سقف متحرک پلی کربنات با بهترین موتور و قیمت استثنایی
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    شرکت سایه گستر آسیا بهترین سقف متحرک پلی کربانت را در بازار ارائه می دهد که از موتورهای اصلی و با کیفیت و استراکچر مستحکم سود می برند.
انواع سقف متحرک پلی کربنات در این شرکت با طراحی فوق العاده زیبا و اجرای شکیل و حرفه ای زینت بخش فضاهای مختلف از رستوران و تراس گرفته تا محیطهای تجاری می باشد.
شرکت سایه گستر آسیا سقف متحرک پلی کربنات را مانند دیگر محصولات خود با تخفیف فوق العاده بیست درصدی ارائه می دهد که ارزانترین قیمت بازار محسوب می گردد.

سقف متحرک پلی کربنات با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود بهترین گزینه برای ایجاد سایه در محیطهای مختلف به شمار می رود.


سقف متحرک پلی کربنات انتخابی ایده آل بعنوان سقف پاسیو و حیاط خلوت و سقف استخر بوده که از لحاظ آب بند و هوابند بودن مشابه سقف متحرک شیشه ای عمل کرده ولی پلی کربنات دوام و ماندگاری شیشه را نداشته از طرفی قیمت سقف برقی پلی کربنات به مراتب کمتر از سقف برقی شیشه ای بوده که همین امر سقف جمع شو پلی کربنات را به یکی از جذابترین انتخاب ها برای مشتریان بدل کرده. سقف پلی کربنات با اشکال مختلفی قابل پیاده سازی بوده که وابسته به نوع کاربری فضا میباشد.
قیمت سقف پلی کربنات
برای دانستن قیمت سقف پلی کربنات ابتدا باید دانست که سقف پلی کربنات دارای پوشش پلی کربنات هستند. که این نوع از پوشش ها دارای پانل های سبک و عایق و محکم هستند.که در برابر رطوبت و گرما عایق بوده و باعث کاهش مصرف انرژی نیز میگردد. در صنعت ساختمان سازی یکی از ویژگی های اصلی انتخاب مصالح مقاومت بالا و سبک بودن جهت عدم تحمیل وزن اضافه به سازه است.
سقف پلی کربنات یکی از بهترین عناصر بکار برده شده در ساختمان سازی است. که علاوه بر وزن سبک دارای مقاومت نسبتا خوبی بوده و عایق گرما و سرما نیز میباشد.این مسئله نیز بر قیمت سقف پلی کربنات نیز اثرگذار است. و قادر به تحمل گرما و سرمای شدید است. اما برای تخمین حدود میزان ماندگاری آنها برای یک سیستم سقف پلی کربنات متحرک 25 سال تخمین زده شده است .که البته به کیفیت مواد بکار برده شده در ساخت پلی کربنات،نوع صحیح نصب آن و نحوه نگهداری و میزان سرویس آن نیز بستگی دارد.
از پوشش های سقف پلی کربنات برای مکان هایی مانند گلخانه ها به جای شیشه نیز استفاده میگردد. زیرا که دارای مقاوت نسبتا بالاتری از شیشه میباشد و شکنندگی شیشه را ندارد. و حتی دارای شفافیت لازم و عایق گرما و سرما برای گلخانه ها نیز میباشد.
و با اجرای یک سقف متحرک اتوماتیک از جنس پلی کربنات میتوان بنا به نیازهایی مانند جابجایی مواد مقداری و یا کل سقف را باز و بسته نمود. حتی تخمین زده شده که پوشش پلی کربنات نسبت به عایق پلاستیکی دارای 20 برابر مقاومت بیشتر میباشد. زیرا که این پوشش دارای انعطاف بیشتری نسبت به پلاستیک است.

ویژگی های سقف متحرک پلی کربنات سایه گستر آسیا می توان به سازه و سقف و سیستم کنترل اشاره کرد که از بهترین تجهیزات در این قسمتها استفاده می شود.


سازه:
چهارچوب سقف برقی پلی کربنات از آلومینیوم یا فولاد است که در برابر رطوبت و بارندگی مقاوم است.
سقف متحرک:
جنس سقف پلی کربنات همانطور که از اسمش پیداست از ورق‌های پلی کربنات است. ورق پلی کربنات مانند شیشه شفاف است اما سبک‌تر و مستحکم تر از آن است و هنگام شکستن مانند شیشه خیلی خرد و آسیب زننده نمی‌شود. سقف پلی کربنات بسیار با دوام بوده وعایق صوتی نیز است.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که شفافیت این سقف باعث ضرر رساندن نور خورشید به پوست نمی‌شود؟ جنس پلی کربنات اشعۀ مضر خورشید را فیلتر می‌کند و یک روشنایی دلپذیر و بی ضرر برای شما فراهم می‌کند. این ورق‌‌ها بسیار اقتصادی و دارای رنگ‌های متنوعی هستند و تا شما بتوانید با استفاده از نور طبیعی روز یک نورپردازی خاص و جذاب برای محیط‌تان ایجاد کنید.
کنترل از راه دور:
یکی از اصلی تربن ویژگی‌هایی که باعث شده سقف برقی پلی کربنات آمار نصب بالایی در مکان‌های مختلف داشته باشد باز بسته شدن آسان با استفاده از ریموت کنترل است. زمانی که به هوای تازه نیاز داشته باشید با فشردن یک دکمه سقف باز شده و هنگام بارندگی و طوفان در کوتاه ترین زمان بسته می‌شود.
مزایای سقف برقی پلی کربنات:
ورق پلی کربنات دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیاد نظیر وزن سبک، انعطاف زیاد، تنوع رنگ، عمر و دوام بالا است.
صرفه جویی در مصرف انرژی:
به دلیل شفاف بودن ورق‌های پلی کربنات نیاز به استفاده از لامپ تا انتهای روز ندارید. در روزهای سرد زمستانی از ورود هوای سرد به داخل و در تابستان مانع از خروج هوای می‌ود.
عدم شعله ور شدن در آتش سوزی:
ورق‌های پلی کربنات در آتش‌سوزی شعله‌ور نمی‌شوند ولی به شدت دودزا هستند. نوع خاصی از پلی کربنات به نام کروگیت خاصیت خود خاموش شوندگی دارند.
مقاوت بالا:
ورق پلی کربنات در مقایسه با شیشۀ معمولی در برابر ضربه ۱۲۰ برابر مقاومت دارد.
فیلتر اشعۀ UV خورشید:
پلی کربنات فیلتر اشعۀ فرابنفش بوده و حتی در صورت استفادۀ طولانی مدت زیر نورخورشید تغییر رنگ نمی‌دهد.
سقف متحرک تلسکوپی با فراهم نمودن یک محیط مسقف و سرپوشیده، در عین حال نور و منظره محیط خارج را در اختیار کارفرمایان محترم قرار می دهد. این سازه فضای جدیدی را برای مشتریان محترم فراهم می نماید تا پتانسیل کسب و کار خود را افزایش دهند.
سازه سقف اتوماتیک متحرک تلسکوپی ترکیبی از آلومینیوم و آهن است و جنس رویه سقف متحرک بنا بر نیاز مشتری می تواند از جنس پلی کربنات و یا پلگسی گلس یا شیشه باشد، با توجه به وزن پایین تر پلی کربنات از لحاظ قیمت نسبت به سازه های شیشه ای مناسب تر هستند. این سازه مناسب برای استخرها،گلخانه ها و رستوران ها است.
سقف متحرک پلی کربنات بهترین گزینه برای سقف متحرک استخر بوده که میتواند در انواع مات یا شفاف تولیدشده و استخر شما را در مواقع لازم به صورت سرپوشیده درآورده و از شرایط جوی محفوظ نگه دارد.






:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: