانیسم حرکتی سقف متحرک استخر یا می تواند از جانبین باشد و یا از وسطین که بستگی به محل قرارگیری استخر نسبت به محوطه اطرافش(وجود دیواره در کناره ها) و انتخاب مشتری دارد. عمده ترین روش حرکت سقف متحرک استخر تلسکوپی است که پانل ها قطعه قطعه جمع شده و روی هم قرار می گیرند.
 
نکاتی درباره سقف برقی استخر
۱-عایق بندیِ؛ آب بندی و هوابندی:برای آبندی استخر می توان از انواع چسب های مخصوص سنگ آنتک، و چسب های خمیری- پودری استفاده نمود تا استخر بعد از انجام ایزولاسیون دچار نشتی و کم شدن آب نگردد. لزوم نصب آبرو روی سقف متحرک نیز ضروری است. هوابندی استخر برقی نیز با لاستیک های EPDM انجام می شود تا از نفوذ هوای سرد به داخل جلوگیری کند.
2-ایجاد درب برای استخر اتوماتیک: استانداردترین نوع درب برای استخر برقی تمام اتوماتیک، درب کشویی(sliding)است که یا بصورت بالا و پایین یا چپ و راستی روی ریل جمع می شود.
 
3- لزوم گالوانیزه کردن سازه:
ویژگی اصلی استخرها رطوبت بالای آنهاست. لذا سازه مناسب برای استخر نوع فولادی باروکش گالوانیزه (ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم) می باشد که نسبت به رنگ آمیزی و آلومینیوم بهترین مقاومت را دربرابر زنگ زدگی داراست. علاوه‌بر گالوانیزه سازه آلومینیومی نیز دارای دوام خوبی برای استخر می باشد.
4-نورپردازی: از مهم ترین نکات طراحی داخلی محوطه استخر نورپردازی آن می باشد. علاوه بر پوشش شفاف سقف استخر برای استفاده از نور طبیعی در طول روز، تعبیه صحیح و استاندارد نور مصنوعی داخل و سقف تاشوی استخر بسیار مهم بوده و مضاف بر زیباسازی فضا در افزایش ایمنی استخر تاثیر دارد.

انواع استخرها از نظر جنس سازه به استخرهای بتنی استخرهای آب بندی شده با وینیل استخرهای فایبر گلاس استخرهای فلزی استخرهای چوبی هر استخری سقف متناسب با خود را نیاز دارد.


سقف استخر پلی کربنات:
خصوصیات سقف پلی کربنات استخر شامل ضد uv بودن برای محافظت از پوست، مقاومت زیادتر نسبت به شیشه(حدود 300 برابر) درمقابل برف و باد، انتقال به اندازه نور به داخل استخر، کاهش دید استخر در نوع مات، سبک بودن و هزینه کمتر نسبت به شیشه و درنتیجه صرفه اقتصادی است. ویژگی دیگر سقف پلی کربنات، افزایش دمای آب استخر برقی است. یعنی این صفحات به منظورافزایش دمای آب استخراز طریق خورشیدی نیز کاربرد دارند ونه تنها آب در طول شب خنک نمی شود بلکهدر هوای آفتابی به طوررایگان گرم میشود.این امر موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه خواهد شد.پس ورق پلی کربنات پوشش مناسبتری برای سقف متحرک استخر می باشد.
•سقف استخر شیشه ای:
سقف استخر شیشه ای نیز جلوه ای بسیار زیبا و شیک به استخر اتوماتیک می بخشد. شیشه سندبلاست به دلیل مات بودن برای استخرها محبوبیت بالائی دارد. اما بطور کلی استخر شیشه ای نیاز به سازه ای فولادی سنگین و یراق‌آلات و اتصالات خاص دارد که مستلزم هزینه بیشتری است.

مزایای سقف برقی استخر
1-ایجاد فضای دو منظوره با سقف استخر
1-جلوگیری از آلودگی آب استخر
2-صرفه جویی در مصرف انرژی
3-تجهیز ایمنی درمقابل عناصر بیرونی مانند ورود حیوانات به محوطه استخر
4-ایجاد نمایی زیبا و شیک با سقف متحرک استخر متناسب با سلیقه مشتری
5-سهولت شنا در استخر درمقابل سرما و باد شدید




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر به دنبال اجرای پوشش استخر متحرک یا پوشش استخر ثابت در مشهد بر روی سقف استخر خود هستید مجموعه سایه گستر آسیا با توجه به خدمات ویژه ای که ارائه میدهد بهترین گزینه میباشد.
شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت سقف استخر اتومات و قیمت سقف استخر ثابت با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و ضمن مقایسه قیمتهای استثنایی سایه گستر آسیا سفارش خود را ثبت نمایید.
به طور کلی استخرهای خانگی به صورت روباز و یا مسقف ساخته می‌شوند. استخرهای روباز معمولاً در محوطه ویلا، حیاط و باغ احداث می‌شوند و استخرهای مسقف نیز در یک فضای سرپوشیده نزدیک به عمارت یا خانه‌ای که در باغ یا حیاط بنا شده، ساخته می‌شود. البته گاهی نیز از استخرهای خانگی را با سقفی محدود می‌سازند تا هم نور خورشید و هوای تازه آمد و رفت داشته باشد و هم از مزایای سرپوشیده بودن فضا (دید کمتر از طرفین و بالای استخر) استفاده شود.
آنچه موجب می‌شود استخر‌ها پوشانده یا بعبارتی پوشش سقف استخر انجام پذیرد عبارتند از:
• نیاز به استفاده چهارفصل از استخر
• وجود مشرف در اطراف استخر
• لزوم حفظ آب استخر در برابرگرد و خاک و…
پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر)


میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق‌های پلی کربنات ایجاد نمود. این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.


در راستای نیازهای فوق پوشش‌های پلی کربنات برای استخر‌ها بعنوان بهترین گزینه پوششی مطرح می‌شود. مزیت این پوشش‌ها، حفظ نور و روشنایی طبیعی استخر و در عین حال سبکی وزن سازه و ورق‌های پلیمری، در مورد سازه مورد نیازجهت اجرای پوشش استخر آنچه مسلم است بدلیل ابعاد نسبتا زیاد استخر معمولا آلومینیوم جوابگو نبوده و آهن بهترین گزینه است لیکن بدلیل رطوبت محیط بهتر است آهن با پوشش مناسب پوشانده شود که بهترین گزینه پوشش گالوانیزه گرم می‌باشد. بدین ترتیب مشکل زنگ زدن آهن کاملا منتفی مشود. در صورت نیاز به مشاوره در مورد کیفیت و انواع گالوانیزه با شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل نمائید.
اغلب این نوع پوشش‌ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد فراهم می‌آورد. طراحی‌های منحصر به فرد ما اجازه می دهد که پوشش روی استخر شما به سرعت حرکت کرده و شما را از فواید تابستان در طول سال بهره مند کند. با استفاده از ورق‌های دو جداره مخصوص شما فضاs استخر خود را مانند شیشه‌های منزل عایق نموده و علاوه بر آن سبب می‌شود که همواره آب استخر تمیز و قابل استفاده باشد.

مزیت  استفاده از ورق‌های پلی کربنات جهت پوشش سقف استخر روباز


• فریم‌های سازه به صورت تمام آلومینیومی
• ضد زلزله
• طیف‌های رنگی مختلف
• قابل استفاده در تمام فصل‌ها
• مقاوم در برابر شکستگی
• مقاوم در برابر فرسایش‌های آب وهوایی
• مقاوم در برابر باد‌های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت
•مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی
یکی از مباحث جالب برای اکثر مشتریان پوشش استخر با سیستم بازشو (بازشونده) است در مشاوره مهندسی با کارشناسان شرکت روشهای مختلف استفاده از سیستم بازشونده بیان می‌گردد. بهترین راهکار با بررسی و بحث انتخاب می‌گردد. نکته مهم این است که اگر یک مجری پوشش استخر یک روش مشخص را آموخته و تحربه کرده است لزوماٌ آن روش تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ بهترین روش اجرا نیز نیست.
محصولات شرکت سایه نما دارای گارانتی و خدمات ویژه می‌باشند. با تماس با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا به صورت کاملاٌ رایگان از استخر شما بازدید، طراحی و برآورد قیمت خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

انواع سقف استخر تلسکوپی و و انواع سقف استخر متحرک و سقف استخر ثابت در شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از اخرین فن اوری های روز دنیا و با طراحی های مدرن و منحصر به فرد به انجام می رسد.
جهت ثبت سفارش انواع سقف استخر متحرک و سقف استخر تلسکوپی و سقف استخر ثابت و اطلاع از قیمتهای استثنایی شرکت سایه گستر آسیا کافیست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.

انواع سقف متحرک و انواع سقف ثابت اگر با طراحی زیبا همراه باشد استخر و ویلای شما را به مکانی لاکچری و خاص تبدیل می کند.


امروزه به دلایل شهرنشینی و پدیده های آپارتمان  سازی استفاده از استخر در خانه های ویلایی به خاطر دیده شدن از اطراف برای خانواده ها غیر ممکن شده نورگیرسازان با بهره گیری از فن آوری های نوین و معرفی کارامدترین و مقاوم ترین پوشش های سقف استخر با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و فرهنگی کوشیده ایم تا آسایش و لذت را برای خانواده ها به ارمغان آوریم. این نوع پوشش های سقف استخر در قالب نورگیر حبابی,بصورت قوسی و... با ورق پلی کربنات, پوشش سقف پاسیو و دیگر انواع پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع نیاز و خواست مشتری و افراد در رنگ ها و نوع های مختلفی قابل استفاده هستند.
سقف استخر: در بسیاری از خانه های ویلایی ، افراد برای زیبایی و استفاده مناسب از حیاط منزل خود اقدام به درست کردن استخر می نمایند ولی به دلیل مشرف بودن دیگر ساختمانها ،استفاده از استخر بسیار محدود می شود.شرکت نورگیر سازان با استفاده از ورق های پلی کربنات 6 میلی متر 2 جداره و سازه هایی مناسب و مستحکم اقدام به پوشش سقف استخر می نماید. که علاوه بر اینکه دید دیگر ساختمانها را بر استخر می گیرد، نور مورد نظر شما را نیز کم نمی کند و به دلیل لایه 9 میکرونی uv بر روی طلق های پلی کربنات این شرکت اشعات مضر خورشید نیز گرفته می گردد.
مزایای استفاده از سقف استخر

یکی از مهمترین مزایای پوشش سقف استخر وپوشش سقف پاسو این است که با داشتن استخرهایی با سقف پوشیده شما می توانید در هر زمان از استخرهای خود استفاده کرده و لذت ببرید. اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد به ارمغان می آورد.
 
انواع پوشش سقف استخر:
مدل تلسکوپی T-CR4
مدل تلسکوپی T-CR2
مدل تلسکوپی  3ضلعی
مدلDM-rl
مدل LوL4
مدل CDتخت شیبدار
مدل قوسی
مزایای استفاده از سقف استخر:

-فریم های سازه با پروفیل های آهنی و محاسبات مهندسی
-ضد زلزله
-مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه
-در انواع رنگ های متفاوت
-قابل استفاده در تمام فصل ها
-مقاوم در برابر شکستگی
-مقاوم در برابر فرسایش های اب وهوایی
-مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر ذر ساعت
-مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی
نوع پوشش سقف مورد استفاده علاوه بر سلایق شخصی بیشتر به شرایط آب و هوایی محل استخر نیز بستگی دارد ، برای مثال  نوع و جنس پوشش سقف استخر مورد استفاده در محیط های سرد سیر و گرم سیر و محیط های بارانی متفاوت بوده و هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

پوشش استخر ثابت یا سقف ثابت استخر به صورت دائم بر روی استخر پوشش ایجاد می کند و هزینه کمتری داشته اما امکان باز شدن را ندارد.


میتوان پوشش استخر را بصورت ثابت انجام داد که با داشتن نور کافی ,آببندی صد درصد و عمر طولانی در اکثر پروژه ها استفاده می گردد. پوشش ثابت را می توان با اتواع ورق های پلی کربنات (فلت ,2 یا چند جداره و ...) انجام داد , همچنین میتوان پوشش ثابت سقف استخر را با نورگیر های حبابی که در پوشش سقف پاسیو و پوشش سقف حیاط خلوط نیز بسیار کاربردی هستند استفاده نمود که به دلیل قابلیت بازشو گزینه بسیار مناسبی می باشند.
-پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر):
میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق های پلی کربنات ایجاد نمود . این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.
استخر های ساخته شده در اپارتمانها معمولا در طبقات منفی ساخته می شوند و قسمتی نورگیر برای عبور نور در حیاط ایجاد می گردد .پوشاندن استخر در این موارد با توجه به طراحی مح می باشد ولی قالبا توسط نورگیر های حبابی بصورتی که در پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو اجرا میشوند طراحی می گردند.









:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد با تخفیفهای منحصر به فردی همراه است. شرکت سایه گستر آسیا تخفیف بیست درصدی واقعی را برای کاهش قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد در نظر گرفته شده است.
شما می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای سقف استخر ثابت و سقف استخر متحرک با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.


برای استفاده بهینه از استخر  در تمام فصول سال و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر باید برای این محیط سقف تعبیه نمود .


برای پوشش سقف استخر چندین حالت وجود دارد که در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم.
برای پوشش سقف استخر دو نوع پوشش وجود دارد:
۱-پوشش استخر متحرک یا ریلی
۲-پوشش استخر ثابت
پوشش استخر متحرک:
برای پوشش سقف استخر متحرک یا ریلی باید در ابتدا به این موضوع توجه کرد در اطراف استخر باید فضایی برای جایگزاری ریل ها وجود داشته باشد تا ریل ها با لبه استخر فیت نباشد و افراد برای تردد از استخر به بیرون با مشکلی روبرو نشوند.یکی دیگر از سقف های استخر متحرک به این نحو می باشد که سقف ثابت و دیواره های کار متحرک می باشند.می توان در این نوع پوشش از سقف نورگیر حبابی  دیواره ها را از متریال پلی کربنات استفاده نمود.
سقف متحرک استخر در کل توسط ورق پلی کربنات پوشش داده می شود که با توجه به موقعیت اقلیمی از ضخامت های مختلف استفاده می شود همچنین با توجه به خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات می توان این سقف را در اشکال مختلف طراحی نمود.
پوشش استخر ثابت:
برای پوشش سقف استخر ثابت می توان از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات استفاده نمود که در این حالت قیمت سقف استخر به مراتب پایین تر از سقف استخر ریلی متره می شود.
برای این امر می توان سقف و دیواره ها را از ورق پلی کربنات یا سقف را توسط نورگیر حبابی و دیواره ها از ورق پلی کربنات پوشش داد.
برای تعیین قیمت سقف استخر تمام سطحی که نیاز به پوشش رادارد در قیمت محاسبه می گردد ولی در کل سقف ثابت استخر در مقایسه قیمتی با سقف استخر متحرک دارای قیمت کمتری می باشد.برای تعیین قیمت سقف استخر و مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا در تماس باشید.

نوعی از پوشش استخر ,سقف استخر تلسکوپی می باشد. سقف استخر تلسکوپی توسط ورق پلی کربنات و سازه فلزی احداث می شود که حالت سقف شبیه تلسکوپ باز و بسته می شود.

 

با توجه به ابعاد استخر به قسمت های مختلف تقسیم می گردد سقف استخر تلسکوپی در ابعاد  برای احداث هیچ محدودیتی را ندارد.
برای جا به جایی سقف استخر تلسکوپی کلیت سقف  توسط ریل هایی که در کنارهای استخر تعبیه گردید است  جا به جا می شوند سقف استخر توسط ورق پلی کربنات به ضخامت های مختلف پوشش داده می شود که ورق پلی کربنات توسط زهوار های مخصوص آلومینیومی به سازه سقف استخر متصل شده و آبند می گردد.
برای احداث سقف استخر بازشو یا سقف استخر تلسکوپی تعداد قوس ها را بنا به میزان طول تقسیم بندی کرده به صورتی که یکی از ثابت بوده و الباقی در داخل آن توسط ریل ها جایگذاری می شوند.که معمولا  سقف استخر تلسکوپی در سه تکه قوس طراحی و احداث می گردد.
جابه جایی سقف استخر ریلی توسط موتور یا به صورت دستی انجام می گیرد. ارتفاع سقف استخر بسته به ابعاد و سلیقه مشتری احداث می گیر ولی اصولا نباید از۱٫۸۰ کمتر باشد تا اصطلاحا سر گیر نباشد و برای تردد مشکل ساز نباشد.
 قیمت سقف استخر تلسکوپی بر اساس متراژ و ارتفاع سقف استخر محاسبه می گردد و همچنین چند میل و چند جداره بودن در قیمت سقف استخر تاثیر بسزایی دارد.
برای مشاوره طراحی و بازدید کاملا رایگان جهت پوشش سقف استخر سقف نورگیر حبابی پاسیو و هر سقف نورگیر آبند می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


سقف کاذب استخر ثابت نوعی از سقف کاذب استخر است که همواره به صورت ثابت باقی می ماند. سقف کاذب استخر متحرک نیز نوعی سقف کاذب استخر است که می توان بنا به نیاز سقف استخر را جمع یا باز نمود.
شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و اجرای انواع سقف کتذب استخر در مشهد و ارائه تخفیفها فوق العاده توانسته به عنوان معتبرترین تولید کننده سقف استخر در مشهد معرفی گردد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
اجرای سقف کاذب استخر یکی از کارهای ضروری برای حفظ پاکیزگی آب و دمای مناسب است. قطعا با توجه به محیط مرطوب استخر نمی‌توان از سقف‌های کاذب معمولی استفاده کرد به همین خاطر بایستی از مصالح مخصوص و مقاوم در مقابل رطوبت بالا استفاده کرد. حتما تا به حال به سقف استخر سر پوشیده نگاهی انداخته‌اید و می‌دانید تنها از گچ برای پوشش سقف استخر استفاده نمی‌شود زیرا مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارد از این رو اگر به دنبال اجرای سقف کاذب مناسب استخر هستید این مطلب می‌تواند برای شما مناسب باشد.


چرا از سقف کاذب استخر استفاده کنیم؟


حتما می‌دانید که مصالحی مانند گچ کمترین میزان مقاومت در برابر رطوبت دارد و اگر میزان رطوبت زیاد شود امکان پوسیدگی، ایجاد قارچ و باکتری و یا تخریب ممکن است و از این رو در حال حاضر برای محیط‌های مرطوبی مانند استخر، رختکن و … از پوشش سقف کاذب استفاده می‌شود. سقف کاذب مخصوص استخر نیز انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه و میزان بودجه مورد نظر می‌توان از آن انتخاب کرد.


جنس سقف کاذب استخر چیست؟


بهترین جنسی که می‌توان برای سقف کاذب محیط مرطوبی مثل استخر از آن استفاده کرد، پی وی سی(PVC) است. پی وی سی نوعی ماده پلیمری ترموپلاستیک است که با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته شده و علاوه بر اینکه در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند و علاوه بر این زیبایی منحصربه فردی نیز دارد. از سقف کاذب پی وی سی نه تنها در استخر بلکه در طراحی داخلی خانه، بخصوص سرویس بهداشتی و حمام، نیز استفاده می‌شود.


مزایای اجرای سقف کاذب استخر چیست؟


سقف استخر سرپوشیده شبیه به سقف بسیاری دیگر از سوله‌ها آهن‌کشی شده است و چون آهن‌کشی ظاهر چندان زیبایی ندارد معمولا در اکثر استخرها از سقف کاذب برای زیبایی بیشتر و البته حفظ دمای آب و جلوگیری از آلودگی آن استفاده می‌شود. علاوه بر این سقف کاذب امکان دسترسی به تمام تجهیزات مانند هواکش‌های استخر و یا سیم‌کشی و لوله‌کشی  را در بالای سقف ممکن می‌سازد پس دیگر جای هیچ نگرانی مثل سابق نیست که تمام سقف با گچ پوشانده می‌شد و دسترسی به لوله‌کشی به جز خراب کردن سقف ممکن نبود.

انواع سقف کاذب استخر

به طور کلی سقف کاذب انواع مدل‌های متفاوتی دارد که بسته به سبک و طراحی داخلی هر محل می‌توان از آن استفاده کرد. انواع سقف کاذب مناسب استخر نیز شامل موارد زیر می‌شود:
سقف استخر ساده
سقف کاذب ساده یا همان PVC ساده‌ترین نوع سقف است که به صورت تایل‌های ۶۰*۶۰ عرضه می‌شود و معمولا برای استخرهای عمومی و بزرگ از آن استفاده می‌شود و نسبت به سایر انواع سقف کاذب ارزان‌تر است.

سقف استخر کشسان


یکی از جدیدترین و زیباترین انواع سقف کاذب مدل کشسان است که شبیه به آسمان مجازی است و معمولا برای استخرهای سرپوشیده خانگی گزینه مناسبی است و نمای زیبایی  شبیه به اسمان پر ستاره ایجاد می‌کند. اجرای سقف کاذب استخر به صورت ساده آسان است اما مدل قوس‌دار آن ممکن است کمی زمان‌بر باشد.


سقف استخر کناف


با وجود آنکه کناف نوعی صفحه روکش‌دار گچی است اما می‌توان با ضخامت‌های بالا آن را تهیه کرد تا بتوان در محیط‌های مرطوب نیز استفاده کرد. سرعت اجرای سقف کاذب استخر از نوع کناف با سرعت بالایی انجام می‌شود، هزینه کمی دارد و البته سبک است.


سقف استخر پلی کربنات


پلی کربنات نیز یکی از انواع پلیمر ترموکلاسیک است که در سه نوع مختلف توپر، مشبک و موج‌دار عرضه می‌شود. این مدل سقف را می‌توان به صورت لایه لایه و یا موج‌دار اجرا کرد. خاصیت آنتی استاتیک این مدل سقف کاذب موجب می‌شود ذرات گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب کند پس هوای محیط تمیز باقی می‌ماند و علاوه بر این روکش ضد اشعه ماورا بنفش خورشید دارد که موجب عدم رنگ پریدگی در مقابل آفتاب می‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اگر قصد تهیه سقف استخر ثابت و یا سقف استخر متحرک را برای منزل یا ویلای خود دارید باید از خدمات شرکتی استفاده کنید که بهترین کیفیت سقف ثابت استخر و سقف متحرک استخر را با کمترین هزینه به اجرا بگذارد.
شرکت سایه گستر آسیا با ارائه جدیدترین طرحهای سقف ثابت استخر و سقف متحرگ اسنخر بهترین گزینه برای به انجام رساندن این وظیفه به شمار می اید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان و رضایت خاطر صدها مشتریان در این سالها پشتوانه خوبی برای اعتماد به شرکت سایه گستر آسیا می باشد.

استخر ها به صورت کلی از نظر پوشش سقف به دو نوع روباز و همراه با پوشش استخر تقسیم می شوند که عموما استخر دارای پوشش مزایای بسیاری دارد.


استخرهای روباز معمولاً در محوطه ویلا، حیاط و باغ احداث می‌شوند و استخرهای مسقف نیز در یک فضای سرپوشیده نزدیک به عمارت یا خانه‌ای که در باغ یا حیاط بنا شده، ساخته می‌شود. البته گاهی نیز از استخرهای خانگی را با سقفی محدود می‌سازند تا هم نور خورشید و هوای تازه آمد و رفت داشته باشد و هم از مزایای سرپوشیده بودن فضا (دید کمتر از طرفین و بالای استخر) استفاده شود.
استخرهای روباز موجود در محوطه‌های ساختمان‌ها علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به فضا می‌دهد و اوقات خوشی را که می‌توان در کنار آن سپری کرد، دردسرهایی مانند نگهداری از استخر در زمان استفاده و در زمان عدم استفاده، حفظ حریم شخصی در هنگام استفاده از استخر را نیز به وجود می‌آورد. لذا گاهی ساکنان تمایل به سرپوشیده کردن استخر دارند.

سقف روف تایل


ساخت استخر روباز در ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌های زیادی دیده می‌شود. مزایای استخر روباز استفاده از نور خورشید در هوای تابستان در کنار آبتنی در استخر است ولی گاهی ساکنان تقاضای سرپوشیده کردن فضا را دارند. دلایل آن‌ها نیز کم شدن دید همسایه‌ها به فضای باز و محوطه استخر است. در این موارد می‌توان از انواع سازه‌ها برای روی استخر استفاده کرد. با ایجاد ستون‌هایی در دو طرف استخر می‌توان فضای آن را مسقف کرد. برای این کار می‌توان از انواع سقف‌های سبک پی وی سی یا سقف‌هایی شبیه به عمارت کلاه فرنگی با توجه به سبک دکوراسیون فضای باز محوطه با استفاده از روف تایل اقدام کرد.

سقف شفاف


گاهی افراد به منظور کاهش در هزینه نگهداری استخر (باد، گرد و خاک را به درون استخر می‌ریزد و برای تمیز نگه داشتن آن باید به طور مرتب از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد که هزینه برق مصرفی را بالا می‌برد) تمایل دارند از یک پوشش برای استخر استفاده کنند. در بین گزینه‌های موجود استفاده از سقف‌های پی وی سی و پلی کربنات گنبدی و طاق‌های شیشه‌ای گزینه مناسبی است. این طاق‌ها با ارتفاع‌های مختلف در دسترس هستند و از مزایای آن‌ها قابلیت برداشتن آن‌ها است و در زمان نیاز می‌توان با دمونتاژ کردن سقف شیشه‌ای آن را برداشت.

طراحی سقف استخرهای سرپوشیده خانگی


ساخت استخر سرپوشیده از جمله ایده‌های بسیاری از مالکان برای داشتن یک فضای خصوصی برای گذران وقت در فصل تابستان و حتی زمستان است. در این بخش به چند ایده در رابطه با طراحی استخر خانگی اشاره شده است.

استفاده از کناف


نه تنها برای طراحی سقف استخر خانگی بلکه برای طراحی و فضاسازی قسمت‌های زیادی از خانه از کناف استفاده می‌شود. استفاده از کناف با توجه به انعطافی که این سازه برای طراحی دارد، آن را گزینه مناسبی برای طراحی سقف استخرهای خانگی کرده است. اگر استخر سرپوشیده شما، شکل هندسی مستطیل، مربع یا ... دارد بهتر است برای همخوانی بیشتر از کناف کاری مستطیل شکل با نورپردازی مخفی و هالوژنی رنگی یا آفتابی-مهتابی استفاده شود. اگر استخر خانگی به شکل مستطیل است و در کنار آن یک جکوزی دایره‌ای ساخته شده است. دست طراح برای کناف کاری سقف آن بازتر است. استفاده طرح‌های هندسی زاویه دار و منحنی شکل در سقف با ایجاد یک فاصله بین آن‌ها، نورپردازی خاص و رنگ آمیزی حرفه‌ای می‌توان یک حس سه بعدی بودن خاص به سقف استخر بخشید.

استفاده از رابیتس


رابیتس کاری سقف از جمله روش‌های طراحی و اجرای سقف استخر خانگی به حساب می‌آید که نسبت به کناف کاری هزینه کمتری می‌طلبد ولی با توجه به شیوه‌ای که در اجرای آن به کار بسته می‌شود، این نوع تزیین کثیف کاری زیادی دارد و مسلماً مدت زمان بیشتری نیز طول خواهد کشید و در انتها نتیجه آن تفاوتی با کناف کاری ندارد و شاید از برخی وجه‌ها کناف کاری از آن بهتر باشد.

استفاده از سقف کشسان


یکی از گزینه‌های پرطرفدار و کم هزینه نسبت به دیگر روش‌های طراحی سقف استخر خانگی، استفاده از سقف کشسان است. سقف کشسان را می‌توان منظره‌ای از آسمان آبی همراه با ابر، شکوفه و پرندگانی که در دوردست در حال پرواز هستند انتخاب کرد تا حس فضای بیرون را در یک فضای بسته ایجاد کرد و هم از منظره لذت برد و هم فضا را خصوصی سازی کرد. ایجاد یک بستر با استفاده از رابیتس کاری یا کناف کاری مختصر در حاشیه سقف و استفاده از سقف کشسان برای وسط، با نورپردازی مخفی، به نظر گزینه شیک و کم هزینه نسبت به سایر روش‌های مانند رابیتس کاری و کناف کاری است.

استفاده از سقف شیشه‌ای


طراحی سقف شیشه‌ای برای استخرهای خانگی یک ایده بسیار زیبا ولی با هزینه بالا است. شیشه از جمله راه‌های مسقف کردن استخر خانگی است که هم مزایای ایجاد فضای خصوصی را دارد و هم از ورود گرد و خاک همراه باد پیشگیری می‌شود. علاوه بر این استفاده از نور خورشید برای کسانی که به دنبال استراحت در فضای کنار استخر هستند نیز محیا می‌شود. از آنجایی که با ایجاد سقف شیشه‌ای و در پی آن تابش نور خورشید به داخل فضا و وجود مقادیر فراوان آب، حالت شرجی ایجاد می‌شود که در صورت دلپذیر نبودن برای افراد باید از سیستم‌های رطوبت‌گیر برای آن استفاده کرد.

استفاده از گنبد


یکی از ایده‌های طراحی سقف استخر خانگی استفاده از گنبد است. این نوع طراحی ذهن را به سوی حیاط‌هایی با سبک دکوراسیون مراکشی می‌برد به ویژه اگر از کاشی کاری آبی برای سقف، دیوارها و کف استفاده شود. با ایجاد پنجره یا دریچه‌هایی در سقف می‌توان از هوای بیرون نیز استفاده کرد.

از دیگر انواع سقف استخر می توان به استخرهای نیمه سرپوشیده اشاره کرد که در برخی مواقع بهترین انتخاب هستند.


در زمانی که استخر در نزدیکی سازه بنا شده باشد، می‌توان با استفاده از سازه‌هایی مانند پی وی سی، پلی کربنات، شیشه، فلز، بتن و ... سقفی مناسب با وجود ستون‌هایی مانند دیوار حیاط و دیوار خارجی سازه اصلی نصب سقف بدون دردسر و زیبا خواهد بود، به ویژه اگر سقف از شیشه باشد.
استخرهای خانگی از مکان‌هایی هستند که در طراحی و اجرای بخش‌های مختلف آن باید دقت لازم را داشت که دلیل عمده آن نیز شرایط خاص حاکم بر فضای داخلی آن است. در استخرهای سرپوشیده مقدار رطوبت بسیار بالا است و نیم توان از هر مصالحی استفاده کرد و انتخاب یک نوع سقف مناسب نیاز به بررسی‌های کارشناسی خواهد داشت. در استخرهای روباز خانگی هم باید عوامل مختلفی همچون آب و هوا در نظر گرفته شود.




:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

شرکت سایه گستر آسیا در مشهد و دیگر شهرهای کشور انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک را با استفاده از برترین طرحها و ایده های نو و مدرن دنیا به انجام می رساند.
هر طرح سایبان استخر ثابت و یا سایبان استخر متحرک می بایست متناسب با فضای استخر شما طراحی و اجرا شود. جهت مشاوره رایگان در زمینه طرح مناسب با استخر خود کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
شرکت سایه گستر آسیا ده ها سال سابقه درخشان در زمینه تولید و اجرای انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک بهترین و زیباترین طرحها را با هزینه معقول و تخفیف استثنایی به شما پیشنهاد می دهد.

سایبان های استخری بطور کلی به دو نوع سایبان استخری ثابت و سایبان استخری متحرک تقسیم می شود که هرکدام از این انواع نیز خود دارای مدل های متنوعی می باشند که در زیر بصورت مختصر در مورد هریک توضیحات می دهیم.


لحظات شاد و آرامش بخش در فضای باز کنار استخرها، مرهمی بر زندگی پراسترس امروز می باشد. نور پر برکت خورشید در کنار گرمای فرحبخش خود در ساعاتی از روز زیان آور بوده و امکان استفاده از فضای آرامش بخش استخر را می گیرد. استفاده از سایبان استخری امکان استفاده مطلوب در زمان اوج تابش خورشید را فراهم آورده و فضایی لذت بخش در کنار استخر ایجاد می نماید.
اینکه چرا از سایبان استخری باید استفاده کرد، دلایل زیادی دارد که مهمترین آن ها در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید، ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر می‌باشد که همگی در نهایت وظیفه ایجاد فضایی امن، آرام، زیبا و فرحبش را برای شما دارند.

انواع سایبان ثابت استخر در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی اجرا می شود که از ان جمله می توان به سایبان استخر گلخانه ای و سایبان استخر پارکینگی اشاره کرد.


این سایبان ها با پایه های ثابتی که دارند در انواع مختلفی با جنس پایه آلومینیومی یا سایر فلزات و جنس سایبان پارچه و پانل های شیشه یا پلاستیکی ساخته می شوند. ویژگی این سایبان ها استحکام آن می باشد.


سایبان استخر گلخانه ای


از بازوهای به هم پیوسته تشکیل شده که پانل های پلاستیکی به عنوان پوشش آن قرار می گیرند و بیشتر جنبه حفاظت در مقابل باران و برف دارد تا نور خورشید.


سایبان استخر پارکینگی


سایبان هایی هستند که از مجموعه ی پایه های بازویی کنارهم تشکیل می شوند که از پنل های پلاستیکی یا پارچه روی بازوهای سایبان برای ایجاد سایه استفاده می شود.


سایبان استخر بادبانی


این نوع سایبان ها جهت ایجاد سایه ای خنک در فضای باز استفاده می شوند. هر بادبان را یک نوار پارچه ای خاص ایجاد می نماید که مقاومت مناسبی در برابر فشار دارد. هر بادبان به پست های فولادی متصل و محکم می شود، به طوری که بتواند در مقابل بادهای شدید نیز حداکثر استحکام را داشته باشد.


سایبان استخر پاویلیون


مشابه سایبان های پارکینگی با این تفاوت که بازوها تشکیل یک دایره را داده و سازه در نهایت شبیه به یک خیمه می گردد.

سایبان استخر متحرک به دو نوع کلی سایبان استخر کشویی و سایبان استخر چتری تقسیم می شود که هر کدام بنا به فای استخر مورد استفاده قرار می گیرد.


سایبان متحرک این امکان را به شما می دهد تا هر زمان به پوشش محیط نیاز داشتید از آن استفاده نموده در سایر مواقع سایبان را جمع نمایید که این قابلیت علاوه بر ایجاد امکان مدیریت فضا طول عمر مفید سایبان را نیز افزایش می دهد. سایبان های متحرک بطور کلی دو نوع دستی و برقی دارند که در مدل های مختلف قابل پیاده سازی می باشند.


سایبان استخر کشویی


این نوع از سایبان ها بصورت کشویی (کرکره ای) باز و بسته می شود و ضمن محافظت در مقابل نور شدید آفتاب، امکان استفاده از آسمان پر ستاره را نیز ایجاد می نماید.


سایبان استخر چتری


این سایبان ها فضای کمی را اشغال نموده و مانند چتر باز و بسته می شوند، طرح های متنوع و زیبا و ایجاد حس کنار ساحل دریا بودن از ویژگی های این نوع از سایبان هاست.






:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

اگر قیمت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مناسب در کنار کیفیت بالای پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک هستید سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای شما می باشد.
استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا و بهرمندی از روشهای خلاقانه سبب شده بهترین پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک در مجموعه آسیا در طراحی و اجرا شود.
جهت اطلاع از قیمت پوشش استخر ثابت در مشهد و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
کارشناسان مجموعه سایه گستر آسیا به صورت کاملا رایگان مشاوره فنی در خصوص قیمت پوشش استخر ثابت و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد را در اختیار شما خواهند گذاشت.

پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مزایای بسیاری برای استخر شما به همراه دارد و موجب لوکس و منحصر به فرد بودن منزل یا ویلای شما خواهد شد.


با گسترش ساختمان‌های بزرگ در سطح شهر و مناطق اطراف آن، طراحی پوشش استخر ثابت و متحرک به عنوان سقف استخر‌های ساختمان‌های مسکونی، توسط مهندسان و معماران آغاز گردید. پوشش برای بسیاری از محیط‌ها مناسب است و باعث خواهد شد نگهداری از استخر آسان‌تر شود.  انواع سقف و دیوار برای استخر (ثابت و متحرک) در کشورهای مختلف رواج زیادی پیدا کرده است.
این استخرها گاهی در حیاط پشتی و یا در فضاهای مخصوص در ساختمان ساخته می‌شوند، به سقف‌هایی نیاز دارند که در ارتفاع مناسبی ساخته شوند و این به عنوان چالش قابل توجهی در طراحی قلمداد شده و محل نصب آن با توجه به ساختار ساختمان محاسبه و پیش بینی می‌شود.
انواع مختلفی از پوشش استخر وجود دارند و برخی از آنها فقط قسمتی از استخر را پوشش می‌دهند، البته انواع مختلفی وجود دارند که فضای استخر را از محیط اطراف آن جدا می‌کنند و می‌توان برای آنها درب‌هایی در نظر گرفت که امکان قفل شدن دارند و یک حریم خصوصی ایجاد می‌کنند.
پوشش از پروفیل‌های آلومینیومی مقاوم و ورق‌های پلی کربنات ساخته می‌شوند که دوام بالایی به سازه می‌دهند. ورق‌های پلی کربنات به راحتی نمی‌شکنند و مقاومت بالایی دارند. تعیین محدوده استخر مرحله‌ای دیگر از كار است كه شامل قسمتی از ساخت پوشش استخر می‌شود و این مورد باید در طراحی ساختار پوشش متحرک استخر در نظر گرفته شود.

طراحی پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک به روشهای مختلفی صورت می گیرد که از ان جمله ساخت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک از جنس پلی کربنات است.


پوشش‌های استخری که از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می‌شود و در ساختار آن از ورق‌های پلی کربنات استفاده شده باعث كاهش وزن ساختار پوشش خواهد شد و سطحی مناسب برای استفاده کاربردی ایجاد می‌کند. این نوع از پوشش به خاطر ساختار ظریف و زیبای آن در بسیاری از محیط‌های تجاری مانند هتل‌ها، پنت هاوس‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود.
استیل‌های ضد زنگی که در ساختار سقف برخی از استخر‌ها استفاده می‌شود، به خاطر مشکل وزن، معمولا ثابت هستند و اگر به صورت متحرک ساخته شوند، به سختی می‌توان آنها را حرکت داد. اما پوشش‌های استخر ساخته شده از آلومینیوم و ورق‌های پلی کربنات در عین حالی که سبک وزن هستند از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی دارند. ورق پلی کربنات طیف رنگی بالایی دارد و در صورت استفاده از ورق شفاف، بیشترین میزان نور به استخر تابیده خواهد شد.
می‌توان انواع مختلفی از طرح‌ها را با استفاده از این پوشش‌های استخر ایجاد کرد. هر طرحی که در ذهن دارید با این پوشش‌ها قابل اجرا بوده و توسط شرکت افزار برای شما ساخته خواهد شد. اکثر مراحل کار در کارخانه انجام می‌شود و در محل استخر فقط این سقف‌ها مونتاژ می‌شوند و زمان زیادی برای اجرا و مونتاژ این پوشش‌های استخر در محل نیاز نیست.
می‌توان در زیر پوشش استخر پلی کربنات از گیاهان تزئینی استفاده کرد. در زمان طراحی سقف استخر، می‌توان محل قرار گیری گیاهان را هم در نظر گرفت و محوطه‌ای را هم برای قرار دادن گیاهان مشخص کرد. این ورق‌های پلی کربنات نور خورشید را از خود عبور می‌دهند و گیاهان می‌توانند به راحتی در زیر این پوشش رشد کنند و فضای مطلوبی را در کنار استخر ایجاد کنند.
در روزهای آفتابی نیازی نیست بر روی استخر پوششی وجود داشته باشد و با کنار زدن پوشش می‌توانید از استخر به صورت روباز استفاده کنید. این پوشش‌های استخر از ورود گرد و غبار و برگ به استخر جلوگیری می‌کنند و نیازی نیست، هر بار که تصمیم به استفاده از استخر را دارید، آن را تمیز کنید. با استفاده از این پوشش‌ها تعداد روزهای بیشتری در سال می‌توانید از استخر استفاده کنید و حتی در روزهایی که گرمای هوا زیاد نیست هم استخر قابل استفاده است.
در مجموعه سایه گستر آسیا از روشها و مواد مختلفی برای ساخت انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در مشهد سود برده می شود که پوشش استخر پلی کربات تنها یکی از این موارد است.
جهت اطلاع از سایر طرحهای این شرکت کافی ست با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()