نوشته شده توسط : barbarimashhad


    درب شیشه ای گردان یکی از محصولات نسبتا لوکس و پر طرفدار محسوب می شود که در فروشگاه ها و ادارات و شرکتهای معتبر و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت سایه گستر آسیا که بیش از یبست و پنج سال سابقه درخشان در صنعت ایران دارد بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای گردان در ایران را به مشتریان خود تقدیم می کند.
بهرمندی از کارشناسان با تجربه و متعهد یکی از ویژگی های شرکت سایه گستر آسیا می باشد که کلیه محصولات این شرکت از جمله درب شیشه ای گردان را با بهترین طراحی  اجرا می کنند.

درب شیشه ای گردان در عین حال که مزایای درب باز را دارد از مزیتهای درب بسته نیز بهره می برد و به همین علت صرفه جویی بسیاری در مصرف انرژی دارد


این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که درب همیشه بسته است در حالیکه همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد.
علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک گردان شرکت سایه گستر آسیا امکان دستیابی به یک ورودی با پرستیژ و با فضای مناسب و مشتری مدار را مهیّا می کند. این دربها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می گردد.
درب اتوماتیک گردان معمولاً جهت دار هستند و برای مکان های باریک داخل یا خارج استفاده می شوند. اپراتورها فقط با بازو و هدر درایو کار می کنند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان به صورت سربار نصب شده یا روی سطح نصب می شوند. این نوع از درب های شیشه ای گردان شرکت سایه گستر آسیا به صرفه و مفید برای برنامه های درهای تک ، جفت یا دوجداره طراحی شده اند.

درب اتوماتیک گردان در شرکت سایه گستر آسیا شامل یك اپراتور ، قفل ، هدر ، پانل درب ، ریل راهنما ، محافظت از انگشت و سیستم ایمنی خواهد بود.


در هنگام استفاده از پانل های دربهای موجود ، یک اپراتور دارای بازو و هدر در کنار سیستم فعال سازی و امنیت مناسب ارائه می شود. از درب اتوماتیک گردان در مناطقی استفاده می شود که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد خواهند داشت زیرا به مردم اجازه می دهد همزمان وارد شوند و بیرون بروند. بنابراین، درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی به همراه دارند و از این رو مقرون به صرفه هستند.
درب اتوماتیک گردان ظریف و معتبر هستند. درب های اتوماتیک گردان در فصل زمستان با کاهش دما و در تابستان با افزایش دما مقابله می کند ، درب اتوماتیک گردان مخصوصاً در مناطقی که دارای تراکم زیاد هستند و همچنین در جایی که انرژی ارزش دارد مناسب است. این نوع مزایای کاربردی به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی در حال رفت و آمد در آنجا هستند بسیار مفید است. درب اتوماتیک گردان در محوطه های مختلف ، اعم از دولتی و خصوصی ، از بیمارستان ها و هتل ها گرفته تا خانه های آسایشگاه سالمندان و معلولین ، می تواند نصب شود. انواع مختلفی از درب های اتوماتیک وجود دارد که راه حل های دسترسی ورودی را ارائه می دهد.
مزایا استفاده از درب اتوماتیک گردان به چه صورت است:
• مسیرهای نجات و فرار با عملکرد گریز درب اتوماتیک گردان سیستم باز شدن اضطراری مکانیکی که اجازه می دهد دسترسی به راحتی صورت پذیرد
• عملکرد بادگیر: قفل کردن الکترو مکانیکی بال های درب بازکن
• دسترسی با قفل؛ سیستم هدایت داخلی هوشمندانه در درب اتوماتیک گردان طراحی شده که مانع از ایجاد خاک می شود و ضد آب می باشد.
• کنترل دسترسی: از ورود افراد به صورت غیرمجاز جلوگیری می کند .
تفاوت بین درب های گردان اتوماتیک و درب دستی در این است که درب اتوماتیک گردان مجهز به واحدهای درایو و سیستم های سنسور هستند که باعث می شود درب به صورت اتوماتیک کار کند. درب اتوماتیک گردان از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و معمولاً در میان بانک ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، ساختمان های اداری استفاده می شوند. درب اتوماتیک گردان در شرایطی که کنترل آب و هوا در اولویت باشد ایده آل است. در طیف گسترده ای از سبک های لعاب ، با پروفایل های قاب آلومینیومی با وزن های مختلف در دسترس است.
سرعت اتوماتیک درب اتوماتیک گردان را می توان با فشار دستی ، تا حداکثر سرعت از پیش تعیین شده افزایش داد ، بنابراین عابران پیاده می توانند با سرعت خاص خود عبور کنند.که سرعت آن ها قابل تنظیم در سه نوع به صورت جداگانه می باشد: سرعت بالا اتوماتیک ، سرعت فردی. سرعت پایین ، درب اتوماتیک گردان امکان عبور راحت و آسانی را برای همه کاربران فراهم می کند.

درب اتوماتیک گردان علاوه بر استفاده آسان ، از ویژگی های ایمنی و امنیتی بیشتری نیز برخوردار است ، از این رو سرعت کنترل هرگز به سطح خطرناک افزایش نمی یابد، مانع از فشار بیش از حد کاربران یا خطر از بین رفتن کنترل در وزش باد شدید می شود. همچنین با داشتن رتبه امنیتی مناسب آرامش بیشتری را در مورد اینکه ساختمان شما در شب امن است را،فراهم می کند. هر زمان که تصمیم به خرید درب اتوماتیک گردان برای ملک خود گرفتید ، گزینه های بسیاری در بازار قابل دستیابی است. می توانید با توجه به عملکردهای متنوع خود، هر یک از گزینه های فوق را بدست آورید. برخی از گزینه های موجود در درب های اتوماتیک که می توانید در نظر بگیرید شامل درب های تاشو ، درهای کشویی ، درهای چرخشی و درهای گردان است. شرکت سایه گستر آسیا ارائه کننده درب اتوماتیک گردان ایده آل و مناسب می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع سازه های متحرک و ثابت بهترین طراحی درب شیشه ای تلسکوپی را در ایران داراست.
این شرکت طرح های زیبا و منحصر به فرد در زمینه طراحی انواع درب شیشه ای تلسکوپی در محلهای مختلف طراحی و اجرا نموده که مورد پسند مشتریان واقع شده است.
محصولات این شرکت همگی از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن و به روز تولید شده اند و کارایی فوق العاده با دوام بسیار بالا ویژگی محصولات سایه گستر آسیا می باشد.

معرفی درب شیشه ای تلسکوپی شرکت سایه گستر آسیا با بهترین تجهیزات و مواد اولیه اصل و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا


این نوع دربها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند، پیشنهاد می گردد.
مکانیزم این دربها مانند درب های کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت که در این دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و این باعث افزایش 30 درصدی بازشو نسبت به مدلهای کشوی دو لنگه می گردد.
توسط این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض 6 متر با ⅔ بازشو مفید و ارتفاع 3 متر ایجاد نمود این دربها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند. در این دربها استفاده از شیشه های 10 میلیمتر و 20 میلیمتر امکانپذیر می باشد.
انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع و همچنین با نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد و آنها را قادر به کنترل ورودها و خروجها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با دربها را تأمین می کنند.

از جمله مزایای درب شیشه ای تلسکوپی شرکت سایه گستر آسیا صرفه جویی در مصرف انرژی و کارایی فوق العاده راحت و مناسب برای فضاهای پر رفت و آمد است.


برخی از مزایای درب های شیشه ای تلسکوپی شرکت سایه گستر آسیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    مناسب فضاهای کم عرض
•    دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
•    دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری
•    جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
•    دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها
•    دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
•    تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی شرکت سایه گستر آسیا مانند دربهای خطی است. قابلیت تنظیم این نوع دربها و حرکت لتها در مسیرهای مشخص شده می تواند بهترین عملکرد را به همراه داشته باشد.


عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند درب های خطی می باشد، می توان سنسور آن را برای تشخیص حرکت بین 30 میلی متر تا 280 میلی متر از درب، تنظیم کرد.
تفاوت عمده این درب با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی این است که دو سوم از عرض ورودی مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت که هر لت از درب تلسکوپی شامل سه لنگه می شود که دوتای آن ها متحرک و یکی از آن ها ثابت می باشد.
در هنگام باز شدن، دو لنگه متحرک به روی هم و هر دو روی لنگه ثابت جمع می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی این قابلیت را دارد که دو یا یک لت داشته باشد، در حالتی که درب دو لت دارد، دو لنگه ثابت داشته و به دو طرف باز می شود.
در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای یک لت داشته باشد، با یک لنگه ثابت به یک سمت باز می شود. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان به صورت سه لت نیز استفاده نمود. به این ترتیب که یک لت، ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) قرار می گیرد. لت های متحرک هر دو به یک سمت جمع می شوند و ورودی از یک طرف باز می شود که این سیستم، درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه نام دارد.
تفاوت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی شرکت سایه گستر آسیا در وهله اول در در شکل ظاهری و فرمت عملکرد آن است. اما امتیاز ویژه ای که این درب نسبت به مدل ساده تر خود، یعنی درب اتوماتیک اسلاید دارد در این است که با استفاده از این درب می توان از حدود 70% فضا برای عبور و مرور استفاده کرد، در حالی که این عدد برای نوع ساده تر درب اتوماتیک شیشه ای، تنها 50% است.




:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    شرکت سایه گستر آسیا یکی از شرکتهای قدیمی در زمینه ارائه انواع درب شیشه ای کشویی در ایران است که محصولات استاندارد و با کیفیتی را روانه بازار نموده است.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت سایه گستر آسیا ارائه تخفیفی واقعی و فوق العاده است که به میزان بیست درصد به صورت واقعی اعمال می گردد.
انواع درب شیشه ای کشویی در شرکت سایه گستر آسیا با طراحی فوق العاده زیبا و مناسب با فشار مورد نظر شما با کیفیت فوق العاده به شما تقدیم خواهد شد.

درب کشویی شیشه ای سایه گستر آسیا به صورت اتومات و یا دستی تولید می شوند و از بهترین یراق آلات سود برده و دوام بسیار بالایی دارد.


درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان، درب ها نیز دچار تحولات جالبی شدند.
درب کشویی دستی حاصل این تحولات به شمار می آیند. درب شیشه ای کشویی که امروزه در نقاط مختلف شهر شاهد رواج روزافزون آنها می باشیم در دو مدل درب شیشه ای دستی لولایی و درب شیشه ای ریلی عرضه می گردد.
شرکت سایه گستر آسیا شما را به انتخاب درب شیشه ای کشویی با هزینه ای مناسب و بهترین یراق آلات وارداتی پیشنهاد می کند.
این درب کاملا به صورت دستی باز و بسته می شود. اما تفاوتی که درب کشویی شرکت سایه گستر آسیا را با سایر مجریان و تولید کنندگان متمایز می سازد:
•    پروفیل ریل فوق العاده قوی و مقاوم در برابر سایش
•    قلطک هایی مقاوم و خاص
•    مخفی بودن غلطک ها به داخل اپراتور
•    شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد
•    فوق العاده بی صدا

درب شیشه ای کشویی شرکت سایه گستر آسیا با ضخامت مناسب و مزایای متعدد همواره به عنوان محبوبترین برند در بازار مطرح بوده که با قیمت استثنایی تقدیم مشتریان می گردد.


یکی از متداول ترین و پرکاربردترین نوع دربها، درب های شیشه ای کشویی محسوب می شوند که به علت حرکت خطی و کمترین سطح اشغال به عنوان یک گزینه ی مناسب و پر مصرف برای فروشگاه ها ، منازل و ادارات محسوب می شوند ، درب کشویی دستی قابلیت اجرا به دو صورت تک لنگه متحرک یا دو لنگه متحرک با عملکرد مجزا با لنگه های ثابت و متحرک را دارند.
ضخامت درب شیشه ای کشویی
این درب ها معمولا از شیشه ی سکوریت ۱۰ میلیمتر درجه ی یک آذرجام همراه با یراق آلات درجه یک استنلس استیل ۳۰۴( ضد زنگ) توسط اکیپ اجرایی سایه گستر آسیا تولید و نصب می گردد.
مزایای درب شیشه ای کشویی
•    اشغال فضای کمتر نسبت به درب لولایی
•    زیبایی و جلوه خاص و دکوراتیو بودن
•    قابلیت اجرا بصورت فریم دار و بدون فریم
•    عایق حرارتی و صوتی
•    جلوگیری از ورود گرد و غبار
موارد استفاده درب کشویی شیشه ای
درب های کشویی شیشه ای به علت اشغال فضای کمتر همواره یکی از پرمصرف ترین درب ها در فضای کوچک و یا جداسازی فضا ها از یکدیگر می باشند ، درب کشویی دستی یک گزینه ی مناسب برای منازل جهت تفکیک فضای ناهار خوری ، نشیمن، پذیرایی ، هال ، شیشه مغازه ، پارتیشن شیشه ای و  سایر مکان هایی که نیاز به عرصه بندی دارند می باشد که علاوه بر تفکیک فضایی باعث ایجاد یک سطح دکوراتیو در فضا نیز می شوند.
از دیگر مزایای درب های کشویی که در دکوراسیون داخلی یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود اجرا به صورت شفاف ، مات ، نیمه مات ،راه مات و سندبلاست می باشد به همین جهت برای ادارات و اماکن عمومی پیشنهاد می شود.




:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین شرکتها در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های جمع شونده و متحرک و ثابت از جمله درب صنعتی رول آپ به شمار می اید.
سایه گستر آسیا با توجه به تجربه بالا و سابقه درخشان خود در صنعت توانسته با کیفیت ترین و مدرن ترین درب صنعتی رول اپ یا کرکره برقی فروشگاهی را روانه بازار کند.
بهترین کیفیت موتور و بهترین کیفیت ورقها جمع شونده و قرقره ها و... سبب شده است که سایه گستر آسیه به یکی از محبوبترین برندها ارائه دهنده درب صنعتی رول آپ تبدیل شود.

دربهای صنعتی رول آپ شرکت سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای نصب درب پارکینگ خودرو و همچنین فروشگاه یا مغازه شما به شمار می رود.


درب پارکینگ یا درب گاراژ ها درب های بزرگی هستند که به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. درب های پارکینگ امروزی عموما یا به وسیله جک های برقی باز و بسته می شود یا از نوع درب رول آپ سکشنال می باشند و به صورت متحرک و زیر سقفی باز می شوند.
هنگامی که سعی در تصمیم گیری برای نصب درب گاراژ را دارید ، بیشتر مردم به دنبال درب رول آپ سکشنال یا درب های سکشنال هستند اما متوجه نمی شوند که تفاوت های مختلفی بین این دو نوع درب وجود دارد.
 این نوع درب ها در مصالح ، دوام ، نگهداری ، امنیت ، نصب و هزینه های کلی و طول عمر متفاوت هستند که باعث می شود این دو درب گاراژ بسیار متفاوت و مناسب برای کاربردهای مختلف باشد.
یک درب رول آپ سکشنال استاندارد از چندین بخش 24 اینچی استفاده می کند که برای تکمیل درب به یکدیگر وصل شده اند. مصالح به کار رفته در درب صنعتی رول آپ تأثیر زیادی در دوام و طول عمر آن دارد. مصالح سنگین و مقاوم مورد استفاده در درب رول آپ سکشنال شرکت سایه گستر آسیا ساخته شده است تا طول عمر آن زیاد شود و در واقع مقاومت در برابر استفاده سنگین داشته باشد. به طور کلی ، درب رول آپ سکشنال برای دهانه های ساختمان کم حجم مناسب تر هستند و به طور معمول به عنوان بهترین راه حل برای مناطق پر رفت و آمد انتخاب نمی شوند. قطعات و مکانیک درب رول آپ سکشنال همچنین برای استفاده در حجم بالاتر طراحی شده اند و برای استفاده مدت طولانی کاربرد دارند.

درب صنعتی رول آپ در شکتر سایه گستر آسیا مزایای بسیاری دارد که با مواد اولیه مناسب و نصب حرفه ای دوام فوق العاده بالایی به دست می اورد.


انواع روش های نصب درب صنعتی کرکره ای
نصب با ۳ پایه موتور

نصب با سیستم پایه متحرکپ

نصب با سیستم چرخ دنده وزنجیر

این روش ها با توجه به ابعاد و وزن درب انتخاب می شود.
تیغه های استفاده شده در درب کرکره ای صنعتی
1.    
1.    تیغه های اکسترود آلومینیوم با ارتفاع کل ۱۰۹ میلیمتر و ارتفاع مفید ۱۰۰ میلیمتر با ایج ۱۲ الی ۱۴ ، وزن ۹ کیلوگرم (aدرهر متر مربع) و مقاوم در برابر باد می باشد.
2.    تیغه های گالوانیزه فوم دار صنعتی با ارتفاع کل ۱۴۰ میلیمتر و ارتفاع مفید ۱۲۵ میلیمتر ، ۱۴ کیلوگرم (در هر متر مربع) بزرگ ترین تیغه صنعتی در ایران با کپس های (سر پروفیل) آلومینیوم و مقاوم در برابر باد می باشد.
ریلهای استفاده شده در دربهای صنعتی کرکره ای سایه گستر آسیا از جنس گالوانیزه یا آلومینیوم بوده و متناسب با ابعاد، وزن و تیغه از ۱۰ سانتی تا ۱۵ سانتی مترمتغیر است.
مزیت های کرکره های برقی نسبت به نوع سنتی و قدیمی
1.     کرکره های اتوماتیک، به دلیل تنوع در طرح های مختلف باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و يا فروشگاه می شود.
2.     به راحتي قابل شستشو مي باشد.
3.     تنوع رنگی کرکره های اتوماتیک برخلاف کرکره های سنتی بسیار زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
4.    کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آساني نمی توان آن را خراب کرد.
5.    کار با کرکره های اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نيازی به قفل کردن ندارد.
6.     مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
7.     قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
8.    استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت




:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در طراحی و اجرای انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در ایران به شمار می رود.
پوشش استخر ثابت شرکت سایه گستر آسیا از بهترین مواد اولیه تهیه شده است که در برابری شرایط جوی مختلف در شهرهای مختلف ایران مقاوم هستند.
علاوه بر دوام بالای پوشش استخر ثابت ارائه شده توسط سایه گستر آسیا می توان به طراحی منحصر به فرد و تخفیفهای فوق العاده این شرکت نیز اشاره نمود.

معرفی پوشش استخر ثابت شرکت سایه گستر آسیا و مقایسه با پوشش های متحرک استخر نشان می دهد که دوام بالا یکی از مزایای پوشش استخر ثابت به شمار می رود.


وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد.
صنعت کاران با تجربه شرکت سایه گستر آسیا با تولید انواع پوشش سقف استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند. طراحی سقف برای استخرهای روباز، امکان استفاده از استخر خانه های ویلایی را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود. درست مثل سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ خودرو می توان برای همه استخرهایی که در حیاط واقع شده اند، یک سقف شیک و کاربردی ساخت.
همانطور که از نام این نوع سقف استخر بر می آید ثابت هستند و با داشتن نور کافی و آب بندی صد در صد می تواند عمر طولانی ای را به همراه داشته باشد. این نوع از سقف استخرها معمولا برای خانه هایی استفاده می شوند که در آن همسایه ها و ساختمان های کناری اشراف کاملی بر روی استخر دارند. پوشش ثابت می تواند با انواع ورقه های پلی کربنات و هم چنین نورگیرهای حبابی ساخته شوند که در پوشش سقف قرار می گیرند و بر آپشن های سقف استخر می افزایند. این نوع از سقف استخرها معمولا با توجه به مصالحی که دارند دارای عایق های حرارتی و صوتی نیز هستند و می توانند آسایش بیشتری را برای شما فراهم آورند.

پوشش استخر ثابت طراحی شده توسط شرکت سایه گستر آسیا ضمن زیبایی منحصر به فرد از استخر شما در برابر گرد و غبار و برگ درختان و... مراقبت می کنند و استخر را همواره پاکیزه نگه می دارند.


در طراحی فضای بیرونی خانه معمولا محدودیت هایی وجود دارد که براساس زمان و مکان های مختلف پیش روی افراد قرار می گیرند. برای مثال اگر بخواهیم به وجود استخر در فضای بیرونی خانه اشاره کنیم، شما متوجه می شوید که در فصل های سرد و برگریزانی مثل پاییز و زمستان امکان استفاده از آن کاهش می یابد و در این حالت نیز شما با حجم زیادی از برگ های ریخته شده بر روی سطح آب مواجه می شوید و یا حتی اگر در شهری شلوغ و بزرگ باشید و دید و اشراف به حیاط خانه تان زیاد باشد قطعا در استفاده از استخر حیاط خود دچار مشکل خواهید شد.


مزایای استفاده از پوشش استخر
یکی از اصلی ترین مزیت هایی که پوشش استخر و یا همان سقف استخر به همراه دارد آن است که شما می توانید استخری نسبتا سرپوشیده برای خودتان دست و پا کنید و به این صورت نیز در هر زمانی که بخواهید استخر خود را مورد استفاده قرار داده و از نگاه و اشراف همسایگان در امان باشید. معمولا بسیاری از پوشش استخرهایی که امروزه توسط متخصصین تولید می شوند دارای حالت نورگیری هستند و می توانند محیط و فضایی آرام و زیبا را برای افراد به ارمغان آورند.
علاوه بر این بسیاری از پوشش استخرهایی که امروزه به روی کار آمده اند خاصیت ضد زلزله دارند و به همین نسبت نیز می توانند از بروز بسیاری از خطرات جلوگیری نمایند. با توجه به این مسئله طبیعتا شما باید به دنبال کیفیت های بالایی از سقف استخر باشید تا بتواند در برابر بادهای سنگین و سریع مقاومت کرده و دچار فرسایش های آب و هوایی نگردد.
در اینجا حتما باید به این نکته اشاره کرد که نوع پوشش سقف استخر شما علاوه بر آن که باید براساس سلیقه تان انتخاب شود باید در رابطه با شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید نیز مورد بررسی کارشناسان با تجربه شرکت سایه گستر آسیا قرار بگیرد. برای مثال می توان گفت که نوع و جنس پوشش استخری که در مناطق سردسیر و گرمسیر هستند با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند و این تفاوت ها زمانی که پای مناطق بارانی و خشک در میان باشد نیز مطرح می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

شرکت سایه گستر آسیا بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های متحرک در بازار کشور علی الخصوص مشهد است.
انواع پوشش استخر اتومات شرکت سایه گستر آسیا با بهرمندی از برترین تکنولوژی روز دنیا توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.
سایه گستر آسیا همچنین بیست درصد تخفیف واقعی برای انواع پوشش استخر اتومات و سایر محصولات خود در نظر گرفته و قیمتهای پایین تر از بازار را ارائه می دهد.

معرفی پوشش اتومات استخر در شرکت سایه گستر آسیا و تاثیر فوق العاده این پوشها در کاهش مصرف انرژی و انواع روشها برای تهیه پوشش استخر


پوشش یا همان روکش استخر، نوعی پوشش برای استخر است که اغلب در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود روی استخر را می پوشاند. البته انواعی از پوشش های استخر هم وجود دارد که استخر را از شرایط نامساعد محیطی حفاظت می کند.
موثرترین روش برای کاهش هزینه های گرمایش استخر است. با استفاده از پوشش استخر 50-70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. پوشش استخر هم در استخرهای فضای بیرونی و هم استخرهای داخل سالن کاربرد دارد.
روکش استخر در استخرهای داخل سالن نیاز به تهویه را کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در فضای بیرونی استخرها 75 -85 درصد انرژی خورشیدی که به سطح استخر نفوذ می کند را جذب می کنند، بسته به نوع پوششی که برای استخر استفاده می کنید به همین میزان جذب انرژی را کم می کند در نتیجه تبخیر کاهش می یابد.
همه آن چیزی که برای پوشاندن یک استخر احتیاج است، یک ورق بزرگ پلاستیکی می باشد، ولی بهترین گزینه نیست، چرا که نگهداری و مدیریت آن بسیار سخت است، به راحتی پاره می شود و نور خورشید آن را به سرعت خراب می کند.

در کنار این موارد فقط یک یا دو فصل دوام می آورد. به جای پلاستیک بهتر است از پوشش طراحی شده مخصوص استخر استفاده کنید، این پوشش ها از مواد مخصوصی ساخته شده اند مانند پلی اتیلن تثبیت کننده uv، پلی پروپیلن و یا وینیل. پوشش های استخر می توانند مات و یا شفاف و در رنگ های مختلف باشند.
در شرایط هوایی خشک و یا بادی میزان تبخیر افزایش می یابد، بنابراین بهتر است از یک پوشش استخر شفاف یا حبابی در طی ساعات روز استفاده شود.
بهترین نوع روکش استخر باید ارزان باشد، به طور کامل استخر را بپوشاند، به آسانی باز و بسته شده و استفاده از آن آسان باشد.


 مزایا و معایب پوشش استخر اتوماتیک (Automatic pool covr) شرکت سایه گستر آسیا و روش باز و بست این پوشش


 پوشش استخر اتومات یکی از جدیدترین پوششهای اتوماتیک محسوب می شود. این نوع کاور استخر همانطور که از نامش مشخص است، به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.
مزایا:
ایمنی بالایی دارد و مشکل افتادن کودکان و حیوانات خانگی در استخر به وجود نمی آید.
بخیر آب را کاهش می دهد.
نصب و جمع کردن آن آسان است.
 صرفه جویی در مصرف انرژی مانند گاز و برق
صرفه جویی در مصرف آب به علت جلوگیری از تبخیر آب
صرفه جویی در مصرف مواد شیمیایی گندزدا مانند کلر
جلوگیری از ورود آلودگی های محیطی مانند برگ درختان،حشرات و گرد و خاک ناشی از وقوع باد و طوفان
معایب:
 قیمت بالایی دارد.
این نوع از روکش ها که به صورت pvc  و آلومینیومی عرضه می شود توانایی باز و بسته کردن یک استخر به مساحت ۴۰ متر مربع را در یک دقیقه دارد که به وسیله ریموت کنترل انجام میشود
لازم به ذکر است که کارکرد این سیستم به صورت کاملا تمام اتوماتیک هست و نیاز به دخالت دست ندارد .





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و دوام بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی دارد.
قطعات استفاده شده در سقفهای جمع شونده آلومینیومی ارائه شده توسط شرکت سایه گستر آسیا از بالاترین کیفیت برخودار بوده و تا سالها خیال شما را آسوده می نماید.
شرکت سایه گستر آسیا جهت آسایش و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود قیمتهای موجود در بازار را به میزان بیست درصد کاهش داده و ارزانترین محصولات را ارائه می نماید.

استفاده از سقف جمع شونده آلومینیومی سایه گستر آسیا پارکینگ یا محل مورد نظر شما را در باربری نور خورشید و شرایط جوی حفظ نموده و قابلیت جمع شدن جهت استفاده از نور خورشید را نیز دارد.


سقف جمع شونده آلومینیومی علاوه بر محافظت شما و اتومبیل تان از نور مستقیم خورشید ، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی منزل شما و یا رستوران شما خواهند شد. این اکسسوری کاربردی و شیک ، سایه ی مد نظر شما را ارائه می دهند و مکانی مناسب برای لذت بردن از بیرون از منزل را بدون برخورد با شرایط نامطلوب آب و هوا فراهم می کنند.
سقف جمع شونده آلومینیومی سایه گستر آسیا، با تیغه های آلومینیومی کج طراحی شده اند ، که با چرخش خود به نور خورشید اجازه عبورمی دهند و در عین حال یک جریان هوای طبیعی ایجاد می کنند که فضای زیر آن را خنک نگه می دارد . تیغه های آلومینیومی را می توان به طور کامل بست تا در صورت لزوم یک سقف مستحکم ساخته شود که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند مقداربار زیادی برف و باران را تحمل کند .باز و بسته شدن سقف های آلومینیومی ، با فشردن یک دکمه به راحتی انجام می شود زیرا این سقف به صورت برقی و اتوماتیک کار می کنند.
در سقف جمع شونده آلومینیومی ، پره های آلومینیومی اکثریت ساختار سقف را تشکیل می دهند ، موتوری برای چرخش پره ها از یک موقعیت افقی (بسته) تا یک موقعیت باز و از 0 تا 135 درجه حرکت می کنند. لوله های زهکشی یکپارچه ساخته شده در اسکلت ، آب باران را مستقیماً به زیر سیستم و یا به وسیله ی سیستم های زهکشی موجود تخلیه می کنند ، و سطح سقف جمع شونده آلومینیومی را خشک و ایمن می سازد و از آن در برابر آب محافظت می کند
تیغه های آلومینیومی با پلی استایرن منبسط شده ، انباشته وعایق شده اند و انرژی صوتی حاصل از برخورد باران بر روی پره های آلومینیومی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
سیستم های سقف برقی آلومینیومی برای کارایی بهتردر فضاهای شخصی یا تجاری و همچنین سایر اماکنی که نیاز به یک روش ایجاد سایه لوکس و با دوام دارند ایده آل هستند. این محصولات هوشمند ، راحتی در فضای باز را برای دوستان ، خانواده ، کارمندان ، مشتریان یا میهمانان شما فراهم می کند.


مزایای اصلی سقف های متحرک آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا عمر طولانی و نگهداری راحت و وزن سبک و مقاومت بالای این محصول می باشد.


عمر طولانی :
آلومینیوم بر خلاف پوشش پارچه ای ، زیر وزش بادهای سنگین و باران پاره نمی شود . به لطف تیرها و پرانتزهای پشتی ، محکم در جای خود قرار می گیرد و اطمینان حاصل می شود که در هوای نامطلوب خم نشود. سقف های آلومینیومی همچنین در برابر گرمای بی حد و حصر مقاومت می کنند و باعث رشد قارچ و رشد کپک نمی شوند و از این رو عمر طولانی تری دارند.
نگهداری بسیار کم سقف جمع شونده آلومینیومی :
سقف متحرک آلومینیومی ، با دوام طولانی مدت به لطف سطح آلومینیوم ، به کمترین میزان تعمیر و نگهداری نیاز دارد. آب از سطح سقف ها به راحتی تخلیه می شود و با آن خاک ، برگ و زباله ها را می برد. آلومینیوم سطح صافی دارد و آب را در میان سقف ها جمع نمی کند و به مرور زمان از آسیب رساندن آب جلوگیری می کند.
وزن سبک :
وزن مخصوص آلومینیوم یک سوم فولاد است. بنابراین، بسیار سبک است و حمل آن نیزآسان است.
سقف جمع شونده آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی :
لایه اکسید آلومینیوم حتی در هنگام رطوبت ، از خوردگی پروفیل آلومینیومی محافظت می‌کند. علاوه بر این ، سطح آن را می‌توانید برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی مقاوم سازی کنید. این می‌تواند شامل : آنادایز و یا رنگ الکترو استاتیک باشد.
بی خطر و سازگار با محیط زیست :
آلومینیوم یک ماده غیر سمی است که هیچ گونه ماده مضری که به طبیعت آسیب برساند را انتشار نمی‌دهد و هیچ گونه گاز سمی نیز وارد محیط نمی‌کند و کاملا قابل بازیافت است.
ظاهر جذابِ سقف جمع شونده آلومینیومی :
لازم نیست که دکوراسیون فضای محوطه ی سقف متحرک خود را تغییر دهید. این سقف می‌تواند به تنهایی جلوه جذابی ایجاد کند و نمای شیک و مدرنی به ساختمان شما ببخشد.




:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

سقفهای جمع شونده پلی کربنات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین پوشش های پلی کربنات استفاده می برند که در برابر تابش آفتاب و بارندگی کاملا مقاوم هستند.
شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از اخرین فناوری دنیا توانسته بهترین مواد اولیه را برای ساخت سقف پلی کربنات جمع شونده تدارک ببیند.
تجربه بیست و پنج ساله کاشناسان خلاق سایه گستر آسیا زیباترین طراحی را برای ساخت و اجرای سقف جمع شونده پلی کربنات تقدیم مشتریان خود می نماید.
تخفیف فوق العاده بیست درصدی که در محصولات شرکت سایه گستر آسیا در نظر گرفته شده کاملا واقعی است و بدین معناست که محصولات این شرکت بیست درصد از سایر شرکتها ارزانتر است.


ورقهای پلی کربنات استفاده شده در سقفهای پلی کربنات جمع شونده شرکت سایه گستر آسیا در برابر کلیه آسیبهای  محیطی از زلزله گرفته تا تابش آفتاب و وزش باد و بارش باران و... مقاوم هستند.


امروزه با بیشتر شدن نیاز مردم به داشتن سقف هایی با کیفیت بالا تعداد متقاضیان برای استفاده از سقف های پلی کربنات بالا رفته است.
سقف های پلی کربنات به دلیل مقاوم بودن در برابر عوامل مختتلف همچون زلزله ، طوفان، ضربه و …. از امنیت بالایی برخوردارند.
در مواردی که مقاوم بودن و شفافیت و ضربه پذیری دارای اهمیت باشد این ورق ها با قابلیت فیزیکی و گرمائی عالی میباشند و امروزه در سرتاسر جهان استفاده زیادی از آن ها میشود.
ورق های به کار رفته در محصولات شرکت سایه گستر آسیا با خاصیت انعطاف پذیری و تغیر پذیری که دارند مورد توجه سازندگان و معماران قرار گرفته اند که در بسیاری از اماکن همچون مدارس ، بیمارستان ها، ادارات و بسیاری از اماکن دیگر به چشم می خورند.
ورق های پلی کربنات دارای خصوصیات چشم گیری میباشند که باعث وجه تمایز آن ها با دیگر مصالح شده است از جمله :
ضربه پذیر بودن این ورقها در برابر سقوط اشیا سنگین که ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود از جمله مزیت های آن است .
گاهی یک پروژه به خاطر داشتن هزینه های سنگین و سرسام آور برای تهیه وسایل  ممکن است منتفی شود ورق های پلی کربنات به دلیل قیمت مناسبی که دارند این امر را منتفی ساخته اند.
شیشه ها از مصالح مهم ساختمانی شمرده میشنود که همواره در برابر آسیب قرار دارند ورق های پلی کربنات به دلیل شفافیت بالا و مقاوم بودن زیاد جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه ها میتواند باشد .
امروزه با بیشتر شدن ارتفاع ساختمان ها تمیز کردن آن ها بسیار کار مشکل و دشواری است و همواره در برابر گرد و غبار قرار دارند اما این ورق ها گرد و غبار را جذب نمیکند و به راحتی با یک بار شستن تمیز میشوند.

سقف پلی کربنات جمع شونده برقی سایه گستر آسیا از بهترین موتورها بهره می برد و ضمن طراحی زیبا کارایی فوق العاده داشته و در کمترین زمان و بدون صدای زیاد جمع شده و باز می گردند.


سقف برقی پلی کربنات سایه گستر آسیا یکی از سازه های محبوب در ایران می باشد که وظیفه اش محافظت از محدوده پوشش خود می باشد. سقف هوشمند یا همان سقف برقی به دلیل استفاده آسان و همچنین ظاهر زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سقف برقی در جنس های مختلف تولید می شود که یکی از این جنس های سقف برقی که می توان به آن اشاره کرد سقف برقی پلی کربنات است.
یکی از ویژگی های سقف برقی پلی کربنات که می توان به آن اشاره کرد این است که این امکان را به شما می دهد به راحتی به منظره بالا دید داشته باشید و نور خورشید را به راحتی دریافت کنید البته سقف برقی جلوی تابش نور خورشید را می گیرد اما نور طبیعی روز را به راحتی می توانید دریافت کنید و این ویژگی به دلیل شفاف بودن سقف برقی پلی کربنات می باشد. سقف برقی می تواند به راحتی از شما در برابر عوامل طبیعی محافظت کند. با وجود سقف برقی پلی کربنات شما در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ نخواهید داشت زیرا شفاف می باشد و نور طبیعی را به راحتی برای شما فراهم می کند.
یکی از ویژگی های سقف برقی پلی کربنات که می توان به آن اشاره کرد کنترل از راه دور سقف برقی می باشد. شاید به خود بگویید پوشش سقف برقی نیز ثابت می باشد اما اینطور نیست سقف برقی محصولی است که می توانید آن را هر زمان که بخواهید باز و بسته کنید. باز و بسته کردن سقف برقی توسط یک ریموت کنترل انجام می شود و شما می توانید هر زمان که بارش باران شروع شد آن را باز کنید و باران که تمام شد آن را ببندید.
البته اینطور نیست که بگوییم سقف هوشمند تنها در روزهای بارانی کاربرد دارد. شما می توانید در تمام شرایط جوی مانند بارش تگرگ، وزش بادهای شدید و… از سقف برقی پلی کربنات استفاده ی لازم خود را ببرید. باز و بسته شدن سقف برقی بدون به وجود آمدن هیچ سر و صدایی انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت هر ساعت از شبانه روز که خواستید آن را باز و بسته کنید. شما در فاصله ای که بایستید می توانید سقف برقی پلی کربنات خود را باز و بسته کنید پس لازم نیست برای باز و بسته کردن آن هیچ مسافتی را بپیمایید.
 




:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbarimashhad

    شرکت سایه گستر آسیا یکی از با تجربه ترین شرکت های ارائه دهنده سازه های جمع شونده از جمله سقف جمع شونده شیشه ای در مشهد به شمار می رود.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف جمع شونده شیشه ای را در طراحی های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد که متناسب با محل مورد نظر مشتری طراحی می شوند تقدیم مشتریان خود می کند.
محصولات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین مواد و قطعات پیشرفته و کارآمد متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و تا سالها خیال شما را راحت می کنند.

معرفی انواع سقف جمع شونده شیشه ای شرکت سایه گستر آسیا که با مدرن ترین روشها و تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا متناسب با فضای شما طراحی می شوند.


سقف جمع شونده شیشه ای از مدرنترین انواع سقف متحرک بوده که امکان آب بند و هوابند کردن محیط را با معماری مهندسی فراهم آورده و ظاهری لوکس برای محیط شما از استخر، حیاط، پاسیو و حیاط خلوت ایجاد می کند و محیطی با حداکثر کارایی را فراهم نموده است.
استفاده از شیشه نور را به خوبی عبور داده و برای استفاده از نور طبیعی مناسب است. شیشه مستحکم ترین سازه بوده و برای محیط های بسیار پر نور با سایبان شیدر مخصوص ترکیب شده و سازه لوکس ایجاد می کند.

شرکت سایه گستر آسیا با تکیه بر دانش مهندسی سازه های خود را قبل از اجرا با نرم افزار طراحی سه بعدی آماده نموده و برای تایید در اختیار مشتری قرار می دهد تا سازه تولیدی کاملا منطبق بر خواسته های مشتری باشد.

سیستم های سقفهای جمع شونده شیشه ای طراحی شده توسط شرکت سایه گستر آسیا بر روی انواع چارچوب آلومینیومی یا فولادی اجرا می شوند و استحکام بسیار بالایی دارند.


سیستم های سقف شیشه ای جمع شونده سیستم هایی هستند که روی چارچوب آلومینیوم و یا فولاد ساخته می شوند. شیشه های استفاده شده در این سیستم ها، تقریباً مساوی با عمر سازه می باشد، به این معنی که مقاوم و با دوام است و سال های زیادی قابل استفاده است.
با استفاده از سیستم های سقف شیشه ای جمع شونده زندگی در زیر آن به شکل عادی در جریان است و در طول روز از نور خورشید به شکل کامل می شود استفاده کرد.  در سقف های شفاف از شیشه های حرارت دیده و لمینیت شده استفاده می شود که به گرما و سرما عایق است.
می توان سقف ها را ترکیبی از شفاف و غیر شفاف ساخت. در این سبک، هدف استفاده بیشتر از نور خورشید و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی سیستم های سقف های شیشه ای متنوعی تولید شده است که قدرت انتخاب مصرف کننده را بالا می برد.

مقایسه سقفهای شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا با سقف جمع شونده پارچه ای معایب و مزایای هر یک را مشخص نموده و امکان انتخاب مناسبتر را فراهم می اورد.


سیستم سقف های جمع شونده پارچه ای و شیشه ای را می توان از چند جهت با هم مقایسه کرد. ۱- از جهت معماری۲- نوع کارکرد ۳- معایب سقف شیشه ای نسبت به سقف های پارچه ای.
از لحاظ معماری یکی از تفاوت های سقف های شیشه ای نسبت به نوع پارچه ای آن این است که در سقف های شیشه ای آسمان تا حد زیادی قابل رؤیت خواهد بود. اما نکته قابل ذکر این است که به دلیل استفاده از تیغه ها و پروفیل های آلومینیومی بسیار زیاد در این نوع سقف ها این قابلیت تا حدی مختل خواهد شد.
 از سوی دیگر در سقف های پارچه ای هیچگونه نوری عبور نخواهد کرد. در نتیجه کاملا opaque هستند. از این ویژگی سقف های جمع شونده پارچه ای در روزهای گرم تابستان که تابش آفتاب به بیشترین حد ممکن خواهد رسید می توان به عنوان یک مزیت بزرگ یاد کرد. اما بنابر درخواست مشتریان می توان از پارچه های نیمه شفاف نیز استفاده کرد که در این صورت نور تا حدی وارد فضای مورد نظر خواهد شد.




:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()